Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 7 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı: @Servet Ö. yeşil olan nedir? Beygir gücü Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 8 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı: @Servet Ö. yeşil olan nedir? kW, beygirin ilk adı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 grafikleri koyarken birim vs. bilgilerini de yazalım ki herkes anlasın... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 (düzenlendi) sonuçta bu motorda 1500 devirde 175 tork vermiş, bizim 1.0 gibi(170), 200 e o çıkarda bizim ki neden çıkmaz teknik bilgim yok.. eb motor, 3. viteste 1500, üst viteslerde 1750 devirde titreme falan yapmıyor..ben çoğunlukla 5.vites 1750 devir 70-73 km hızla kullanıyorum, ağırlıklı olarak ev iş arası 4 km ve aldığım günden beri 6 lt yakıyor.. 4. vites 1750 devirle giderken gaza basarsanız araba bariz atağa geçiyor, ara hızlanması çok iyi ki bunun 1.6 atm den 2 sn daha iyi olduğunu biliyoruz. vw ler hafifleşti birde malum..bahse konu araç ne ve kaç kg.. en son golf 1200 kg dı..yeni 1.0 motorla ne oldu bakarım golf 1.0 dsg 1353 golf 1.0 man 1333 1.6 atm mi idi 1200 kg olan..şimdi hepsi 1300 üzeri 1.0 golf comfortline şu anda ki titanium da bulunan hemen her donanıma sahip 98.000 tl, focus 120..buyur buradan yak klasik eksiklikleri var..yağmur, hız sabitleyeci yok ama çarpışma, yorgunluk tespit var, göresel park vb.. herhalde varsa 3-5 bin tl lik opsiyon paketi alınabilir..far sensörü, yağmur sensörü ve hız sabitleyici.. hem titanium ayarında olsun hemde fazlası olsun derseniz 1.4 turbo ile almak zorundasınız 111.000 tl herşey var arabada kısaca hb focus tan çok iyi.. sedan almak isteyene birşey diyemem Aralık 13, 2017 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Grafiğe bakınca 1500 devirlerde de ölü olmaması gerek 1.0 tsi nin. Sabit tork gelmeye başlaması 2000 devir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2017 6 hours ago, Mert Yürüyen said: @Servet Ö. yeşil olan nedir? Yeşil beygir, Mor tork --2 minutes later eklendi-- 7 hours ago, Mert Yürüyen said: grafikleri koyarken birim vs. bilgilerini de yazalım ki herkes anlasın... Len ilk önce yükselip düşen tork, düşükten yükseğe giden beygir. Benzinli arabada ne bekliyon sen. Bunu bilemiyosan eğer "öldün çık" 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 titremenin nedeni DSG yani 1400 devir civarlarında tutuyor aracı genelde. bu devirde hızlanmak isteyince titriyor, bunuda gaza hafif basarak hızlanmak isteyince yapıyor. gaza biraz daha fazla basarak vites küçülterek hızlanınca yada sabit giderken sorun yok yani. alışmak lazım. Bugün dikkatimi çekti kalktıktan 200 metre filan sonra 5. vitesteydi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 Genelde 3 silindir motorların titreşimi daha fazla oluyor. Bu düşük devirlerde çok daha belirgin oluyor. Eğer tasarımda titreşim izolasyonu iyi yapılmışs bu çok fark edilmiyor. Meslea 1.0EB 2000 dd altında Fiesta'da belirgin titreşim yaparken, Focus'ta bunu hissetmek için dikkat etmek lazım. Golf için de aynı durumun olabileceğini düşünüp dediydim. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Zaim Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 (düzenlendi) 19 minutes ago, Cem Boneval said: Genelde 3 silindir motorların titreşimi daha fazla oluyor. Bu düşük devirlerde çok daha belirgin oluyor. Eğer tasarımda titreşim izolasyonu iyi yapılmışs bu çok fark edilmiyor. Meslea 1.0EB 2000 dd altında Fiesta'da belirgin titreşim yaparken, Focus'ta bunu hissetmek için dikkat etmek lazım. Golf için de aynı durumun olabileceğini düşünüp dediydim. Cem Bey'in Bahsettiği titremeyi bende hissediyorum. Öyle çok rahatsız edici boyutta bir titreşim değil tabiki. Başka bir arabayı kullanıp tekrar kendi aracınıza bindiğinizde daha net hissedebiliyorsunuz. Hatta bu durumla ilgili olarak 90.000 ve 120.000 bakımlarında özellikle motor kulaklarını kontrol etmelerini istemiştim, ancak servis bir sorun olmadığını belirtti. Kullanıcı açısından problem olacak bir durum değil. 