Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Araç koruma nasıl olur?


Ali H.

Önerilen Mesajlar

Kaput filmi için pek iyi yorumlar yok, doğru ancak benim kaputta acayip taş izi olmuş yaa :kızgın:

Birde taş attığı zaman direk kaput sacını çıkartmış ortaya, bu normal değil bence, astarın falan çıkması lazım değil mi, boyayı pul pul attırmış, bir ara resimlerini çekip foruma koymayı düşünüyorum, şu an için herhangi bir şey yapmıyoırum çünkü serviste gösterip, bunun normal olup olmadığını soracağım. Zaten birkaç yerden duydum, bazen aracın bazı parçaları hasar gördüğünde falan kendileri yapıp sıfır diye sattıkları oluyormuş, tabi bu bütün firmalar için geçerli, hani boyada öyle pul pul atınca kafama takıldı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aslında bende de kaputta minik bir taş boya kaldırması var ama biliyorsun bunlar rutuj ile geçiyor yapacak birşey yok..kaput filmine gelince nerdeyse her yıl yenilemek zorundaymışız yoksa renk farkı çıkıyormuş bence bu daha kötü...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ümit bey eğer kaputunuz daha önce boyanmış olsaydı emin olun o taşın izi falan çıkmazdı. Üreticiler epey uzun zamandır su bazlı boya kullanıyor ve ağırlık sorununa neden olmaması için olabildiğince ince katman atıyorlar. Dolayısı ile taş falan gelince de kalkıyor.

İlk mesajı atarken zamanım yoktu yazamadım. Neden gereksiz gördÜğÜmÜ de yazayımda tam olsun.

- Kaput filmi renk farkına neden oluyor. Bunun önÜne geçmeniz imkansız. Ve dahası yeni arabanın eski gibi gözÜkmesine boyanın Üzerindeki verniğin parlamasını engelliyor. Sıfır alıpta 3-5 yaşında araba ya da boyalı araba gibi gözÜkecekse neden sıfır alayımki?

- Koltuk koruma dedikleri solvent silikon bazlı. Kumaşın tÜylerini birbirine yapıştırıp tuhaf bir görÜntÜye neden oluyor. Dahası ford mÜhendisleri çalışıp debelenmiş kaymayan ve alerjen olmayan bir kumaş kullanmışlar siz kalkıp Üzerine kayganlaştırırcı malzeme sıktırıp bunlardan vazgeçiyorsunuz.

-Boyanın korunması imkansız gibi birşey. Neyden koruyacaksınız? GÜneş? İmkansız, lavuğun birinin çizmesinden? o da imkansız. Boyanın koruması falan olmaz. Üzerine sÜdÜkleri teflon bazlı zımbırtıyı makine ile yedirip boyanın kalınlığını dÜşÜrÜyorlar.. Onun yerine her sene yaz sonu kış başında cila yaptırın olsun bitsin. çok istiyorsanız yaza girerkende yaptırırsınız. Cila derken öyle asortik markalara falanda gerek yok. çBS Belco iyidir.

- Motoru korumanız gereken iki şey var. Birincisi yakıta solvent katan bazı şerefsiz akaryakıt bayiileri, ikincisi kendi egonuz ve hız yapma arzunuz.

- Jant temizliği nedirki? Sulandırılmış tuzruhunu bezle sÜrÜp jantın Üzerindeki balata atıklarını temizliyorlar. Bunun için para verilmez..

Ben bu işlerin tÜmÜyle para tuzağı olduğunu dÜşÜnÜyorum. He araba 10 yaşında olur, içi dışı kirlenmiştir gider komple detaylı iç temizlik yaptırırsınız, dışına da pasta cila yaptırırsınız onu anlarım. Ama 1 yaşındaki arabayı korumanız gereken şey kesinlikle bu tip şeylerden geçmiyor.

