Muhammed Mustafa Oluşturma zamanı: Temmuz 13, 2018 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 13, 2018 (düzenlendi) Selamünaleyküm aracım 2017 model ford kuga 1.5 tdci powershift 2800 km de iken yokuş çıkarken sabit hızla tam yüke bindiğinde gaz yemeyip titreme yapıyordu.Servise verdim ve otosandan araç değişimi istedim (bu kadar km bu arızanın olmaması gerektiğini ve aracın fabrikadan hatalı olduğunu belirttim ama nafile)yaklaşık 2-3 hafta araç parça değişimi için onayımı beklediler en sonunda parça değişimini kabul ettim volan parçası değişti sorun giderildi dediler.Aracı aldım 1 hafta içinde şanjuman kullanımı ile ilgili ekranda hata verdi servise götürdüm ve sorunun aracın 1 ay yattığını ve akü sebebiyle bu hatayı verdiğini belirttiler;akü 1 gün şarj oldu aldım aracı servisten. Aradan 1 ay bile geçmeden bayram da otobanda araç yine rampada(cok ahım şahım bir rampa degil)araç gaz yemeyip titreyip titreyip motor arıza ışığı yandı aracı sağa çekip eve döndüm.Ertesi gün servise verdim aracı incelediler yazılım atıp sanjıman da bir problem olmadığını belirttiler.Servisdeki baş ustayla aynı otobanda 2 saat yolculuk yaptık sorun yoktu.Şimdi benim anlamadığım şanjımanda sıkıntı olsa her daim yapmaz mı?Arada sırada yapmasını anlamıyorum. Cevapverecek arkadaşlar alıntı yapmadan cevaplarsa sevinirim Temmuz 13, 2018 Muhammed Mustafa tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Atakan ulusoy Yanıtlama zamanı: Temmuz 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 20, 2018 Sorun cozuldu mu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhammed Mustafa Yanıtlama zamanı: Temmuz 20, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 20, 2018 3 saat önce, Atakan ulusoy yazdı: Sorun cozuldu mu? Yine bugün aynı hatayı verdi yolda kaldım servise çektim aracı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhammed Mustafa Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2018 20.07.2018 - 17:46 tarihinde, Muhammed Mustafa yazdı: Yine bugün aynı hatayı verdi yolda kaldım servise çektim aracı Bu seferde turbo değişecek dediler anlamadığım bu km de olur mu ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 16, 2018 Muhammed Bey, 3000-4000 km'deki aracınızda bu kadar parçanın değişmesi normal bir durum değil. Yetkili servislerin bazıları! maalesef çok deneyimsiz ve bilgisiz, rastgele parça değişimi yapıp aracı kobay gibi kullanıyorlar. Başka bir yetkili servise gitmenizi öneririm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhammed Mustafa Yanıtlama zamanı: Ağustos 18, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 18, 2018 16.08.2018 - 09:13 tarihinde, Çağlar Sertan KASIMOĞLU yazdı: Muhammed Bey, 3000-4000 km'deki aracınızda bu kadar parçanın değişmesi normal bir durum değil. Yetkili servislerin bazıları! maalesef çok deneyimsiz ve bilgisiz, rastgele parça değişimi yapıp aracı kobay gibi kullanıyorlar. Başka bir yetkili servise gitmenizi öneririm. Yetkili servis pek birşey yapmıyor otosana bildiriyor Otosan mühendisleri geri dönüş yapıp şu parça değişecek bildiriyor onlarda bu şekil işlemi yapıyor bende anlamadım bu durumu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yaşar Büyükoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2019 sonuç ne oldu merak ettim.aynısı bana oldu bugün.yokuşa başlayınca araç acaip titremeye başladı.yokuş düzelince geçti.kronik sorun sanırım. sonuç hakkında bilgi verebilirseniz en azından servis sürecini hızlandırabiliriz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Enes Bektaş Yanıtlama zamanı: Mart 29, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 29, 2019 21.03.2019 - 14:21 tarihinde, Yaşar Büyükoğlu yazdı: sonuç ne oldu merak ettim.aynısı bana oldu bugün.yokuşa başlayınca araç acaip titremeye başladı.yokuş düzelince geçti.kronik sorun sanırım. sonuç hakkında bilgi verebilirseniz en azından servis sürecini hızlandırabiliriz. sizin araçta PS şanzıman mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yaşar Büyükoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 29, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 29, 2019 (düzenlendi) 11 saat önce, Enes Bektaş yazdı: sizin araçta PS şanzıman mı? evet powershift şanzuman,ama 1 haftadır olmadı,servisede gitmedim,bekliyorum bakalım ne zaman yolda kalacam o zaman giderim artık. Mart 29, 2019 Yaşar Büyükoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Enes Bektaş Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2019 yenilerde artık tork konvertör lü model e geçildi. Bu tür ne idiği belirsiz sıkıntılar kalmayacaktır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Can Çelenk Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2019 Herkes hayırlı günler.Benimde aracım 2017 kuga powershift otomatik vites bende devamlı aynı sorun olmaya başladı yokuş başlangıcında gaza yüklenince titretme başlıyor siz gaza daha çok yüklenirseniz araç hepten sallanmaya başlıyor ve arıza kodu verip stop ediyor ilk seferinde bende servise çektirdim arabayı sorun bulamadılar yazılım yenileyip arabamı teslim ettiler ilk arızası 3000 km de olmuştu şimdi 20000 km ye geldi arabam.ben artık yokuşlarda titremeyi hissettiğim anda gazdan ayağımı çekiyorum ara ara gaza hafif yüklenerek yokuşu bitiriyorum ama bu her yokuşta olmuyor nedense bazen çok dik yokuşlarda full gaz basıyorum araç çok güzel hız alıyor ve hiç bir sorun hissettirmiyor.Uzun yazdım biraz affedin benim başıma gelenler ve yaptıklarım böyle kendinize iyi bakın selamlar kazasız belasız yolculuklar dilerim herkese. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kemal Güllü Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2019 16.04.2019 - 10:02 tarihinde, Can Çelenk yazdı: Herkes hayırlı günler.Benimde aracım 2017 kuga powershift otomatik vites bende devamlı aynı sorun olmaya başladı yokuş başlangıcında gaza yüklenince titretme başlıyor siz gaza daha çok yüklenirseniz araç hepten sallanmaya başlıyor ve arıza kodu verip stop ediyor ilk seferinde bende servise çektirdim arabayı sorun bulamadılar yazılım yenileyip arabamı teslim ettiler ilk arızası 3000 km de olmuştu şimdi 20000 km ye geldi arabam.ben artık yokuşlarda titremeyi hissettiğim anda gazdan ayağımı çekiyorum ara ara gaza hafif yüklenerek yokuşu bitiriyorum ama bu her yokuşta olmuyor nedense bazen çok dik yokuşlarda full gaz basıyorum araç çok güzel hız alıyor ve hiç bir sorun hissettirmiyor.Uzun yazdım biraz affedin benim başıma gelenler ve yaptıklarım böyle kendinize iyi bakın selamlar kazasız belasız yolculuklar dilerim herkese. Bahsettiğiniz sorun büyük olasılıkla kavrama ile ilgili. Umarım kısa sürede çözülür. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhammed Mustafa Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2019 (düzenlendi) --1 dakika sonra eklendi-- 16.04.2019 - 10:02 tarihinde, Can Çelenk yazdı: Herkes hayırlı günler.Benimde aracım 2017 kuga powershift otomatik vites bende devamlı aynı sorun olmaya başladı yokuş başlangıcında gaza yüklenince titretme başlıyor siz gaza daha çok yüklenirseniz araç hepten sallanmaya başlıyor ve arıza kodu verip stop ediyor ilk seferinde bende servise çektirdim arabayı sorun bulamadılar yazılım yenileyip arabamı teslim ettiler ilk arızası 3000 km de olmuştu şimdi 20000 km ye geldi arabam.ben artık yokuşlarda titremeyi hissettiğim anda gazdan ayağımı çekiyorum ara ara gaza hafif yüklenerek yokuşu bitiriyorum ama bu her yokuşta olmuyor nedense bazen çok dik yokuşlarda full gaz basıyorum araç çok güzel hız alıyor ve hiç bir sorun hissettirmiyor.Uzun yazdım biraz affedin benim başıma gelenler ve yaptıklarım böyle kendinize iyi bakın selamlar kazasız belasız yolculuklar dilerim herkese. Ustam aynı şeyleri yaşıyoruz ne bileyim 40 yılında başı bir aracımız oldu oda böyle.sorunun neden kaynaklı hala anlamadım Nisan 30, 2019 Muhammed Mustafa tarafından düzenlendi eksiklik Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Can Çelenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 2, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 2, 2019 Hayırlı günler herkese.Benim arabada (2017 dizel pw 1.5 kuga titanium donanım) oluşan titretme sorunu ile ilgili olarak yakın zamanda otomobil arızaları konusunda uzman sayılacak bir arkadaşla seyahat ederken yine bir yokuş çıkma esnasında araç titremeye başladı arkadaşın tespiti şu oldu bu sorun dedi turbo boşluğu oluşmasından kaynaklanıyor dedi 1500 devir in altına düşünce oluşur bu sorun dedi artı + eksi - tuşlarına basarak titretme esnasında elle vites arttırıp manuel olarak kullanıp vites düşürüp 1.vites ve 2.vites kararsızlık yaşama sorununu halledebilirsin dedi denedim bende titretme olmadan yoluma devam ettim sarıyer maden mahallesi yokuşunda bilen bilir aşırı dik bir yokuştur burda manuel vitesle hareket ederek bu yokuşu hiç titreme hisssetmeden çıktım.Biraz turbo boşluğu sorunu nedir diye araştırdım şu yazılara ulaştım sizede bilgi amaçlı aşağıya ekliyorum.Hayırlı yolculuklar herkese. (Turbo motorlu otomobillerde, gaza basıldıkça turbo panelleri çok hızlı bir şekilde döner, devir arttıkça dönme hızı da artar, gazdan ayağınızı çektiğinizde ise gaz kelebekleri kapanır ve turbonun basmakta olduğu hava kelebekte takılı kalır ve geri döner. haliyle dönünce turbo panellerini durdurur. siz o esnada gaza bastığınızda, işte turbo panellerinin yeterli hava basması için hızlanması gerekmektedir, ama bu arada motor devri artmış olduğu için turbo panellerinin hızlanması vakit alır. turbo boşluğu yahut turbo lag denen olay kısaca budur.) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Enes Bektaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 3, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 3, 2019 02.05.2019 - 15:19 tarihinde, Can Çelenk yazdı: Hayırlı günler herkese.Benim arabada (2017 dizel pw 1.5 kuga titanium donanım) oluşan titretme sorunu ile ilgili olarak yakın zamanda otomobil arızaları konusunda uzman sayılacak bir arkadaşla seyahat ederken yine bir yokuş çıkma esnasında araç titremeye başladı arkadaşın tespiti şu oldu bu sorun dedi turbo boşluğu oluşmasından kaynaklanıyor dedi 1500 devir in altına düşünce oluşur bu sorun dedi artı + eksi - tuşlarına basarak titretme esnasında elle vites arttırıp manuel olarak kullanıp vites düşürüp 1.vites ve 2.vites kararsızlık yaşama sorununu halledebilirsin dedi denedim bende titretme olmadan yoluma devam ettim sarıyer maden mahallesi yokuşunda bilen bilir aşırı dik bir yokuştur burda manuel vitesle hareket ederek bu yokuşu hiç titreme hisssetmeden çıktım.Biraz turbo boşluğu sorunu nedir diye araştırdım şu yazılara ulaştım sizede bilgi amaçlı aşağıya ekliyorum.Hayırlı yolculuklar herkese. (Turbo motorlu otomobillerde, gaza basıldıkça turbo panelleri çok hızlı bir şekilde döner, devir arttıkça dönme hızı da artar, gazdan ayağınızı çektiğinizde ise gaz kelebekleri kapanır ve turbonun basmakta olduğu hava kelebekte takılı kalır ve geri döner. haliyle dönünce turbo panellerini durdurur. siz o esnada gaza bastığınızda, işte turbo panellerinin yeterli hava basması için hızlanması gerekmektedir, ama bu arada motor devri artmış olduğu için turbo panellerinin hızlanması vakit alır. turbo boşluğu yahut turbo lag denen olay kısaca budur.) Bu açıklama benzinli araçlar için doğru fakat dizellerde gaz kelebeği yoktur. Turbo lag sebepleri farklı nedenlerden kaynaklanır... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap