Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Arkadaşlar merhaba,
Bu hafta aldığım sıfır Focus 2018 Benzinli Otomatik aracım ile başıma gelenleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
04.07.2018 tarihinde Ankara Kartaş Otomotiv'den aldığım sıfır Ford Focus otomatik benzinli aracım aynı gün 00044. km de arıza yaptı, aracı durdurduktan sonra tekrar çalıştırmak istediğimde marş basmadı, yolda kaldım. Çekiciyle Ankara Otokoç servisinde çekildi. Servisin ikinci günü hiçbir arızasının olmadığını iddia edip geri vermek istediler, yanıma bir usta alıp test sürüşüne çıktık, 10 km yol aldıktan sonra servise geri döndük, serviste üç ustanın yanında da aynı sorunu yaptı, ustalar da uzun uğraşlar sonucu bir çalıştırıp bir çalıştıramadı, bir tutarsızlık olduğuna onlar da şahit oldu. Üçüncü gün yine usta araçta sorun olmadığını iddia etti fakat servis danışmanı şanzımandan kaynaklı yazılım hatası tespit edip, yazılım güncellemesi yaptıklarını söyledi. Ford bana gizli ayıplı araç sattı. Ford şikayet hattına da şikayet girişi yaptım fakat kimse geri dönüş sağlamadı. Bu arada Kartaş otomotivde satışı yaptıktan sonra ilgilenmedi. Sadece "Aracı keşke Otokoç a değil de bize getirseydiniz" dedi. Sıfır araç almamın sebebi hiçbir sorun yaşamadan uzun müddet binmekti.
Son durum olarak bugün aracımı servisten aldım. Usta ile yaptığım görüşmede şanzıman ile ilgili yazılım güncellemenin marş basmaması sorunu ile ilgili olmadığını düşündüğünü söyledi. Kapanış işemrinde yazılım güncelleme yazmıyor zaten. Tesisat kontrolleri yapıldı yazıyor.
Aracımı servisten aldım eve getirdim. Şimdi ne yapmam gerekiyor, değişim mi talep etmem lazım? Yoksa aynı sorunun tekrar çıkmasını mı beklemem lazım? Arabaya her oturduğumda acaba bir sonrakinde araç çalışacak mı diye tedirginlik yaşıyorum.
Soru
Başar Özenboy
Arkadaşlar merhaba,
Bu hafta aldığım sıfır Focus 2018 Benzinli Otomatik aracım ile başıma gelenleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
04.07.2018 tarihinde Ankara Kartaş Otomotiv'den aldığım sıfır Ford Focus otomatik benzinli aracım aynı gün 00044. km de arıza yaptı, aracı durdurduktan sonra tekrar çalıştırmak istediğimde marş basmadı, yolda kaldım. Çekiciyle Ankara Otokoç servisinde çekildi. Servisin ikinci günü hiçbir arızasının olmadığını iddia edip geri vermek istediler, yanıma bir usta alıp test sürüşüne çıktık, 10 km yol aldıktan sonra servise geri döndük, serviste üç ustanın yanında da aynı sorunu yaptı, ustalar da uzun uğraşlar sonucu bir çalıştırıp bir çalıştıramadı, bir tutarsızlık olduğuna onlar da şahit oldu. Üçüncü gün yine usta araçta sorun olmadığını iddia etti fakat servis danışmanı şanzımandan kaynaklı yazılım hatası tespit edip, yazılım güncellemesi yaptıklarını söyledi. Ford bana gizli ayıplı araç sattı. Ford şikayet hattına da şikayet girişi yaptım fakat kimse geri dönüş sağlamadı. Bu arada Kartaş otomotivde satışı yaptıktan sonra ilgilenmedi. Sadece "Aracı keşke Otokoç a değil de bize getirseydiniz" dedi. Sıfır araç almamın sebebi hiçbir sorun yaşamadan uzun müddet binmekti.
Son durum olarak bugün aracımı servisten aldım. Usta ile yaptığım görüşmede şanzıman ile ilgili yazılım güncellemenin marş basmaması sorunu ile ilgili olmadığını düşündüğünü söyledi. Kapanış işemrinde yazılım güncelleme yazmıyor zaten. Tesisat kontrolleri yapıldı yazıyor.
Aracımı servisten aldım eve getirdim. Şimdi ne yapmam gerekiyor, değişim mi talep etmem lazım? Yoksa aynı sorunun tekrar çıkmasını mı beklemem lazım? Arabaya her oturduğumda acaba bir sonrakinde araç çalışacak mı diye tedirginlik yaşıyorum.
https://www.sikayetvar.com/ford/ford-sifir-2018-model-focus-arac-ilk-gun-yolda-kaldi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 14 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap