Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 508 Bu Ne Güzellik.


Zafer Yusoğlu

Önerilen Mesajlar

Yeni PEUGEOT 508‘in yapısı daha kompakt ve yüksekliği azalmış. Yeni dış tasarım daha keskin, arabanın iç mekanı ikonik PEUGEOT i-Cockpit®’in gelişmiş hali diyebiliriz. Peugeot, örnek yol tutuş deneyimi, yeni motorlar, sayısız teknoloji ve kalitedeki atılımı ile yeni 508, D segmentinde dünya standartlarında bir model haline geldiğini söylüyor. 

 

1.6L turbo benzinli PureTech 180 ps S&S ve EAT8 otomatik şanzıman
1.6L turbo benzinli PureTech 225 ps S&S ve EAT8 otomatik şanzıman (Sadece GT versiyon ile)

 

1.5L dizel BlueHDi 130 ps S&S 6 ileri manuel vitesli (Serinin tek manuel vitesi ve baz model)

1.5L dizel BlueHDi 130 ps S&S EAT8 otomatik şanzıman
2.0L dizel BlueHDi 160 ps S&S EAT8 otomatikşanzıman
2.0L dizel BlueHDi 180 ps S&S EAT8 otomatik şanzıman

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-peugeot-508-cenevre-fuari-oncesinde-tanitildi/

 

 

Yeni_PEUGEOT_508_10.jpg

Yeni_PEUGEOT_508_2.jpg

Yeni_PEUGEOT_508_6.jpg

Yeni_PEUGEOT_508_7.jpg

Yeni_PEUGEOT_508_1.jpg

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İçerik güncellendi.

Pejo dış tasarımını kesinlikle çok daha iyi yapabilirdi, kendini eşleştirdiği rakiplerine göre geride bence tasarım.

SUV'larından alınan bazı tasarımlar sırıtmış.

Velhasıl D segmenti için belki de en cömert geliştirme yapan firma olacak Pejo. 

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-peugeot-508-cenevre-fuari-oncesinde-tanitildi/

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dışarıdan açık ara sınıfının en sportifi olmuş :claps: 

İç tasarım aslanın yeni araçlarında diğer markaların tamamından daha güzeldi :claps:

Direksiyon 308 yeni çıktığında kullanmıştım ve bayılmıştım,diğer yeni araçlarında da efsane idi umarım kullanım olarak 508 de öyledir

Konfor,yol tutuş ve sessizlik umarım sınıf standartlarında olur

Eğer 1.6 180 benzinli EAT8 performans ve tüketim olarak iyi değerlere sahipse bol donanımlı optimum bir araç olmuş

--17 dakika sonra eklendi--

Bir ispanyol otomobil sitesinde benim ilgimi çeken motor için gayet hoş veriler mevcut

1.6 180 benzinli 0-100 7.9 sn yakıt 5.4 gayet makul

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fransız otomobillerine karşı önyargı ile mücadele etmeye çalışan biri olarak bu modele duyulan ilgiyi anlamakta zorlandım.

Hiç bir yerinde denge ve ahenk yok, buna kokpit de dahil.

Başarılı olan yanı ise 1.6 motordan çıkardıkları güç, malum RCZ'de 270 PS'e kadar çıkıyor.

Ülkemizde satış başarısı sınırlı kalır.

Sınıfı tasarım lideri ise kanımca bu:

image.png

 

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben iç tasarımı beğenmekle birlikte dışını fazlasıyla sıkıcı ve sıradan buldum. D segmenti bir araç için hele hele ön tasarım çok basit. Yakup’un dediği gibi SUV’lardan entegre edilmeye çalışılan tasarım sırıtmış.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Pejo gittikçe sıradanlaşıyor. Halbuki bir 206 207 407 rcz bunlar tasarım açısından o dönem kendi sınıflarında dikkat çeken araçlardı. 508 in telefonda önden ilk resmini görünce yazılara dikkat etmeden egea sandım. Sonra dikkatli inceleyince malesef hayal kırıklığından öteye geçmedi. Kokpit aracın dışından daha çok dikkat çekici olmuş. Çok satacağını düşünmüyorum. 308 yılın otomobili oldu ama istanbul gibi bir yerde bile trafikte çok fazla görme şansınız olmaz. Sanırım bunun akıbetide aynı olacak.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ön tasarımda çekilip uzatılmış ve genişletilmiş 301 olmuş bu araba. Peugeot'lar genel olarak kendini çok çabuk bırakıp çok kısa sürede çok gürültülü bir hale geliyorlar maalesef. 

Serkan Z. tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.