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

- Jant temizliği nedirki? Sulandırılmış tuzruhunu bezle sÜrÜp jantın Üzerindeki balata atıklarını temizliyorlar. Bunun için para verilmez...

+ olarak bimde satılan mutfak için olan yağ çözÜcÜde çok iyi temizliyor. Aracı yıkamadan önce jantlara sıkıyorum 5-10 dk sonra su tuttuğumda bÜtÜn pislikler akıyor gidiyor kendi kendine
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ümit bey eğer kaputunuz daha önce boyanmış olsaydı emin olun o taşın izi falan çıkmazdı. Üreticiler epey uzun zamandır su bazlı boya kullanıyor ve ağırlık sorununa neden olmaması için olabildiğince ince katman atıyorlar. Dolayısı ile taş falan gelince de kalkıyor.

İlk mesajı atarken zamanım yoktu yazamadım. Neden gereksiz gördÜğÜmÜ de yazayımda tam olsun.

- Kaput filmi renk farkına neden oluyor. Bunun önÜne geçmeniz imkansız. Ve dahası yeni arabanın eski gibi gözÜkmesine boyanın Üzerindeki verniğin parlamasını engelliyor. Sıfır alıpta 3-5 yaşında araba ya da boyalı araba gibi gözÜkecekse neden sıfır alayımki?

- Koltuk koruma dedikleri solvent silikon bazlı. Kumaşın tÜylerini birbirine yapıştırıp tuhaf bir görÜntÜye neden oluyor. Dahası ford mÜhendisleri çalışıp debelenmiş kaymayan ve alerjen olmayan bir kumaş kullanmışlar siz kalkıp Üzerine kayganlaştırırcı malzeme sıktırıp bunlardan vazgeçiyorsunuz.

-Boyanın korunması imkansız gibi birşey. Neyden koruyacaksınız? GÜneş? İmkansız, lavuğun birinin çizmesinden? o da imkansız. Boyanın koruması falan olmaz. Üzerine sÜdÜkleri teflon bazlı zımbırtıyı makine ile yedirip boyanın kalınlığını dÜşÜrÜyorlar.. Onun yerine her sene yaz sonu kış başında cila yaptırın olsun bitsin. çok istiyorsanız yaza girerkende yaptırırsınız. Cila derken öyle asortik markalara falanda gerek yok. çBS Belco iyidir.

- Motoru korumanız gereken iki şey var. Birincisi yakıta solvent katan bazı şerefsiz akaryakıt bayiileri, ikincisi kendi egonuz ve hız yapma arzunuz.

- Jant temizliği nedirki? Sulandırılmış tuzruhunu bezle sÜrÜp jantın Üzerindeki balata atıklarını temizliyorlar. Bunun için para verilmez..

Ben bu işlerin tÜmÜyle para tuzağı olduğunu dÜşÜnÜyorum. He araba 10 yaşında olur, içi dışı kirlenmiştir gider komple detaylı iç temizlik yaptırırsınız, dışına da pasta cila yaptırırsınız onu anlarım. Ama 1 yaşındaki arabayı korumanız gereken şey kesinlikle bu tip şeylerden geçmiyor.

:kızgın:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Merhabalar,aracıma kaput filmi 30cm,koltuk koruma,boya koruma,motor koruma,jant temizliği yaptırmayı düşünüyorum.Autowax 400tl fiyat çekti sizce nasıl?faydası olur mu?

