Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

2 saat önce, Mert Yürüyen yazdı:

@Serkan Z. ben tam tersini dusunuyorum. Focusun mk3 mca daki iki yone acilan sileceklerine alistiktan sonra diger araclarin (kendi golfumde dahil) tek yone acilan sileceklerinin performanslari cok dusuk geliyor. Focusun aradigim ozelliklerinden biriydi. Ama belli ki bu ozelligi de yemisler ? 

+1 çok iyi siliyor.

--3 dakika sonra eklendi--
Bir saat önce, Serkan Z. yazdı:

Temizlemesi ve estetiği benim de çok hoşuma gidiyordu ama tasarımı sebebiyle bazı handikapları vardı. Otomatik modda iken az yağmurda bekleyişi biraz uzun olursa birkaç santimetre daha aşağı inip kapanıyor. Sonra aniden bir damla algılayıp yeniden harekete geçince bazı kararsızlıklar yaşıyordu. Biraz fazla gürültü yapıyordu bu ilk kalkış esnasında. Sadece bende olamaz çünkü ilk önce MCA benzinli aldım. Dizel otomatik gelince de onunla değiştim. Her iki arabamda da sistem aynı şekilde çalışıyordu. Sürekli yağan yağmurda ise hiçbir sorun yok hatta benzersiz bir temizleme performansı var. Bir de sanki tek yöne doğru çalışanlar daha yüksek hızda çalışabiliyor gibime geldi ama bu psikolojik olabilir. 

bir miktar yukarıda beklemesi hata değil tasarımı o şekilde hazır beklediği konum daha hızlı başlamasını sağlıyor, tam indiğinde de aerodinamik olarak daha iyi oluyor.. yazdığınız gibi bir ses yada kararsızlık yaşamadım. Yani tabi ki dediğiniz gibi bekleyip bekleyip tam indiği sırada tekrar çalışmaya başladığı oluyor ancak bu durumda bir anormallik yaşamadım.

 

Ford bu MCAda bir şeyleri bozmuşta olabilir onu bilemiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 saat önce, Ozan Kar yazdı:

 bir miktar yukarıda beklemesi hata değil

Bu durumun bir hata olmadığını biliyorum ama artık yağmur yok diye en alt konuma geçip kendini kapattığı anda yağmur algılayıp tekrar harekete geçmesi sırasındaki bazı aksaklıklar benim sözünü ettiğim. Hele de bu durum arka arkaya birkaç kez yaşandı mı gözünüzün önünde tam yatan geri kalkan sürekli kendini ayarlamaya çalışan bir mekanizma...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Serkan Z. yazdı:

Problem sürekli yağan yağmurda değil zaten. Kararsız durumlarda sileceğin beklemede kalmakla yatışa geçmek arasında yaşadığı sık düşme kalkma hareketi. 

Abi 4-5 defa söyledin zaten, artık anlayan anlamıştır anlamayana da yapacak bi şey yok bu saatten sonra ? Ben bile araba kiraladığımda bu silecek niye öyle oluyor diyen olmuştu kısa sürelerde dahi sonuçta normalden farklı bir mekanizma

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

32 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Abi 4-5 defa söyledin zaten, artık anlayan anlamıştır anlamayana da yapacak bi şey yok bu saatten sonra ? 

Mesaj alındı ?

 

23 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Hayat sana zor...

Bu mesaj da alındı hocam.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

   Sileceklerin geometrik çalışma şekli bence çok mühim değil. Bana göre mesela benim aracımın silecekleri orjinal de olsa ses yapıyor çalışırken yağmurda. Ses dediğim cam silme sesi. Silikonlarıyla alakalıdır diye düşünüyorum ya da yalıtımla. Eleştirilecek nokta varsa bence burasıdır. Onun dışında ben çok mennunum sileceklerden.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

33 dakika önce, Çağdaş Kolcuoğlu yazdı:

Sileceklerin geometrik çalışma şekli bence çok mühim değil.

Silme alanı açısından çok mühim :) Focus 3ün silecekleri neredeyse tüm görünen alanı siliyor. Eskiden mercedesin kullandığı aşağıda single arm (controlled) yazan da çok iyi mesela.

Nedense cmaxte sağ tarafın lastiği kısa, o yüzden yolcu tarafında üstte silinmemiş yer kalıyor.

image.png.a2d13a4bc2e4cd5e808beaeb0617c2ab.png

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
30.04.2018 - 16:10 tarihinde, Ozan Kar yazdı:

Silme alanı açısından çok mühim ? Focus 3ün silecekleri neredeyse tüm görünen alanı siliyor. Eskiden mercedesin kullandığı aşağıda single arm (controlled) yazan da çok iyi mesela.

Nedense cmaxte sağ tarafın lastiği kısa, o yüzden yolcu tarafında üstte silinmemiş yer kalıyor.

image.png.a2d13a4bc2e4cd5e808beaeb0617c2ab.png

 Benim görüş alanımdaki camı silsin de bana yeter ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Tanıtıldı olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.