Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Seri Üretimi Başladı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

12 saat önce, Semih O. yazdı:

Tavan döşeme kenarlarını kırpık atılmış gibi bırakmayayı da akıl etmişlerdir inşallah. Ne zamandır söyleyecektim içimde kalmasın.

+1

ayrıca tavan sacında önden arkaya doğru giden siyah sert plastik şeritler (sanırım port bagaj için) yoktur umarım. Ben göremedim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Eren Can Güldalı yazdı:

gri olan stline galiba ama vignale farı var sanki

ST Line ama en ust opsiyon olan dinamik led on far ve kayar on sinyal var , Almanya sitesindeki aciklamaya gore kamera yardimi ile viraj'lari fark edip ona gore ayar ceken far bunlar.

Tamer Perperek tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Seri Üretimi Başladı olarak değiştirdi
4 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

@uğur özsabır sayın hocam dünyada ilk kez ilgili video tarafımızda yüklendi zaten. Konumuzda da mevcut. Teşekkürler. 

kusura bakmayın atlamısın youtube da karsıma cıkınca birden heyecanlandım ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10.05.2018 - 21:59 tarihinde, Ercan Çelik yazdı:

Araç güzel duruyo cam çerçevesi komple krom çıta olsa daha güzel olurdu sanki. Jantlar da harika 18 sanırım bunlar.

şuana kadar resim ve videolardan gördüğüm kadarıyla hactback lerde sadece vignale de komple krom çıta varken sedanda titanium donanımlardan itibaren komple krom çıta var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
10.05.2018 - 21:51 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Focus Mk4 Titanium.jpg

Focus Mk4 Titanium2.jpg

F2 dahil f3, hatta f3,5 jantları genelde 16 inç olurdu. Yani konfor açısından en makbulü 16'lık jant olurdu ki 16'lık jantta bile çoğu çukurda amortisörler pat küt ediyor. Mk4 modelin değişik kasalarına bakıyorum da hemen hepsinde jant ebatları oldukça büyümüş, yanak kalınlıkları azalmış. Buradan yola çıkarak bir umut diyorum ki artık pat küt etmeyen amortisörlere sahip, çukurlarda can sıkmayan süspansiyon elemanları kullanılmıştır inşaallah..

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.