bütün bu yazdıklarınızı ben de yaptıracaktım ancak aşağıda yazılanlar bana da söylendi ve vazgeçtim. bir tek ziebart'ta bedava koltuk koruma vardı onu yaptırdım. 1 sene içinde leke olursa garanti de veriyorlar onun için. Mertol Bey'in dediği gibi fasa fiso işler. param da cebimde kaldı. yeni araç alanları şu koruması bu koruması diye yeni arabanın heyecanıyla gazlıyorlar. sonra onlar için gelsin paralar sizin için gitsin paralar dönemi başlıyor. hele ki, yarım kaput filmini ZİNHAR önermem :) filmin kapladığı yer ile kaplanmayan yer arasında dendiği gibi ton farkı oluşuyor, kaplamanın bittiği çizgiye toz birikiyor, çizgi şeklinde ortaya çıkıyor filan feci birşey. tüm kaput derseniz belki olabilir ama o da illa ki yaptıracaksanız. yoksa o da boş iş.. taş gelince yırtılıyor. en kaliteli yerden yaptıran arkadaşlarım var, bir sürü para verdiler, şimdi taş gelen yerler hafif hafif atmış, iğrenç görünüyor. bir de murphy kanunları gereği bir sonraki taş kesin o soyulan yere denk gelir :)

ümit bey eğer kaputunuz daha önce boyanmış olsaydı emin olun o taşın izi falan çıkmazdı. üreticiler epey uzun zamandır su bazlı boya kullanıyor ve ağırlık sorununa neden olmaması için olabildiğince ince katman atıyorlar. Dolayısı ile taş falan gelince de kalkıyor.

İlk mesajı atarken zamanım yoktu yazamadım. Neden gereksiz gördüğümü de yazayımda tam olsun.

- Kaput filmi renk farkına neden oluyor. Bunun önüne geçmeniz imkansız. Ve dahası yeni arabanın eski gibi gözükmesine boyanın üzerindeki verniğin parlamasını engelliyor. Sıfır alıpta 3-5 yaşında araba ya da boyalı araba gibi gözükecekse neden sıfır alayımki?

- Koltuk koruma dedikleri solvent silikon bazlı. Kumaşın tüylerini birbirine yapıştırıp tuhaf bir görüntüye neden oluyor. Dahası ford mühendisleri çalışıp debelenmiş kaymayan ve alerjen olmayan bir kumaş kullanmışlar siz kalkıp üzerine kayganlaştırırcı malzeme sıktırıp bunlardan vazgeçiyorsunuz.

-Boyanın korunması imkansız gibi birşey. Neyden koruyacaksınız? Güneş? İmkansız, lavuğun birinin çizmesinden? o da imkansız. Boyanın koruması falan olmaz. üzerine südükleri teflon bazlı zımbırtıyı makine ile yedirip boyanın kalınlığını düşürüyorlar.. Onun yerine her sene yaz sonu kış başında cila yaptırın olsun bitsin. çok istiyorsanız yaza girerkende yaptırırsınız. Cila derken öyle asortik markalara falanda gerek yok. çBS Belco iyidir.

- Motoru korumanız gereken iki şey var. Birincisi yakıta solvent katan bazı şerefsiz akaryakıt bayiileri, ikincisi kendi egonuz ve hız yapma arzunuz.

- Jant temizliği nedirki? Sulandırılmış tuzruhunu bezle sürüp jantın üzerindeki balata atıklarını temizliyorlar. Bunun için para verilmez..

Ben bu işlerin tümüyle para tuzağı olduğunu düşünüyorum. He araba 10 yaşında olur, içi dışı kirlenmiştir gider komple detaylı iç temizlik yaptırırsınız, dışına da pasta cila yaptırırsınız onu anlarım. Ama 1 yaşındaki arabayı korumanız gereken şey kesinlikle bu tip şeylerden geçmiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ümit bey eğer kaputunuz daha önce boyanmış olsaydı emin olun o taşın izi falan çıkmazdı. Üreticiler epey uzun zamandır su bazlı boya kullanıyor ve ağırlık sorununa neden olmaması için olabildiğince ince katman atıyorlar. Dolayısı ile taş falan gelince de kalkıyor.

Yorumunuz için teşekkÜr ederim. Dediğim gibi serviste gittiğimde yapılabilecek şeyleri soracağım.

Olmazsa bende makyaj yapacağım arabama. ( Tırnak boyası :angry::P;) Tevfik abinin fikirlerinden birisi olan Oje! )

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.