1.0 tsi motoru Octavia ile deneme fırsatım olmuştu. Test sürüşünden sonra kendi aracıma bindiğimde 1.0 125 bg'lik focus bana daha atik ve hızlanmaya daha istekli gelmişti. Kağıt üstündeki değerlere bakarsanız 1.0 tsi daha hızlı ve torku yüksek duruyor. VW'ci arkadaşları kızdırmak istemem ama ben emisyon skandalından sonra kağıt üstündeki değerlere pek itibar etmiyorum :). Aralık 14, 2017 Kaan Zaim tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 11 saat önce, Servet Ö. yazdı: Bunu bilemiyosan eğer "öldün çık" game over.... dadadadan hiç bir yere gitmem, kovsan gitmem bulmuşum turbo benzin dsg kombinasyonunu, bırakır mıyım hiç ben biliyorum da ne bileyim, şimdi gören bakan da bilsin, tanımlar olsun diye sorarmış gibi yaptım sevgiler... --2 dakika sonra eklendi-- 34 dakika önce, Kaan Zaim yazdı: 1.0 tsi motoru Octavia ile deneme fırsatım olmuştu. Test sürüşünden sonra kendi aracıma bindiğimde 1.0 125 bg'lik focus bana daha atik ve hızlanmaya daha istekli gelmişti. Kağıt üstündeki değerlere bakarsanız 1.0 tsi daha hızlı ve torku yüksek duruyor. VW'ci arkadaşları kızdırmak istemem ama ben emisyon skandalından sonra kağıt üstündeki değerlere pek itibar etmiyorum buna katılıyorum... Ama şunu unutmamak lazım, sizin dsg 1.0 kullandığınızı varsayarak bunları yazıyorum tabi, manuel 1.0'ın tepkimesi dsg'den hızlı. Ayrıca 1.0 motorlar arasında turbo gecikmesi en az olan motor ecoboost olabilir diye de aklımda kalmış. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Zaim Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2017 (düzenlendi) 3 hours ago, Mert Yürüyen said: --2 dakika sonra eklendi-- buna katılıyorum... Ama şunu unutmamak lazım, sizin dsg 1.0 kullandığınızı varsayarak bunları yazıyorum tabi, manuel 1.0'ın tepkimesi dsg'den hızlı. Ayrıca 1.0 motorlar arasında turbo gecikmesi en az olan motor ecoboost olabilir diye de aklımda kalmış. Kullandığım manuel vitesliydi. Ama ben DSG şanzımanlı araçlarda daha iyi tepkiler olur diye düşünüyordum. Sonuçta dip gaz yaptığınızda DSG'nin vites değiştirme hızına yetişebilmeniz pek mümkün olmayacaktır. DSG çok kısa zamanda vites geçişlerini sağlayacağı için, motor tork devrini yakaladığı andan itibaren araç ciddi biçimde hızlanacaktır. Manuel vitesli bir araçla DSG'ye karşı sıfırdan kalkış yaptığınızda, çok profesyonel bir sürücüyseniz belki yarım metre ya da 1 metre kadar önde bitirebilirsiniz. Sanırım burada belirtilen sıkıntılar, dip gaz yapmadan yapılan kalkışlarda araç tork devrine gelmeden vites geçişleri yapıldığı için bir hantallık oluyor. Manuel viteslerde kontrol kullanıcıda olduğu için bu durum yaşanmıyor haliyle. İki aracın otomatik vitesli versiyonlarını karşılaştırmak pek doğru olmayacaktır. Ford'da powershift olmadığı için DSG'nin verdiği tepkileri bekleyemeyiz. En doğru karşılaştırma manuel vitesli versiyonlarda olacaktır :). Turbo gecikmesi konusunda çok haklısınız. Ecoboost motorda neredeyse yok denecek seviyede. Bu ciddi bir başarı bence. Aralık 14, 2017 Kaan Zaim tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdinç IL Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2018 1.0 ecoboost kullaniyorum focus 2013 titreme sorunu yasamiyorum 2.5 devir bandinda vites degistirdigim halde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2018 38 dakika önce, Erdinç IL yazdı: 1.0 ecoboost kullaniyorum focus 2013 titreme sorunu yasamiyorum 2.5 devir bandinda vites degistirdigim halde Bahsedilen titreşim zaten 1500 devirler civarında oluyor. 2500 devirde titreşim yok. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdinç IL Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2018 1500 devirdede yasamadim focusda olsa bile artik oda normal diyelim 1500 devirde arac kulllanmak nekadar dogru... saygilar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Kamil Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2018 Bu çift kavramalıların kaderi. Benzer titreşimi 1.5 Tdci aracımda yaşıyorum, 1500 devir altında direksiyon sürekli titreşip duruyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap