Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Merhaba, aracım 2013 ti-vct otomatik focus III hb.
Aracı aldığımda direksiyonda çok hafif boşluk ve sağ sol yaptıkça tıkırtı mevcuttu, direksiyon rot bağlantı noktasındaki körük de çıkmış oradan su-toz almıştı. Özel servise gittiğimde usta baktı , direksiyon kutusunun sökülüp revize edilmesi gerektiğini söyledi. revizede burç-dişliler yeniden yapılmış, yağ da komple yenilenmişti. Yalnız şu an sertlik ve sıkma-yapışma sorunum var. Şöyle ki;
Araç ilk çalıştığında direksiyon gayet yumuşak ve rahat dönüyor. Bi 3-4 km civarında yol gidip arac ısınınca direksiyon hangi hız ve devirde olursa olsun sertleşiyor, kara direksiyon gibi oluyor. Yapışma ve sıkma hissi var. Mesela bir U dönüşü ya da viraj sonrası kendini otomatik toplamıyor, geri elle toplamam gerekiyor ve sertleştiği için beni çok yoruyor. Sabit durduğu yerde de oldukça sert aynı şekilde ısınınca, gaz verdikçe de değişmiyor sertlik, her devirde aynı durumda.
3 defa sökülüp direksiyoncuya gitti kutu, her seferinde sıfır yeni atf kırmızı yağ konuldu, ama bir türlü tat alamadım. Usta da artık direksiyoncudan revize ücretini geri alıp sıfır direksiyon kutusu bakalım dedi.
Sormak istediğim sorun sıfır kutu ile çözülür mü, çözülmezse nasıl bir yol izlemeliyim, pahalı bir parça sonuçta, başka bir yerden de kaynaklanır diyorsanız oraya da baktırabilirim?
Soru
Ugur ihtiyar
Merhaba, aracım 2013 ti-vct otomatik focus III hb.
Aracı aldığımda direksiyonda çok hafif boşluk ve sağ sol yaptıkça tıkırtı mevcuttu, direksiyon rot bağlantı noktasındaki körük de çıkmış oradan su-toz almıştı. Özel servise gittiğimde usta baktı , direksiyon kutusunun sökülüp revize edilmesi gerektiğini söyledi. revizede burç-dişliler yeniden yapılmış, yağ da komple yenilenmişti. Yalnız şu an sertlik ve sıkma-yapışma sorunum var. Şöyle ki;
Araç ilk çalıştığında direksiyon gayet yumuşak ve rahat dönüyor. Bi 3-4 km civarında yol gidip arac ısınınca direksiyon hangi hız ve devirde olursa olsun sertleşiyor, kara direksiyon gibi oluyor. Yapışma ve sıkma hissi var. Mesela bir U dönüşü ya da viraj sonrası kendini otomatik toplamıyor, geri elle toplamam gerekiyor ve sertleştiği için beni çok yoruyor. Sabit durduğu yerde de oldukça sert aynı şekilde ısınınca, gaz verdikçe de değişmiyor sertlik, her devirde aynı durumda.
3 defa sökülüp direksiyoncuya gitti kutu, her seferinde sıfır yeni atf kırmızı yağ konuldu, ama bir türlü tat alamadım. Usta da artık direksiyoncudan revize ücretini geri alıp sıfır direksiyon kutusu bakalım dedi.
Sormak istediğim sorun sıfır kutu ile çözülür mü, çözülmezse nasıl bir yol izlemeliyim, pahalı bir parça sonuçta, başka bir yerden de kaynaklanır diyorsanız oraya da baktırabilirim?
Ugur ihtiyar tarafından düzenlendiYorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 5 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap