Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Ağırlık - Bagaj - Tüketim ve Teknik Değerler / Özellikler


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

  16.04.2018 - 20:08 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Sedan bagajı eklendi.

 

Özetle sedan +50 LT, Hatchback +25 LT.

Expand  

Bagaj hacminin artması güzel de umarım sedan bagaj ağızını 3’tekini tasarlayan kişi tasarlamamıştır. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  17.04.2018 - 06:04 tarihinde, Cem Kamil yazdı:

Bagaj hacminin artması güzel de umarım sedan bagaj ağızını 3’tekini tasarlayan kişi tasarlamamıştır. :)

Expand  

Mevcut tasarım tam aklımda değil, var mı bir değişiklik? Bu yenisi.

 

30530969_1827894673947727_1657903388240642048_n.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  17.04.2018 - 06:07 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Mevcut tasarım tam aklımda değil, var mı bir değişiklik? Bu yenisi.

 

30530969_1827894673947727_1657903388240642048_n.jpg

Expand  

Aynı gibi görünüyor :( 

34559DDD-F623-454C-A923-721B5D1577E5.jpeg

 

Edit: şimdi fark ettim tamponun üzerindeki ve farların yanına doğru çıkan o kalınlık yok.

Cem Kamil tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bagaj hacmi artmış ama halen yeterli değil. Sedan için mini stepne ile 500'ün üzerie çıkmalıydı. Arka kapı dizaynı için, sanki iyi bir şey yapılmış gibi sunulmuş ama bence eskisi daha iyiydi. Yeni sistem binişleri zorlaştıracak. Hiç değilse geriye doğru o kadar uzatmasalar o çıkıntıyı daha iyi olurdu.

  13.04.2018 - 18:13 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

 

2018 Ford Focus İkinci Sıra Görünürlük.jpg

 

Expand  

 

Murat Kav. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  17.04.2018 - 07:20 tarihinde, Adem Kazıl yazdı:

İnşallah gözüm yanılıyordur şu Toyota avensislerin çirkin bi arka tasarımı vardır yeni sedanda onun gibimi benmi yanlış görüyorum bağaj güz değilde içe doğru girintili.

Expand  

Öyle mi şu an? 

 

A49C62E7-D7A1-4A37-A1F5-6D0CF997AAD8.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  17.04.2018 - 08:11 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Öyle mi şu an? 

 

A49C62E7-D7A1-4A37-A1F5-6D0CF997AAD8.jpeg

Expand  

Bunu demiyorum Yakup bagaj kapağı kapalıyken arkadan veya yandan görüntüsünden bahsediyorum.

C1D39CCA-FD41-4AB8-AD28-C8FE2DF14928.jpeg

Adem Kazıl tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  17.04.2018 - 06:47 tarihinde, Murat Kav. yazdı:

Bagaj hacmi artmış ama halen yeterli değil. Sedan için mini stepne ile 500'ün üzerie çıkmalıydı.

Expand  

Bu taşıma alışkanlıklarımız ile ilgili biraz da. Türk halkına kamyonet gerekli. Ama geniş bagaj arayışında olanların steyşın almayışı da ayrı bir açmaz.

Yine de mekanı verimli kullanmada Ford tasarımlarını örnek göstermek zor.

  17.04.2018 - 06:47 tarihinde, Murat Kav. yazdı:

Arka kapı dizaynı için, sanki iyi bir şey yapılmış gibi sunulmuş ama bence eskisi daha iyiydi. Yeni sistem binişleri zorlaştıracak. Hiç değilse geriye doğru o kadar uzatmasalar o çıkıntıyı daha iyi olurdu.

Expand  

Daha rahat bir görüş ve daha geniş bir kapı açıklığı varken binişin zorlaşacağını söylemek bana mantıklı gelmedi. Hele ki koltukların da zayıflama küründen geçtiği düşünülürse. 

Geldiğinde deneriz ama bence daha iyi olmuş. 

--2 dakika sonra eklendi--
  17.04.2018 - 08:28 tarihinde, Adem Kazıl yazdı:

Bunu demiyorum Yakup bagaj kapağı kapalıyken arkadan veya yandan görüntüsünden bahsediyorum.

Expand  

image.png

Kusura bakmayın, sedan arka tasarımı bana "çirkin" geliyor. Bu arabayı asla sedan almam. Tamamen kişisel zevkimdir...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  17.04.2018 - 08:28 tarihinde, Cem Boneval yazdı:

Daha rahat bir görüş ve daha geniş bir kapı açıklığı varken binişin zorlaşacağını söylemek bana mantıklı gelmedi. Hele ki koltukların da zayıflama küründen geçtiği düşünülürse. 

Expand  

Küçük çocuğu olanlar bilir, arka kelebek camı o şekilde geriye doğru uzar ve kapı ile açılır ise, kapı çıkıntısı çocuğun kafa hizasına geliyor. Yine bu çıkıntı dar park alanlarında kapının yeterince açılmasına engel oluyor. Tasarım adına bazı markalar (genelde fransızlar) bu detayı atlıyor. Ford atlamazdı ama burada boşvermiş. Üstelik kelebek camı bayağı gereksiz bir şekilde çıkıntı yapmış bu son tasarımda.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  17.04.2018 - 06:04 tarihinde, Cem Kamil yazdı:

Bagaj hacminin artması güzel de umarım sedan bagaj ağızını 3’tekini tasarlayan kişi tasarlamamıştır. :)

Expand  

Bagaj giriş alanının tasarımı daha "mantıklı" olur diye düşünüyordum ama radikal değişim yok gibi duruyor. Bari şu bagaj kapağı kolları meydanda olmasaydı da Vag grubu gibi bir haznenin içine girseydi... Sedan F3,5 kullanırken bagajı doldurduğumda kapağı kapatırken illa birkaç hamle yapmam gerekiyordu bagaj kolları kapanırken eşyalara takıldığı için...

Mustafa Uysal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arka kelebek camın arkaya doğru uzanması bence doğru olmuş. 

 

Ancak ben araba tasarımındaki başarıyı ön kelebek camın olmamasıyla doğru orantılı buluyorum.

--3 dakika sonra eklendi--
  17.04.2018 - 14:48 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Yerden yükseliği de tamam. Bazı motor detayları da güncel.

Expand  

121 mm’den 135 mm’ye çıkmış ??

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  17.04.2018 - 09:37 tarihinde, Murat Kav. yazdı:

Küçük çocuğu olanlar bilir, arka kelebek camı o şekilde geriye doğru uzar ve kapı ile açılır ise, kapı çıkıntısı çocuğun kafa hizasına geliyor. Yine bu çıkıntı dar park alanlarında kapının yeterince açılmasına engel oluyor. Tasarım adına bazı markalar (genelde fransızlar) bu detayı atlıyor. Ford atlamazdı ama burada boşvermiş. Üstelik kelebek camı bayağı gereksiz bir şekilde çıkıntı yapmış bu son tasarımda.

Expand  

bu konuya aylar önce parmak basmıştım. bir önceki kasa insignia ya bakarsanız yeni focus arka kapı aynıdır ve resmen kapının etrafından tur atmak gerekiyor önden yaklaşıp arkaya binmek için. ama insignia D sınıfı olunca belki onun ki kadar abartılı değildir. birde bizim f3 deki kelebek cam kauçukları çatladı bu kapı dizaynında bu olmayacak malum.. bir diğer merak ettiğimde aldıktan 6 ay sonra fitiller yine sallanacak mı?  :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Focus Mk4 1.5L 123 ps'te Hangi Şanzıman Sistemi Var? olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.