Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Ağırlık - Bagaj - Tüketim ve Teknik Değerler / Özellikler


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bence sedandaki bagaj sorunu hacminden ziyade yükleme ağzının anlamsız şekilde dar olmasıydı. Keşke yeni Mondeo gibi liftback tercih edilseydi. Ben sedan araba alcak olsam öncelikli tercihlerimden birisi bu olurdu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

16.04.2018 - 20:21 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Niyesini bilmiyorum Ford’a sormak lazım ilk değerler tahmini olabilir veya bi ara güncelleme almış olabilir emisyon için. 

Eğer yazdıklarımı okursanız :) MCA için yeni ölçüm demediğimi göreceksiniz zaten. Bu tür araçlar Ocak 2019’da yeni veriye geçmek zorundalar. 

İngiltere sitesinde focus 3 MCA 1.5 tdci powershift tüketim verileri düşük verilmiş ve beraberinde tork 270 nm. Sanırım yeni yazılım ile torku düşürüp ekonomi yapmışlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21 dakika önce, Tuğra Yanık yazdı:

İngiltere sitesinde focus 3 MCA 1.5 tdci powershift tüketim verileri düşük verilmiş ve beraberinde tork 270 nm. Sanırım yeni yazılım ile torku düşürüp ekonomi yapmışlar.

Tork ile yeni tüketim arasında alaka yok hocam, bu önceden 300'dü (Hala 300 örneğin Almanya'ya bakın) ve tüketim de böyleydi. Kataloglarda hata oluyor, Fiesta için bağımsız süspansiyon yazmıştı İngiltere :) Velhasıl üzerinde çok durmaya gerek yok diyorum ben. 

Tekrar söylemem gerekirse yaşadığım tecrübelere göre; ilk söylenen yanlış paylaşımdır (yanlış ilk tahmindir yani, şu an Mk4 için yazılanlarda da hata olabilir) Maalesef başka bir şey ekleyemeyeceğim beni aşıyor.

 

Bkz: Aynı İngilizler fiyat listesinde dediğim gibi veriyor.

Screen Shot 2018-04-17 at 23.29.31.png

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ağırlık bilgilerini girdim, iki yerden teyitli fakat resmi ford açıklaması değil. Ben anlamadım nasıl oldu bu iş araba hem ağırlaşmış hem performans iyileşmiş. Anlayan varsa açıklarsa sevinirim :D 

 

Dizeller 13-20-30 kg ağır.

Benzinliler 40-44 kg ağır.

 

WLTP için donanımlıları mı giriyorlar acaba, Mayıs ayında detaylı açıklama gelir elbet.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Ağırlık bilgilerini girdim, iki yerden teyitli fakat resmi ford açıklaması değil. Ben anlamadım nasıl oldu bu iş araba hem ağırlaşmış hem performans iyileşmiş. Anlayan varsa açıklarsa sevinirim :D 

 

Dizeller 13-20-30 kg ağır.

Benzinliler 40-44 kg ağır.

 

WLTP için donanımlıları mı giriyorlar acaba, Mayıs ayında detaylı açıklama gelir elbet.

Araçları hafifletmek için gövde elemanlarında farklı materyal kullanımını açıklayan ford araçları ağırlaştırdık diyor ise vardır bir farklılık elbet. farklı yük koşulu altında mı ölçüm yaptılar acaba?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Linkteki ağırlıklar doğru ? 

https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/

 

Avrupa'dan gelen cevap.

Screen Shot 2018-04-30 at 16.14.46.png

 

Ee o zaman arabanın motorları mı adam edildi, bu araba hem biraz ağırlaştı (13-46 kg) totalde hem de hızlandı. Şu aptalca kelime oyununa girmeselerdi keşke. Kaç kişi bunu böyle algılar ki veya düşünür. Pehh ? 

 

Örneğin arabanın altındaki ek aerodinamik parçalar, yine sallıyorum EU'da standart sundukları güvenlik donanımları gibi şeyler eskisinde std olmayan her şey gibi, ek yalıtım, kapılardaki kumaşlar vs vs.

 

Bu arada bir mail de tüketim için gelmişti cevabı ise; Tüm değerler WLTP'ye geçti. Yani doğru tahmin etmişiz.

 

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Ağırlık - Bagaj - Tüketim Değerleri olarak değiştirdi
  • 1 ay sonra...

Active versiyonun 30 mm yüksek olmasının 10 mm'si standart gelen lastik ve jant ile, 20 mm'si süspansiyon ile sağlanmış. Aslında 20 mm yüksek eğer aynı jant ve lastik kombini ile alırsak normal Focusu.

 

SLA (Bğ.A.Süs.) ile yol sesi 74.5'ten 72.5'e inmiş. Torsiyonlular bundan daha sesli olacak yani.

 

izole2.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Active versiyonun 30 mm yüksek olmasının 10 mm'si standart gelen lastik ve jant ile, 20 mm'si süspansiyon ile sağlanmış. Aslında 20 mm yüksek eğer aynı jant ve lastik kombini ile alırsak normal Focusu.

 

SLA (Bğ.A.Süs.) ile yol sesi 74.5'ten 72.5'e inmiş. Torsiyonlular bundan daha sesli olacak yani.

 

izole2.jpg

Eğer bütün ölçümler kendilerince yapılmış ve bu dB farkı var ise ciddi bir ses iyileştirmesi var demektir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • Yakup Ç. A., başlığı Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Ağırlık - Bagaj - Tüketim ve Teknik Değerler/Özellikler olarak değiştirdi

SW özel bağımsız (3) arka süspansiyon tasarımı, sedan/hb bağımsız (1) arka süspansiyon tasarımı ve torsiyon (2) tasarım/elemanları bu şekilde.

 

https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/

linkteki gibi SW'daki bagaj hacmi artışı diğerlerine göre çok fazlaydı, sebebi de bu (3) amortisör konumlandırması/tasarımı. 

 

arka süspansiyonlar.png

 

 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Focus Mk4 1.5L 123 ps'te Hangi Şanzıman Sistemi Var? olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.