Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bu arada 1.5 182 ps otomatik görmedik ya hani. Bunun ~205 ps gücünde 8 ileri otomatik versiyonunun üretildiğini gördüm Focus Mk4 için, tahminim o ki homologasyon için çeşitli yerlere yollandı araba. Wagonun 3. çeyrekte üretileceğini düşünürsek o zaman kadar daha neler çıkacak bakalım. Dijital ekranı da görürüz belki sonuçta her türlü opsiyon olacak :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 ileri otomatik şanzıman Focus mk4'te 3 farklı versiyona sahip (dahası çıkmazsa). 1.5 EcoBoost A/T'nin bilgisi henüz yok fakat ona da 24 veya 35 uygun olur herhalde.

 

8F24 - 1.0 EcoBoost ile gelen

8F35 - 1.5 EcoBlue ile gelen

8F40 - 2.0 EcoBlue ile gelen

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

8 ileri otomatik şanzıman Focus mk4'te 3 farklı versiyona sahip (dahası çıkmazsa). 1.5 EcoBoost A/T'nin bilgisi henüz yok fakat ona da 24 veya 35 uygun olur herhalde.

 

8F24 - 1.0 EcoBoost ile gelen

8F35 - 1.5 EcoBlue ile gelen

8F40 - 2.0 EcoBlue ile gelen

 

 

8F'ten sonraki iki rakkam tork ile alakasi var mi  acaba ?Otomatik lerle ilgili merak beni yedi bitirdi :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 dakika önce, Tamer Perperek yazdı:

8F'ten sonraki iki rakkam tork ile alakasi var mi  acaba ?Otomatik lerle ilgili merak beni yedi bitirdi :)

Tam olarak olmayabilir fakat kademeyi gösterir, burası ile uyuşmuyor. Tam tork dayanımlarını daha sonra araştırayım/sorayım.

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Servet Ö. abi sana özel bir bilgi :D 

 

Yeni 1.0 eb (10.5:1) ve 1.5 eb (11:1) RAAX turbo kullanıyor.

 

https://www.continental-corporation.com/en/press/press-releases/2017-06-20--turbocahrge-audi-99052

 

 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

8 ileri otomatik şanzıman Focus mk4'te 3 farklı versiyona sahip (dahası çıkmazsa). 1.5 EcoBoost A/T'nin bilgisi henüz yok fakat ona da 24 veya 35 uygun olur herhalde.

 

8F24 - 1.0 EcoBoost ile gelen

8F35 - 1.5 EcoBlue ile gelen

8F40 - 2.0 EcoBlue ile gelen

zf mi bu şanzıman 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

42 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Niye, tork konvertörlü şanzımanlar treni bile çekiyor mu?

 

Gunaydin hocam :) 

Bilemiyorum cekeni de vardir belki ama otobusleri araba gibi yuruttugu kesin :) 

kendi icinde farkli degerleri illa ki olacaktir ama cok dandik bir sanziman olmadiktan sonra tork konvertorunde sanziman dayaniminin sinirlarda olacagina pek ihtimal vermiyorum. Derya deniz bir aralik olacaktir, umarim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Mert Yürüyen yazdı:

tork konvertorunde sanziman dayaniminin sinirlarda olacagina pek ihtimal vermiyorum

Her tür şanzıman için yük sınırları var. Ama genelde belirttiğin gibi 8 ileri otomatik şanzıman için 350-400 Nm altı ve üstü diye kategorize edilebilir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

9 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

@Servet Ö. abi sana özel bir bilgi :D 

 

Yeni 1.0 eb (10.5:1) ve 1.5 eb (11:1) RAAX turbo kullanıyor.

 

https://www.continental-corporation.com/en/press/press-releases/2017-06-20--turbocahrge-audi-99052

 

 

Compressor efficiency table falan bulamadim. Ne ketum adamlar yahu :)

 

--2 dakika sonra eklendi--
59 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Her tür şanzıman için yük sınırları var. Ama genelde belirttiğin gibi 8 ileri otomatik şanzıman için 350-400 Nm altı ve üstü diye kategorize edilebilir. 

Alman ureticilerin yaklasimalarina bayiliyorum. Adamlar 250nm limitli araba yapiyorlar. Yazilimdan bakinca 350nm 'e kadar conversion chart koymuslar viteslere. Tek bir single value torque limitor ile limitlemisler. Kisacasi varolan limit, kapasitenin coook altinda. Ford boyle degil mesela. Limitler kapasitenin %10 altinda. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

27 dakika önce, Servet Ö. yazdı:

Compressor efficiency table falan bulamadim. Ne ketum adamlar yahu :)

 

--2 dakika sonra eklendi--

Alman ureticilerin yaklasimalarina bayiliyorum. Adamlar 250nm limitli araba yapiyorlar. Yazilimdan bakinca 350nm 'e kadar conversion chart koymuslar viteslere. Tek bir single value torque limitor ile limitlemisler. Kisacasi varolan limit, kapasitenin coook altinda. Ford boyle degil mesela. Limitler kapasitenin %10 altinda. 

Aynen öyle... Bu dediğin tam olarak benim araç :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Tanıtıldı olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.