Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

 

Detaylı link geldi: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-mk4-tanitildi/

 

  • Vignale, ST-Line, Active ve Titanium serileri mevcut.
  • Önceki Focus'tan daha büyük görünse de, genel boyutları değişmedi.
  • Tüm yolcular için daha fazla iç alan ve bagaj hacmi sunuyor.
  • Aktif Park Asistanı'nın yeni bir versiyonu geldi, şimdi de bir düğmeye basarak tam otomatik manevraları etkinleştirmek için vites seçimi, hızlanma ve frenleme yapabiliyor.
  • Dingil açıklığı uzatıldı. Omuz mesafesi yaklaşık olarak 61 milimetre, diz boşluğu 51 milimetre, bacak aralığı 71 milimetre büyüdü.
  • Daha iyi gövde vücut kontrolü için burulma sertliğinde yüzde 20'lik artış sağlayan yepyeni bir şasi ve süspansiyon sayesinde daha fazla iyileştirme sağlayan daha eğlenceli bir sürüş mevcut.
  • Tamamen yeni bir Elektrikli Güç Destekli Direksiyon (EPAS) sistemi daha duyarlı, sezgisel ve çekici direksiyon hissi sağlıyor.
  • EcoBoost ve dizellerin otomatiği, 8 ileri tam otomatik. 

 

Yeni Focus’un tasarım geliştirmesinde araç etrafındaki hava akışının yönetilmesi önemli bir rol oynamış. Sınıfında lider bir aerodinamik verimlilik sunuyor; kısa arka çıkıntılar; kesilmiş köşeler; ve uyumlu bir şekilde entegre aerodinamik özellikler mevcut.

 

Üst gösterge paneli ve kapı iç bölümleri daha kaliteli bir his için yumuşak dokunuşmalzemelerinden üretilmiş. Yolcu tarafı gösterge panelinde ,kapı çıtalarında ve havalandırmalarda cilalı cam ve fırçalanmış yüzeyler kullanılmış.

 

Ford, tamamen yeni C2 platformunun ön kaza yük kapasitesinde yüzde 40’lık bir artışla desteklenen yepyeni Focus için beş yıldızlı bir güvenlik değerlendirmesi öngörüyor.

 

Tamamen yeni Focus, kısa-uzun kol (SLA) bağımsız arka süspansiyon konfigürasyonu için yeni izole edilmiş bir alt şasi ile kurulan mirası geliştiriyor; Bu hem konforu hem de aracın çukurlarda verdiği yanıtları optimize eder.

SLA sistemi, daha düzgün yolculuklar için yoldaki daha büyük darbelere karşı ön ve arka uyumluluk arasında istenen bir denge sağlar. Çok bileşikli burçlar, farklı yönlerde vurgulandığında farklı sertlik özelliklerine sahip. Focus vagon modelleri için benzersiz bir SLA geometrisi, tam yüklü bir bagajda bile aracın çevik ve tepki vermesine yardımcı olan damperleri yeniden konumlandırır ve daha geniş bir yük tabanı alanıyla bagaj alanını en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olur.

Hafif torsiyon çubuğu arka süspansiyon konfigürasyonu da sunuluyor; Tamamen yeni Fiesta ST’nin tepki veren, ilgi çekici ve eğlenceli sürüş deneyimini destekleyen aynı Ford patentli kuvvet vektörü yayı teknolojisini kullanarak geliştirilen, torsiyon çubuğu konfigürasyonu daha hafif 1.0 litrelik EcoBoost ve 1.5- litre EcoBlue motor seçenekleriyle birlikte sunulacak.

Not: Motordan bağımsız olarak, tüm Station Wagon gövde seçeneği, Active crossover ve Vignale modelleri ile SLA (bağımsız) süspansiyon sistemi sunulacak.

 

Sürücülerin daha hızlı plan yapmasına, navigasyon sistemi için Canlı Trafik güncellemeleriyle daha az stresli yolculuklar yapmasına ve yolcuların hareket halindeyken eğlence akışını sağlamasına yardımcı olmanın yanı sıra, FordPass Connect de dahil olmak üzere FordPass mobil uygulaması aracılığıyla bir dizi kullanışlı özellik sunar:
• Araç bulma aracı, sahiplerinin arabalarını bulmalarına yardımcı oluyor.
• Yakıt durumu, alarm durumu, yağ ömrü ve daha fazlasını kontrol etmek için Araç Durumusistemi.
• Focusa uzaktan erişim sağlamak için Kapı Kilidi Kilidini Açma
• Sekiz ileri otomatik şanzımanlı Focus modelleri için Uzaktan Başlatma (Bölgedeki yasal izinlere bağlı)
• Acil durum servislerini ciddi bir kaza durumunda otomatik olarak arayarak eCall işlevselliği, ve yolcuların acil durum konsolundaki bir SOS düğmesine basarak acil servislere doğrudan bağlanmalarını sağlar.

 

Arka koltuk yolcuları için, daha uzun dingil mesafesi ve düz zemin ile ilave alan sağlanmış. Diz boşluğu, sınıfının en iyisi 81 milimetre, selefi Focus ile karşılaştırıldığında 50 milimetreden daha fazla geliştirilmiş. Omuz odası, Mk3 Focus ile karşılaştırıldığında yaklaşık 60 milimetre artmıştır. Genişlik izlenimi ve daha ferah bir hissiyat için arka direğe uzanan pencerelere sahip arka kapı tasarımı uygulanan Focus, açılabilir panoramik cam tavan opsiyonu da sunuyor.

 

Benzinli

1.0 LT Ecoboost 3 silindirli 85 ps 6 ileri manuel vites ile (en düşüğü 107 g/km CO2)
1.0 LT Ecoboost 3 silindirli 100 ps 6 ileri manuel vites ile
1.0 LT Ecoboost 3 silindirli 125 ps 6 ileri manuel vites ile
1.0 LT Ecoboost 3 silindirli 125 ps 8 ileri otomatik vites ile
1.5 LT Ecoboost 3 silindirli 150 ps 6 ileri manuel vites ile (en düşüğü 122 g/km CO2)
1.5 LT Ecoboost 3 silindirli 150 ps 8 ileri otomatik vites ile
1.5 LT Ecoboost 3 silindirli 182 ps 6 ileri manuel vites ile

Not: 1.0 Ecoboost ve 1.5 Ecoboost motor silindir deaktivasyon özelliği sunuyor.

Dizel

1.5 LT Ecoblue 95 ps 6 ileri manuel vites ile. (en düşüğü 91 g/km CO2)
1.5 LT Ecoblue 120 ps 6 ileri manuel vites ile.
1.5 LT Ecoblue 120 ps 8 ileri otomatik vites ile.
2.0 LT EcoBlue 150 ps 6 ileri manuel vites ile (en düşüğü 112 g/km CO2)
2.0 LT EcoBlue 150 ps 8 ileri otomatik vites ile

 

 

2018 Yeni Ford Focus Mk4_21.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_3.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_30.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_25.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_43.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_48.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_28.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_26.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_18.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_6.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_45.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_39.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_51.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_52.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_53.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_55.jpg

2018 Yeni Ford Focus Mk4_49.jpg

  • Beğen 5
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne yalan soyleyim ben begenmedim. St line eh iste dedirtti bana. Hele o gogusteki tablet nedir? Ar-ge de calisan muhendislerin kafasindan istiyorum bu arabayi begenmek icin. Tabi bide canli gormek lazim ama videodan bakinca fikrim bu yonde. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çok şükür Allahıma bu günleri de gördük. Muradımıza erdik.

Ama haliyle tartışmalar bitmeyecek. Yok canlısını görelim, yok sürüş testi yapalım, yok yol tutuşu şöyleydi, böyleydi. 

Allah hepimize güç ve sabır versin. 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
  • Haha 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Garip başka arabaları Mesela  Fiat pejo Opel vs andırıyor biraz bende. 

--2 dakika sonra eklendi--

 

20 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Çok şükür Allahıma bu günleri de gördük. Muradımıza erdik.

Ama haliyle tartışmalar bitmeyecek. Yok canlısını görelim, yok sürüş testi yapalım, yok yol tutuşu şöyleydi, böyleydi. 

Allah hepimize güç ve sabır versin. 

Amin bu arada 

Kubilay Yıldırımbayazıt tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sedanı bekliyorum bunlar İçin yorum yapamayacağım herzamanki gibi göz alışma süresi var Göstergelerden hiç görüntü yok ama fiestanın aynısı gibi ve kötü basit sanki Toros göstergesi gibi düz, biraz heyecan katsaydınız farklı olsaydı keşke.

--1 dakika sonra eklendi--

Buralar fena karışacak gibi.

Adem Kazıl tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

F3 ümü bu sabah güzelce yıkayıp sildim.Meğer  sen ne güzelmişsin be dedim...:sofeer:

--1 dakika sonra eklendi--
3 dakika önce, Adem Kazıl yazdı:

Sedanı bekliyorum bunlar İçin yorum yapamayacağım herzamanki gibi göz alışma süresi var Göstergelerden hiç görüntü yok ama fiestanın aynısı gibi ve kötü basit sanki Toros göstergesi gibi düz, biraz heyecan katsaydınız farklı olsaydı keşke.

--1 dakika sonra eklendi--

Buralar fena çoşacak gibi.

Ne diyorsun...Ford  çok ayıp etti çook...

--3 dakika sonra eklendi--

Boşverin F4 ü Ford , Bronco nun biraz ufağını çıkaracakmış şimdi de onu bekleyelim.Yoksa nasıl zaman geçer?

--14 dakika sonra eklendi--

O kadar zaman bunu mu bekledik...

41250937-closeup-portrait-stressed-young-man-in-purple-sweater-shocked-surprised-horrified-disturbed-by-what-.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sormazlar mi bu tasarimciya, bu ebleh tasarimi yaptiktan sonra geceleri yataginda rahat uyuyor musun diye.

 

Renge bak, tampona bak, izgaraya bak, farlara bak. Hay allahim ya...

 

Son kasa Mondeonun dis tasarimini kim yaptiysa biz onlari veya o kafayi geri istiyoruz. Hyundai/Kia cikmasi/cakmasi araba yapan zihniyet kendini hizlica mesleginden uzaklastirir sanirim.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben yine de muhteşem bir sedan geleceğini düşünüyorum. Hatchback sevmiyor olsam da bu arabada o bile güzel ve oturaklı görünüyor. Her nedense Wolksvagen veya başka marka ne yapsa hemen kabul görüyor ama  iş Ford'un makyajına veya kasa değişimine geldi mi herkes %100 farklı bir araç bekleyip hiçbir şeyle yetinmiyor. Yıllardır kibrit kutusu gibi formunu neredeyse hiç yenilemeyen Golf üretiliyor ama değişiklik bunun neresinde, diye soran yok. Hatta "Marka, geleneğinden gelen köklerine bağlı kalmış." gibi klişelerle inanılmaz savunma mekanizmaları bile türetiliyor. 

Bu lansmanı dört gözle bekleyip arabayı nasıl gömeriz, nasıl yerden yere vururuz diye sabırsızlanıyordu bence büyük bir kitle. 

Serkan Z. tarafından düzenlendi
  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Tanıtıldı olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.