Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Merhaba arkadaşlar, 87000 km de 1.0 focus aracım ile Uludağa çıktım aracımı yanaştırdım motoru hemen stop etmiyim diye beklerken rölantide aracın önünün dışarda kaldığını fark ettim ve geri almak istediğim sırada geri vitese takıp ayağımı debriyajdan yarım kaldırdığım esnada bir patırtı kütürtü duydum ne oluyor dememe kalmadan aracı stop ettim ve kaputu açtığımda karşılaştığım manzara motorun eğik ve düşük durduğu idi. Motoru sağ taraftan tutan motor kulanığının bağlı olduğu alüminyum döküm malzemeden yapılmış olan braket diye tabir ettikleri kol kırılmış olarak gördüm. motor tek tarafa doğru düşmüş ancak hortumlar vs sıkışarak çok fazla aşağı doğru düşmeden sıkışıp o şekilde kalmış. Aracı bursada yetkili servise çekici ile indirdim oradaki arkadaşlar da bu duruma şaşırdılar şimdi sağ sol motor takozu ve o braket değişecek yaklışık şuan için görünen 2000tl gibi bir masraf var ancak bu parçalar takıldıktan sonra akslar vs tekrar kontrol edilecek, mevzu bahis olan parça otosanında elinde olmadığından dolayı minimum 10 gün parçanın gelmesi sürecek sadece. Benim merak ettiğim aracın uzatılmış garantisi biteli daha 2 ay oldu ben nereye başvuru yapıp bu arızayı garanti kapsamında yapılmasını isteyebilirim. Daha öncede motor sarsıntılı çalışıyor diye gittiğimde sağ motor takozunu değiştirmişlerdi, ben bir süre sonra daha yine aynı sorunla gittim baktılar ancak yok sarsıntılı falan değil normal bu demişlerdi.
Soru
Batuhan Gümüş
Merhaba arkadaşlar, 87000 km de 1.0 focus aracım ile Uludağa çıktım aracımı yanaştırdım motoru hemen stop etmiyim diye beklerken rölantide aracın önünün dışarda kaldığını fark ettim ve geri almak istediğim sırada geri vitese takıp ayağımı debriyajdan yarım kaldırdığım esnada bir patırtı kütürtü duydum ne oluyor dememe kalmadan aracı stop ettim ve kaputu açtığımda karşılaştığım manzara motorun eğik ve düşük durduğu idi. Motoru sağ taraftan tutan motor kulanığının bağlı olduğu alüminyum döküm malzemeden yapılmış olan braket diye tabir ettikleri kol kırılmış olarak gördüm. motor tek tarafa doğru düşmüş ancak hortumlar vs sıkışarak çok fazla aşağı doğru düşmeden sıkışıp o şekilde kalmış. Aracı bursada yetkili servise çekici ile indirdim oradaki arkadaşlar da bu duruma şaşırdılar şimdi sağ sol motor takozu ve o braket değişecek yaklışık şuan için görünen 2000tl gibi bir masraf var ancak bu parçalar takıldıktan sonra akslar vs tekrar kontrol edilecek, mevzu bahis olan parça otosanında elinde olmadığından dolayı minimum 10 gün parçanın gelmesi sürecek sadece. Benim merak ettiğim aracın uzatılmış garantisi biteli daha 2 ay oldu ben nereye başvuru yapıp bu arızayı garanti kapsamında yapılmasını isteyebilirim. Daha öncede motor sarsıntılı çalışıyor diye gittiğimde sağ motor takozunu değiştirmişlerdi, ben bir süre sonra daha yine aynı sorunla gittim baktılar ancak yok sarsıntılı falan değil normal bu demişlerdi.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
5
4
3
2
Popular Days
Şbt 19
9
Şbt 18
9
Şbt 24
8
Nis 27
2
Top Posters For This Question
Batuhan Gümüş 5 posts
Yakup Ç. A. 4 posts
Bülent Aydemir 3 posts
Menderes Urun 2 posts
Popular Days
Şbt 19 2018
9 posts
Şbt 18 2018
9 posts
Şbt 24 2018
8 posts
Nis 27 2018
2 posts
Popular Posts
Servet Ö.
Iklim testlerini ballandira ballandira atan Ford sanirim bu tip bir hata yapmis olamaz. Muhtemelen malzeme hatasi yada baska bir sorunun sonuc noktasi. Benim asil merak ettigim konu, fotog
Bülent Aydemir
Daha önceden belirttiğim gibi, ikame aracınızı hemen götürüp teslim edin. Ama onarımı biten aracınızı teslim almayın. Ödeme de yapmayın. Koç Holding santralini arayıp şikayet konusuyla ilgili birime b
Bülent Aydemir
Öncelikle geçmiş olsun. Bakımlarını zamanında aksatmadan yetkili servislerinde yaptırdı iseniz, onarımın garanti kapsamında yapılmasını servisten talep edin. Bahse konu arızanın, sarf malzemeden
Posted Images
Bu soruda 33 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap