2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız×
Hoş Geldiniz!
Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
selam arkadaşlar.2012 model aracım sübap yaktı. konuyu birilerine yardımcı olabileceğini düşünerek açtım.aracım dün akşam otobanda lpg de teklemeye başladı.(öncesinde sabahları ilk marşta tekleme yapıyor sonra düzeliyordu).çekişten düştü.arıza lambası yanıp sönmeye başladı.eve geldim.sabah aracım zor çalıştı.çalışırken devir saatinde dalgalanma vardı.ayrıca tekliyordu.eksozdan bayagı duman çıktı.tekleye tekleye önce lpg bayisine gittim.lpg sinyalini iptal ettiler.arıza kaydına baktılar 4 silindirde tekleme gibi bişey yazıyordu.benzinde zor çalıştırdık benzinde araç hala tekliyordu.arıza lambası yanıp sönüyordu.sibop arızası olabilir deyip motor teste gönderdiler.bujileri söküldü. usta aracın silindirine cihaz bağladı.ben marşa bastım motor testte 4 silindir ölçümünde sıfıra yakın değer çıktı.kompresyon testi. 3 nolu silindir 5,5 civarı çıktı.usta aracın 4 nolu sibobunun arızalı olduğunu (onların değimiyle yandığını) söyledi.sonuç üst kapak açılacak.bakılacak siboplar değişecek.diğer parçalara bakılacak.silindirde bişey yoksa 1500 2000 tl tutar dedi.cumartesi olduğu için iş pazartesiye kaldı.daha fazla zarar görmesin diye aracı sanayide bıraktım.aracı alalı 1,5 ay oldu.expertizde 4 silindirde tekleme çıkmıştı.hatalı akım yazıyordu.expertiz yapan firma lpgli araçlarda böyle arıza kodları verebiliyor demişti.ona güvendik sonuç bu.neyse aracımın sökümü 1 gün sürdü.sübap yanmış.işçilik+ kapakçı ücreti 1000tl civarı.parça 1150 tl.aracın yapıldığı yeri ve izlenimlerimi aracı test ettikten sonra yazacağım.
Soru
Alp Kaya
selam arkadaşlar.2012 model aracım sübap yaktı. konuyu birilerine yardımcı olabileceğini düşünerek açtım.aracım dün akşam otobanda lpg de teklemeye başladı.(öncesinde sabahları ilk marşta tekleme yapıyor sonra düzeliyordu).çekişten düştü.arıza lambası yanıp sönmeye başladı.eve geldim.sabah aracım zor çalıştı.çalışırken devir saatinde dalgalanma vardı.ayrıca tekliyordu.eksozdan bayagı duman çıktı.tekleye tekleye önce lpg bayisine gittim.lpg sinyalini iptal ettiler.arıza kaydına baktılar 4 silindirde tekleme gibi bişey yazıyordu.benzinde zor çalıştırdık benzinde araç hala tekliyordu.arıza lambası yanıp sönüyordu.sibop arızası olabilir deyip motor teste gönderdiler.bujileri söküldü. usta aracın silindirine cihaz bağladı.ben marşa bastım motor testte 4 silindir ölçümünde sıfıra yakın değer çıktı.kompresyon testi. 3 nolu silindir 5,5 civarı çıktı.usta aracın 4 nolu sibobunun arızalı olduğunu (onların değimiyle yandığını) söyledi.sonuç üst kapak açılacak.bakılacak siboplar değişecek.diğer parçalara bakılacak.silindirde bişey yoksa 1500 2000 tl tutar dedi.cumartesi olduğu için iş pazartesiye kaldı.daha fazla zarar görmesin diye aracı sanayide bıraktım.aracı alalı 1,5 ay oldu.expertizde 4 silindirde tekleme çıkmıştı.hatalı akım yazıyordu.expertiz yapan firma lpgli araçlarda böyle arıza kodları verebiliyor demişti.ona güvendik sonuç bu.neyse aracımın sökümü 1 gün sürdü.sübap yanmış.işçilik+ kapakçı ücreti 1000tl civarı.parça 1150 tl.aracın yapıldığı yeri ve izlenimlerimi aracı test ettikten sonra yazacağım.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 20 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap