Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Bu da Octavia'ya Dudak Bükenlere Gelsin.


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Şimdi, Alperen G. yazdı:

yazının asıl konusu olmayan aracın tipi eleştirilmiş

Şekilciyiz vesselam. Motor ve yürüyen aksama bakmadan kaportayı "mış gibi" yapmak için araba parasının neredeyse yarsını harcamaya hazırız. 

Ben bu arabayı pek sevdim, "tokatlamaya" pek uygun. 

Beğenilmesi önemli değil, maksat sohbet olsun...

Yalnız traksiyon sorunu gerçekten sevimsiz, lastik seçimi çok kritik. İlk 50 metrede dönen tekerleklerle Fabia'yı arkadan seyretme potansiyeli var. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Alperen G. yazdı:

Ben yorumlardan yazının tam okunmadığını anladım.

Araç Skoda’nın fabrikasından bu şekilde çıkan ve/veya bayilerde bu şekilde satılan bir araç değil. VAG araçlarına çalışan ABT Tuning’in yaptığı bir çalışma bu sadece.

yazının da amacı bir aile aracının orta segment bir spor araç değerlerine ulaştırılmasını konu alıyor.

nedense bunlar yerine yazının asıl konusu olmayan aracın tipi eleştirilmiş.

 

Kaputun altına diyecek söz bulamayınca, üstüne çamur atalım dedik? 

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aslında eleştiriler tam da kaputun altıyla ilgili. Böylesi bir motoru bu kasada tercih etmeyecek olanların fikirleri bence. Eğer amaç kırmızı ışıkta görüntüye aldanıp sizden "yaşlı teyze" performansı bekleyen yandaki aracı şaşırtmak ve gazı köklediğinizde içindekilere "Vay be! Ne biçim uzadı herif!"dedirtmekse tamam. Onun dışında bu paraya "Benim aracım olsun." deyip de sahiplenmek isteyeceğim bir araba değil. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

SW iyidir güzeldir aileye hafta sonu gezmelere yeni rota keşiflerine uygundur ama adamlar bu uygunluğu yıllar yıllar önce yollarını geniş tutarak ve araç park yerlerini hesaplayarak kullanılabilir hale getirmişler. Bizim yaşadığımız şartlarda özellikle de şehir içi park sorunu dikkate alındığında SW kullanmak zor değil imkansıza yakın hale geliyor. Park sorunumuz olmasa, herkesin evinin altında kapalı garajı olsa bizde de yaygın olurdu ve algı bu şekilde gelişirdi parçası daha kolay bulunurdu alması satması daha kolay olurdu. tabi bu söylediklerim yakıt tüketiminde fark olmadığı varsayımı altında... işin içine bir de yakıt tüketimi girince SW ile ilgili önyargının sebepleri ortada derim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Hiç alakası yok ama senin görüşüne saygı duyarım...

 

1 dakika önce, Menderes Urun yazdı:

saygı duymanıza saygı duyarım...

 

Ben ikinize de saygı duyarım.

octavia rc combi uzunluğu 4.685 mm.

superb uzunluğu 4.861 mm.

arada 20cm’ye yakın bir fark var.

Ve superb ile Ankara’da hiçbir sorun yaşamıyorum...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

46 dakika önce, Alperen G. yazdı:

 

 

Ben ikinize de saygı duyarım.

octavia rc combi uzunluğu 4.685 mm.

superb uzunluğu 4.861 mm.

arada 20cm’ye yakın bir fark var.

Ve superb ile Ankara’da hiçbir sorun yaşamıyorum...

Alperen hayırlı olsun Superb'e geçmişsin. Ne zaman aldın? 

Uzun zaman forumdan uzak kalınca haberim olmadı.

Güncel Superb i bende çok beğeniyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.