Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Citroen C4 ( Fransız Aşkı Sizce ? )


okan ali

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar malumunuz  titanium mca focus'umu satmiştim. 37 gün oldu hayat gerçekten zor :D Neyse soruma geleyim..

 

Eskişehirde bir yakınımda Citroen C4 1.6 HDİ SX 2008 model, dizel otomatik full aracı var.. Buna almaya niyetim var. Aklımdakiler 

 

+'lar

 

ilk sahibi

boya yok ( ufak tefek çizik var malum 10 yaşında araba ) 

değişen bi tek ön tampon harici değişen yok..

Yetkili servis bakımlı..

106 bin km'de ( bu yaşta malum sitede 150 binden aşağısı yok )

özellikler fena değil 2008e göre güzel.. yorulmamış araba

 

-'ler

şanzuman otomatik, elimizde kalır mı ?

parçalar pahalımıdır ? 

 

Citreon ile bilgisi olan arkadaşlarımın yorumunu bekliyorum.. 

 

rakamda bu km yok 150 bin km üstü 35-45 arası gibi.. kısmet olursa 35 e olursa alıcam..

 

not: araç hecbek gri renk

okan ali tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zamanının şık konforlu ve özellikle dizelle yeterince performanslı arabası, sanırım @Serdar yamanda vardı bir zamanlar.

Ben bir kaç kez severek kullandım. 

Bir Focus duyarlılığını elbette beklememek lazım. Kaldı ki bir dekad geriden geliyor. 

Dizel motor sağlam, dayanıklı ve ekonomik.

Ancak EGS şanzıman kendi haline bırakılırsa oldukça aptalca davranabiliyor.

Manüel kullanmayı ilke edinmek lazım.

Bir de baskı arızası çıkaranlar da olmuştu. 

Ayrıca makyaj sonrası oldukça toparlanmış olsa da bolca elektrik/elektronik arızası vardı.

Sahibi bu konuda deneyimlerini paylaşabilir. 

Neden olmasın?

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Başlıkta yazdığın gibi Fransız aşktır. Düzgün bakımlı/bilindik arabanın çok üzeceğini düşünmüyorum... Klasik/kronik elektronik arızalar olabilir ancak tamiri sorun teşkil etmez.

Motor zaten psa grubunun kurtarıcısı ?

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Zamanının şık konforlu ve özellikle dizelle yeterince performanslı arabası, sanırım @Serdar yamanda vardı bir zamanlar.

Ben bir kaç severek kullandım. 

Bir Focus duyarlılığını elbette beklememek lazım. Kaldı ki bir dekad geride kalmış. 

Dizel motor sağlam, dayanıklı ve ekonomik.

Ancak EGS şanzıman kendi haline bırakılırsa oldukça aptalca davranabiliyor. Manüel kullanmayı ilke edinmek lazım.

Bir de baskı arızası çıkaranlar da olmuştu. 

Bir de makyaj sonrası oldukça toparlanan bolca elektrik/elektronik arızası vardı.

Sahibi bu konuda deneyimlerini paylaşabilir. 

Neden olmasın?

Cem hocam bende yoktu maalesef hiç kullanmadım...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, Serdar yaman yazdı:

Cem hocam bende yoktu maalesef hiç kullanmadım...

Haklısın ben bizim asistanımızla karıştırmışım, o da maaşallah senin gibi güçlü, kuvvetliydi.

Arabadan da genelde memnundu.

Yarın bizim Peugeot/Citroen servisine de bir sorayım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

47 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Yarın bizim Peugeot/Citroen servisine de bir sorayım

Sevinirim Cem hocam. ( arabanin sahibi genel olarak memnun. Herhan gibi beyinsel vs bi sorunu yok, olsa söyler eşimin ablasi ) ondan dolayi düşünüyorum. Yoksa bende ön yargiliyimdir, otomatik ve fransiz arabalarina. Beni üzmezse 1-2 sene binerim yapacagimda 15-20 bin bu süre zarfinda.. şanziman vs indirmezse büyük sorun olacağini sanmiyorum tabiki kismet..

 

 

52 dakika önce, Zafer Akbs yazdı:

Okan Focus'un parasını iç etti sanırım, C4 de nereden çıktı ? :blink:

Zafercim mca nin parada hayirli bi yere gidicek kesinleşsin paylaşirim :)

 

19 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı:

Akbilimi sana vereyim, yeter ki o arabayi alma Okan... 

