Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
İlk Ford aracım 2016 Model Dizel Ford Focus TrenX idi bu aracı yaklaşık 1 yıl kullanıp sattım.
Arac henüz daha 3 aylık ve 9.000 km iken aldım, araç ilk sahibi bir rent acar firması idi.
Arac kısa bir süre sonra 20-30 günlük periyotlarda 1 kez olmak üzere marşa bastığımda metal sürtünme sesi geldi. Bu arıza bir kaç kez daha tekrarlayınca serviste garanti kapsamında volant(marş dinamosu dişlisi Volant dişlisine sürtünerek aşındırmış sanırım dişde kırmıştı) değiştirildi.
Değişimden kısa bir süre sonra aynı arızayı bir kez daha tekrarlayınca yine garanti kapsamında bu defa marş dinamosu ile birlikte tekrar volant dişlisi ücretsiz değiştirildi. Fakat ayni arıza birkez daha tekrarlayınca aracı çok beğendiğim için aynı aracın 2017 modelini aldım(2017 model aracımı da 2. el ve 18.000 km'de rent a car firmasından aldım).
Maalesef ikinci aracımda da aynı arızalar başladı.
Son derece üzgün ve aciz bir durumdayım. Sizlerden yardım bulacağımı umarak aşağıdaki soruları sorup yardımlarınızı bekliyorum.
Saygılarımla.
1-Benzer sorunu yaşayan arkadaşlar var mı? Varsa bu sorunu nasıl çözdüler.
2-Ben yaklaşık 15 yıldır otomobil kullanırım bu hata kullanıcı hatası olabilir mi?
3-Kasten dahi olsa bu arızayı oluşturmak için insan ne yapmalı?
4-Bu sorunu çözebileceğim iyi bir serviste iyi bir usta öneriniz var mı?(araç garantili olduğundan yetkili bir servis olmalı)
Soru
Lutfi Kılıc
Selamlar, iyi akşamlar.
İlk Ford aracım 2016 Model Dizel Ford Focus TrenX idi bu aracı yaklaşık 1 yıl kullanıp sattım.
Arac henüz daha 3 aylık ve 9.000 km iken aldım, araç ilk sahibi bir rent acar firması idi.
Arac kısa bir süre sonra 20-30 günlük periyotlarda 1 kez olmak üzere marşa bastığımda metal sürtünme sesi geldi. Bu arıza bir kaç kez daha tekrarlayınca serviste garanti kapsamında volant(marş dinamosu dişlisi Volant dişlisine sürtünerek aşındırmış sanırım dişde kırmıştı) değiştirildi.
Değişimden kısa bir süre sonra aynı arızayı bir kez daha tekrarlayınca yine garanti kapsamında bu defa marş dinamosu ile birlikte tekrar volant dişlisi ücretsiz değiştirildi. Fakat ayni arıza birkez daha tekrarlayınca aracı çok beğendiğim için aynı aracın 2017 modelini aldım(2017 model aracımı da 2. el ve 18.000 km'de rent a car firmasından aldım).
Maalesef ikinci aracımda da aynı arızalar başladı.
Son derece üzgün ve aciz bir durumdayım. Sizlerden yardım bulacağımı umarak aşağıdaki soruları sorup yardımlarınızı bekliyorum.
Saygılarımla.
1-Benzer sorunu yaşayan arkadaşlar var mı? Varsa bu sorunu nasıl çözdüler.
2-Ben yaklaşık 15 yıldır otomobil kullanırım bu hata kullanıcı hatası olabilir mi?
3-Kasten dahi olsa bu arızayı oluşturmak için insan ne yapmalı?
4-Bu sorunu çözebileceğim iyi bir serviste iyi bir usta öneriniz var mı?(araç garantili olduğundan yetkili bir servis olmalı)
5-Sizlerin görüş ve önerileri nelerdir.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 11 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap