Mehmet Alçı Oluşturma zamanı: Nisan 15, 2018 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 15, 2018 (düzenlendi) Geçen günlerde bahsettiğim motordan gelen ses için Adana Gizerler Servisinden randevu alıp gittim kontrol ettiler sesin pistonlar içine düşen parçadan kaynaklandığını üst kapak açılıp rektefiyeyle sorunun çözüleceğini belirttiler, hasarın kesin ordan kaynaklandığının tespiti için ne kadar öderim dedim yinede sökülüp bakılması lazım işlem yaptırmazsanız bunun için 1300 TL dediler, tamam dedim hasar nedeni belli olsun söküldü üst kapak rektefiye ustası incelemiş sorunun burda olmadığını söylemiş, eee nolacak dedim geri toplayıp bakacağız başka yerde olabilir tesbit edeceğiz belkide ses geçer diyorlar yalnız yapılan işlemler için 3480 TL ödeyeceksiniz dediler tabi ödemeyi redertim Sorun orda bile olsa 1300 dü fatura dedim tabi bi sürü şey saydılar yok conta yok bilmem ne yani ilk başta verilen fiyat el işçiliği imiş dedim siz bilmiyormusunuz contaların değişeceğinide sadece işçilik ücretini söylüyorsunuz, araç 13 ünden beri serviste sorun belli değil ama sorunun olduğunu idda ettikleri ve bi sorunun olmadığı görülen bölüm için yapılan işlem için para talep ediyorlar sorun çözülecekmi fatura ne olacak belirsiz mahalle tamirhanesi gibi Maşallah! Deneme yanılma yoluyla hasar tespit edilirmi ? Eğer öyleyse yetkili servise neden gidiyorum ? Tüm yetkili servisler böyle ise ford da vay halimize ilk kez ford aracım oldu daha önceki araçlarımıda da yetkili serviste yaptırdım tüm işlemlerimi hiç bir problem yaşamadım aracımda ki sorunlar aynı gün içinde çözüldü söylenen ücretletden de bir kuruş fazla ödemedim ilk sorunda lanet ettim ford servisine Allah razı olsun! Nisan 15, 2018 Mehmet Alçı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Admin Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Otomatik MesajBu konu, Focus III > Ford Garajı > Mk3- Sorular ve Sorunlar kategorisinden Otomobiller Hakkında > Bakım - Servis & Yedek Parça kategorisine taşınmıştır.Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.Saygılarımızla,Focus Club Tr Yönetimi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Garantisi devam ediyor mu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Alçı Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Lpg montajı olduğu için garantisi sonlandı sorun garanti değil zaten söylenen ücretler değişiyor, sorun çözülmüyor söyledikleri yerden kaynaklı problem olmuyor ama ücret talep ediliyor. Belki geçer ses bi toplayalımda deniliyor bide dalga geçer gibi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan D. Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Bir saat önce, Mehmet Alçı yazdı: sesin pistonlar içine düşen parçadan kaynaklandığını Bunu bile diyebiliyorlar yani...Servisler evlere şenlik macera dolu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Resul özdemir Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 15, 2018 benzer bi olay da benim basima gelmisti. yaklasik 4 ay once volandan gelen surtme sesi icin ankara baser ford servisine gittigimde baski balata sokulacek bakilacak. siz baskiyi yakmis olabilirsiniz diye forograf cekeceklermis merkeze gonderecekmisler. sokup takma icin ben ucret verecekmisim. boyle bi sikayeti ilkkez duyuyormuslar. (dunya kadar sikayet var bu konuda. forumda da konusu var). hersey varsayim uzerine planlaniyor. parayi ben veriyorum. aracsiz kaliyorum. vs vs. arac 40 bindi ve dizel. hemserim aracin anahtarini ver dedim ve hizlica uzaklastim. servislere bile referansla gidilmesi lazim. canim ulkemde. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2018 İşlemi yetkili serviste yapıldı ise sizinle yapılacak işlemle ilgili bir sözleşme üzerinden yazılı mutabakata varmaları, takribi fiyat belirtmeleri ve imzalı onamınızı almaları gerekiyor. Eğer bu yapıldı ve imzaladı iseniz bir kopyası sizde olmalı ve belirtilen fiyatı kabul etmiş sayılır herhangi bir itirazda bulunamazsınız, yani bulunursunuz da bir getirisi olmaz. Yapılmadı ise aldatmaya teşebbüs var demektir, üstelik izinsiz iş yapmış olurlar. Önerim önce servis müdürü ile olabildiğince sakin bir görüşme yapmanız ve belirtilen ücret dışında herhangi bir ödeme yapmayacağınızı belirtmeniz. İşe yaramaz ise Otosan'a şikayette bulunmanız. Geçmiş olsun. Bir de not: Piston içine düşen parçadan bahsedenlere bence de pek güvenmemek lazım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Alçı Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2018 4 saat önce, Cem Boneval yazdı: İşlemi yetkili serviste yapıldı ise sizinle yapılacak işlemle ilgili bir sözleşme üzerinden yazılı mutabakata varmaları, takribi fiyat belirtmeleri ve imzalı onamınızı almaları gerekiyor. Eğer bu yapıldı ve imzaladı iseniz bir kopyası sizde olmalı ve belirtilen fiyatı kabul etmiş sayılır herhangi bir itirazda bulunamazsınız, yani bulunursunuz da bir getirisi olmaz. Yapılmadı ise aldatmaya teşebbüs var demektir, üstelik izinsiz iş yapmış olurlar. Önerim önce servis müdürü ile olabildiğince sakin bir görüşme yapmanız ve belirtilen ücret dışında herhangi bir ödeme yapmayacağınızı belirtmeniz. İşe yaramaz ise Otosan'a şikayette bulunmanız. Geçmiş olsun. Bir de not: Piston içine düşen parçadan bahsedenlere bence de pek güvenmemek lazım. İlk gittiğimde hasar tespiti için 150 TL dediler sonrasında sesin nedeninin kopan bir parça veya lpg montajı sırasında içerisine vida, parça vs düşmüş olabileceği sesin pistonlardan geldiğini söylediler durumuna göre 3000 4000 i bulur işlem dediler, sadece tesbit edip sorunun neden kaynaklandığını söylerseniz nedir dedim üst kapak söküleceği için 1300 TL dediler tamam dedim sökün hasar tespit edilsin, söküldü bakıldı incelendi cuma günü 8:30 dan ertesi günü 12 ye kadar beklendi sonucunda 2 ve 4 numaralı pistonlarda güç kaybı var onarım için 3480 TL dediler eee ses nerde peki dedim sesle ilgili bi problem göremedik toplayıp tekrar bakacağız dediler, bu işlemler için herhangi bir net bilgilendirme veya sözleşme yapılmadı varsayımlar üzerine benim şikayetimin dışındaki problemler bulunarak ücret talep ediliyor hani şüphelenmiyor değilim sorunu bulmadık bari bir hasar bulalım da tespit edilmeyen hasarın ücretini almış olmayalıma mı getiriyorlar. Anladığım ford kullanıyorsam yetkili servise gitmeyeceğim ne sorun çözülüyor ne şeffaflık var çözüme değilde faturaya odaklanmış gibiler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap