Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2019 Mustang Bullitt™ Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

15 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Buradan da ilgili yazımı hiç okumadığınızı çıkartıyorum

Zaman kısıtlı olunca "bak-kaç" taktiği ile bazı şeyleri kaçırıyorum demek ki. 

Yolafocusla'ya ise pek nadir bakıyorum.

Ne diyoruma gelince, ben hala dediğimin arkasındayım. 

Geçmişe meraklı birkaç Amerikalı dışında pek kimsenin bu özelliklerden etkileneceğini düşünmüyorum.

Bütün çabalara rağmen.

Araba iyi ise satar.

GT500'ü de görelim hele...

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

33 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Belki ilerde bu arabalar için denilir bir şeyler.

Zaten bence gerçekleşmeyecek olan bu. 

Her şey çok hızlı tüketilip önemsizleşiyor. 

Geleceğe bir şey kalmaz.

Neyse bu biraz felsefi bir tartışma zaten. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Hala ara sıra girip bakıyorum foruma, selamlar hepinize. New Jersey'e yerleştim. Amerika büyük bir pazar, büyük bir ülke. Büyüklüğünün asıl nedeni derin bir ülke olması. "derin" kelimesi oldukça önemli. Sığ bakış açısıyla bir yere varılamayacağını buradaki derinliğe bakarak çok net anlıyorsunuz. Tek bir ülke ama yüzlerce ülke var içinde, eyaletler anlamında değil. Burada otomobil bir yatırım, ulaşım, prestij, hobi aracıyken aynı zamanda günlük sıradan bir eşya. Sadece hobi amaçlı otomobil pazarı bile Türkiye toplam otomobil pazarının onlarca katı büyüklüğünde. Burada otomobilsiz yaşamak mümkün değil, büyük şehir merkezleri haricinde otomobilsiz bir yere ulaşamazsınız. Her markanın her modelin on binlerce hayranı var.

Bu aralar, ABD'de de küçük hacimli motorlar yaygınlaşmaya başladı. artık 1.5 litrelik turbo motorlar hemen her markanın en çok satan modelleri oldu. Bunlar geçiş motorları, belli ki artık dünya elektrikli motorlara hazır. Büyük hacimli otomobiller bundan sonra vinil plaklar gibi koleksiyonerler için üretilecek. Bazı meraklılar (ben de) "hala alabiliyorken bir tane alayım" felsefesine kapılmış durumda. Bundan sonra yeni bir 8 litrelik Viper, yeni bir 6 litrelik bir Corvette, daha güçlü bir fosil yakıtlı Mustang tasarlanmayacak diye düşünüyorum. 2019 GT 500'ün bir koleksiyon otomobili olacağına kesin gözüyle bakıyorum. Kalan ömrümde garajımda bir mid engine Corvette veya bir Gt500 olsun istiyorum doğrusu. Bunlara otomobil diye bakılmıyor, önemli bir felsefe yatıyor arkasında. O 100'er yıllık şirketlerin bu ruhu yaşatmak istemeleri, haliyle aynı zamanda pazarlama amaçlı kullanmaları son derece normal değil mi? 

Ne yani, bitti gitti mi demeli?

Corvette ve Mustang dünyanın en önemlki iki otomobilidir. Corvette 1953, Mustang 1964'ten beri kesintisiz üretilmektedir. Otomobil dünyasının en kötü günlerinde bile üretilmeye devam edildiler, zarar eden o şirketler, batma pahasına bu markaların ikonik ruhlarını korudular. Bugün Amerika, Mustang mi iyi, Camaro mu iyi diye tartışmıyor. Ruhuna uygun olanı alıp gözü gibi bakıyor. Bir Mustang alıcısı (ben aldım, yeni alacağım) "iyi arabaysa alırım" demez emin olun. Gider alır.

 

 

 

  • Beğen 3
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Cenevre'de Avrupa versiyonu da tanıtıldı.

 

Detroit'teki Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'nda küresel bir lansmanın ardından yeni Mustang Bullitt, Haziran ayında Avrupalı müşteriler için üretim yapacak. Teslimat yıl sonunda.

5.0 GT 464 PS ve 529 Nm tork.

 

 

FORD_2018_GENEVA_MUSTANG_BULLIT_02.jpg

FORD_2018_GENEVA_MUSTANG_BULLIT_01.jpg

FORD_2018_GENEVA_MUSTANG_BULLIT_05.jpg

FORD_2018_GENEVA_MUSTANG_BULLIT_04.jpg

FORD_2018_GENEVA_MUSTANG_BULLIT_06.jpg

FORD_2018_GENEVA_MUSTANG_BULLIT_07.jpg

FORD_2018_GENEVA_MUSTANG_BULLIT_BTS_07.jpg

FORD_2018_GENEVA_MUSTANG_BULLIT_BTS_10.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.