Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Toyota Rav4


Erhan Er.

Önerilen Mesajlar

Efsane geri mi dönüyor

5’nci Nesil Toyota RAV4’ün Dünya Prömiyeri New York Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirildi…

 

Öncüsü olduğu SUV segmentinde 2017 yılını 800 bin 607 adetlik satışla “Dünyanın en çok tercih edilen SUV modeli” olarak tamamlayan Toyota RAV4 tamamen yenilendi. Dünya prömiyeri New York Uluslararası Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirilen 5’nci nesil RAV4, Toyota’nın Yeni Global Mimari Platformunda (TNGA) üretildi. Zorlu arazi şartlarının yanında mükemmel bir şehir otomobili de olan yeni nesil RAV4, motor performansı, yol tutuşu, güvenlik ve sürüş keyfi anlamında önemli yenilikler sunuyor. Yeni RAV4’te sağlamlık hissi veren özgün tasarım detayları da duyulara dokunan kalite yaklaşımını sergiliyor. Yeni Toyota RAV4’ün Avrupa prömiyeri ise 2019 yılının ilk çeyreğinde yapılacak.

 

Vazgeçilmez özelliği “çeviklikten” yeni tasarımda da ödün verilmiyor. 4600 mm uzunluğundaki yeni model, uzunluk olarak mevcut jenerasyondan farklılık gösteriyor olsa da, gövdenin ön ve arka uzantılarında yapılan eksiltmeye karşın aks mesafesinde yapılan 30 mm’lik artış ferah ve konforlu iç mekan sağlıyor. Bagaj hacminin artmasının yanında katlanan arka koltuklar, çift katlı bagaj zemini ve yanlara konulan eşya sabitleme fileleriyle fonksiyonelliği geliştirilen yeni RAV4’ün genişliği 10 mm artırılarak 1855 mm’ye çıkartıldı.

 

Yeni 5’nci nesil RAV4’te biri hibrit olmak üzere iki farklı motor seçeneği bulunacak. Bu motorlar geliştirilen yeni teknolojiler sayesinde mevcut modele göre hem yakıtı daha verimli kullanacak hem de daha güçlü olacak.

Yeni hibrit 2.5 litrelik motor, daha fazla güç ve daha düşük emisyon sunuyor. Sessiz çalışması ve kendi kendini şarj etmesiyle öne çıkan hibrit motor seçeneği, RAV4’ü kendi sınıfında özel bir yere konumlandırıyor. Hibrit motorun yanında isteyen müşterilere manuel veya otomatik şanzımanlı tamamen yeni 2.0 litrelik benzinli motor da sunulacak.

 

Yeni RAV4’ün dört tekerlekten çekiş sisteminde yapılan çalışmalarla sürüş dinamikleri de önemli oranda geliştirildi. Hibrit versiyonu için Toyota tarafından tamamen yeni bir elektrikli motor geliştirilerek aracın hibrit sisteminden gelen gücün daha verimli kullanılması sağlandı. Buna ilave olarak arka tekerleklere hükmeden ikinci elektrikli motor daha yüksek tork üretip farklı sürüş koşullarında hem enerji kaybını azaltıyor hem de yakıt ekonomisi sağlıyor. Böylelikle dört tekerlekten mükemmel çekiş deneyimi sunuluyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi, diğer güç seçeneği olan 2.0 litrelik benzinli motor için daha da geliştirilerek verimliliği artırıldı. Tercihe göre manuel veya otomatik olarak satın alınabilecek.

 

Haberin tamamı

https://www.toyota.com.tr/about/news_and_events/suv-segmentinin-lideri-toyota-rav4-tamamen-yenilendi.json

 

 

 

86C0BF18-F726-49A8-918D-606E5C7EF73C.jpeg

5C3DF4FC-398D-40EF-B030-219CF4EE162B.jpeg

9340FEBB-152D-4DB8-B3A8-AD31E022C996.jpeg

73C9BFD4-080A-4FDD-A66E-0AD9D01E9C0F.jpeg

Erhan Er. tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kardeşim şu arabayı koymayın buralara! Zamanında çok hevesim vardı da artık 'kedinin uzanamadığı ciğer misali..' MTV'si bile bir dünya olunca, sahip olduğumuz en iyisidir! Hedefleri imkanlara ve mümkünata göre koymak gerek.^_^:sofeer:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arabaların tasarımlarını neden bu kadar çirkin yapıyorlar diye düşünmeden edemiyorum artık. 

Ford Focus'tan sonra, toyota Rav 4 de gözüme oldukça kötü göründü. 

Farklılık arayışı diyeceğim ama stoplarına bakınca Egea hb, focus hb, tiguan ve Rav 4 ün stop tasarımının aynı kişi tarafından, aynı marka araçlar için tasarlanmış gibi olduğunu düşündürttü bana. Bu kadar benzerlik, bence tasarımcıların işini iyi yapamadıklarının göstergesidir. 

 

Çok çılgınca işler yapmaya gerek yok. Örneğin Focus 3'ün iç tasarımının genel çizgilerini sanıyorum beğenmeyen yoktur. O çizgiyi tutturmuşsun, devam et. Yine mi aynı diyecekler ama, gördüğüm kadarıyla VW bu işi oldukça başarılı bir şekilde götürdüğüne göre, doğru yöntem o galiba. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

rav4 iç/dış tasarım olarak çok beğendim. 

dış tasarımda ön tampanu daha kemikleştirmeri suv segmentinin gereğini yansıttı.

iç mekanda bilindik düz çizgiler kullanışlılık için hoş olmuş. kendimi sürücü mahallinde hayal ettim hoşnut kaldım. 

arka stop grubu EDGE gibi olmuş. onuda severdim bunuda sevdim bence 10/9 toyotanın bu denli kaliteyi toyotadan beklemezdim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.