Deme öyle bea.. ayağimi yerden kessin yeter. En etken sebeplerden biri hanim illa otomatik al bende kullanayim demesi. Otomatik kaziğini yiyecez hiç olmazsa bildiğim arabayi alayom diyorum.

 

okan ali tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fransızlar çok çabuk aşık olurlar ve çok çabuk vazgeçerler diye biliyorum. Fransa aşıklar ülkesidir ama ne bi Ferhat ile Şirin'leri vardır ne da Leyla ile Mecnunları :kıhkıh: Kaçarak uzaklaş derim işin özeti. Ha alır biraz biner satarım dersen tabi sen bilirsin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben ara ara manuelını kullanıyorum,arkadaşımın arabası.Araç şuan 160 bin olmuştur km bakımları dışında sanayiye gitmişliği yoktur.MCA ile tabıki kıyaslanamaz ama aynı yaştaki focuslara göre daha konforlu olduğunu söyleyebilirim.Otomatiği konusunda bilgim yok ve bence burada önemli olan şanzımanın sizi üzüp üzmeyeceği.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

35-40'a C sınıfı dizel otomatik bulmak çok zor elbette ama bir ara 100 km kadar kullanma fırsatım oldu manuel olanını. Arkadaşım eşi işe giderken kullansın diye kiralamıştı ve 1 yıldır onlarda olan bir arabaydı. Km'si 130.000'lerdeydi. Tarsus-Mersin arasında biraz da şehir içinde sürmüştüm. Motoru dışında hiçbir yönüyle çekici gelmemişti. Yolda çok tuhaf bir güvensizlik hissi var. O kalıbın arabası kesinlikle değil. 

Alınacaksa yalnızca km'si ve bildik birinden olduğu için alınır. Satarken de bayağı uğraştırır. Zorunlu bir uzun birlikteliğe de hazır olmak gerekebilir. 

Serkan Z. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@okan ali önce bir test et. BU bir robotize şanzıman yani aslında manüel sadece vites kolunu ileri geri değiştirme işini bir robot yapıyor. Dolayısıyla bunu manüel gibi kullanmak yani tam vites değiştirecekken gazı biraz kesmek lazım. Buna alışmak hiç kolay değil. Onlarca kez denedim ben kesinlikle beceremedim :(  Ama birlikte işe gelip gittiğimiz (yani beni getirip götüren) bir arkadaşta vardı mükemmel kullanıyordu. İstanbul içi benim şimdi focusta yaptığımdan düşük tüketimi vardı. O şanzımanı becerebilirsen harika beceremezsen can sıkıcı. ,

 

Gerisi Cem abinin dediği gibi. Birde motor 1.6 dizel ford PSA motoru ama PSAda asla Forddaki turbo borusu problemi olmuyordu, nasıl aynı motorsa..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Motoru PSA motor zaten, sukur her arabada var.. Fakat geriye kalan hersey "yok yahu olmamis" diyecegim calisma mantigi ve kalitesine sahip. Ben olsam uzak dururum.

--0 dakika sonra eklendi--
46 dakika önce, H. Cenk yazdı:

1.6 dizel ford PSA motoru ama PSAda asla Forddaki turbo borusu problemi olmuyordu

Hepsi ayni, turbolari, turbo hortumlari, egr leri, hep ayni kaderi paylasiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Servet Ö. yazdı:

Motoru PSA motor zaten, sukur her arabada var.. Fakat geriye kalan hersey "yok yahu olmamis" diyecegim calisma mantigi ve kalitesine sahip. Ben olsam uzak dururum.

--0 dakika sonra eklendi--

Hepsi ayni, turbolari, turbo hortumlari, egr leri, hep ayni kaderi paylasiyor.

cmaxte 115 bin km içinde 2 kez turbo borusu değiştirtmiş bir kez de sanayide kaynak yaptırtmıştım. Turbo borusu arızası ilk çıktığında kimsenin haberi yoktu. Forumlarda ilk yazan benimdir herhalde. Otosan yedek parçada çalışan bir tanıdık vardı. Almanyaya peşin ödüyoruz uçakla acil yolla diyoruz 200 istiyoruz maksimum 30 yolluyorlar demişti. Neyse mazda UK forumlarına üye oldum. Konuyu sordum forddaki sorunlardan haberdardılar ama asla onlarda böyle bir şey olmuyordu.. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.