Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Arkadaslar biraz uzunca yazicam hepsini okuyup yorumlarsaniz sevinirim
Oncelikle daha oncede aracimi tanitmistim yine de yazayim 230bnde 2008 focus ghia tdci aracim.
Bayramdan bi hafta once motor agriza lambasi yandi ve arac 3000 deviri gormez oldu tanjdik ustaya goturdum pekfordtan anlamz ama oncesinde goturdugum ozel servisin soyledigi egr valfinin problemli oldugunu cihaza baglayarak anladik ve degisimi yapilirkende motordaki yag kacaklarina da bakmasini rica ettim komple temizlenip yeni contolar takildi egr valfi ve motor contalar toplamda 580 gibi bi rakama hallettim ancak yag kacaklari motorun enjektorlerin hizalarinda zaman zman birikmeye tekrar basladi dedimya tanidik uata olunca is fazla naza gelmiyor seslenmedim o sekilde kaldi gecen hafta arac bi cekisten dustu ve degisik takirtili bi ses gelmeye basladi gene ayni ustaya goturdum triger kasnagi degisince ses kayboldu gelelim esas meseleye ses kayboldu ancak arabanin cekisi bariz dustu ama genede turbo devreye giriyo usta dediki bi ara getir bakalim. Azcik deviri yuksek kullan dedi motor biraz acilsin dedi Neyse
Ertesi gun sabah cocugu okula birakirken surekli bi vites dusugunde arabayi bagirtarak kullandim ama sonunda tislamali islikimsi bi ses duymaya basladim dedim turboyu sanirim elimize aldik aksam ia cikisinda guvendigim ozel servis yetkilisi ustayi aradim abi senin haberin olmadn ben bu ustada bunlari yaptirdim simdi arabada tislama var dedim aradan 5 dakka gecmeden arkamda bir duman varki diger arabalar gozukmuyor hic gaza basmadan cektim sagakontagi kapatttim ustayi aradim dedim boyle bi sis gibi duman cikariyo sakin ilerleme dedi istop ettirip cekiciyle servise getirdik Allahtan sadece turbo dedi motor yatak sarabilirmis soyledigine gore turbonun icinde turbun gibi ufak bi parca egzosdan cikmis ve tum motor yagi egzos ve bikac biyere toplanmis adini hatirlayamadim sjmdi geleyim soruma turbo degisti egzos 3 parcaya bolunmus ve hepsi yikatilmis bi parca daha soylemisti ordada yag birikmis onun ismi hatirlayamadim onuda yikatmis yaklasik 3binliralik mi maliyet cikti simdi gelelim birinci soruma turboyu degistirdk usta dediki 1 hafta duman atacak arabayi olabildigince sıkıştır devri yuksek tutki turbo yaglansin birde ozellikle dik yokuslarda bagirttir egzosdaki o yaglari suyu atsin dedi simdi sorum su az once bi rampa denemesi yaptim masalah performans cok iyi 2.viteste 80 yaparak cikarken arkamdan gene duman cikti ve yanik kokusu geldi sizce yaptigim sey dogrumu yani egzosa baktigimda siyah bi sivi geliyor sanki ama gecenki o duman gibi olupta motor yatak matak sarar korkusu var yani turbo orjinal takildi zorlayarak kullanimda ilk km lerde kullanmanjn bi sakincasi varmi tesekkurler sonuna kadar okuduysaniz
Soru
Kadir D.
Arkadaslar biraz uzunca yazicam hepsini okuyup yorumlarsaniz sevinirim
Oncelikle daha oncede aracimi tanitmistim yine de yazayim 230bnde 2008 focus ghia tdci aracim.
Bayramdan bi hafta once motor agriza lambasi yandi ve arac 3000 deviri gormez oldu tanjdik ustaya goturdum pekfordtan anlamz ama oncesinde goturdugum ozel servisin soyledigi egr valfinin problemli oldugunu cihaza baglayarak anladik ve degisimi yapilirkende motordaki yag kacaklarina da bakmasini rica ettim komple temizlenip yeni contolar takildi egr valfi ve motor contalar toplamda 580 gibi bi rakama hallettim ancak yag kacaklari motorun enjektorlerin hizalarinda zaman zman birikmeye tekrar basladi dedimya tanidik uata olunca is fazla naza gelmiyor seslenmedim o sekilde kaldi gecen hafta arac bi cekisten dustu ve degisik takirtili bi ses gelmeye basladi gene ayni ustaya goturdum triger kasnagi degisince ses kayboldu gelelim esas meseleye ses kayboldu ancak arabanin cekisi bariz dustu ama genede turbo devreye giriyo usta dediki bi ara getir bakalim. Azcik deviri yuksek kullan dedi motor biraz acilsin dedi Neyse
Ertesi gun sabah cocugu okula birakirken surekli bi vites dusugunde arabayi bagirtarak kullandim ama sonunda tislamali islikimsi bi ses duymaya basladim dedim turboyu sanirim elimize aldik aksam ia cikisinda guvendigim ozel servis yetkilisi ustayi aradim abi senin haberin olmadn ben bu ustada bunlari yaptirdim simdi arabada tislama var dedim aradan 5 dakka gecmeden arkamda bir duman varki diger arabalar gozukmuyor hic gaza basmadan cektim sagakontagi kapatttim ustayi aradim dedim boyle bi sis gibi duman cikariyo sakin ilerleme dedi istop ettirip cekiciyle servise getirdik Allahtan sadece turbo dedi motor yatak sarabilirmis soyledigine gore turbonun icinde turbun gibi ufak bi parca egzosdan cikmis ve tum motor yagi egzos ve bikac biyere toplanmis adini hatirlayamadim sjmdi geleyim soruma turbo degisti egzos 3 parcaya bolunmus ve hepsi yikatilmis bi parca daha soylemisti ordada yag birikmis onun ismi hatirlayamadim onuda yikatmis yaklasik 3binliralik mi maliyet cikti simdi gelelim birinci soruma turboyu degistirdk usta dediki 1 hafta duman atacak arabayi olabildigince sıkıştır devri yuksek tutki turbo yaglansin birde ozellikle dik yokuslarda bagirttir egzosdaki o yaglari suyu atsin dedi simdi sorum su az once bi rampa denemesi yaptim masalah performans cok iyi 2.viteste 80 yaparak cikarken arkamdan gene duman cikti ve yanik kokusu geldi sizce yaptigim sey dogrumu yani egzosa baktigimda siyah bi sivi geliyor sanki ama gecenki o duman gibi olupta motor yatak matak sarar korkusu var yani turbo orjinal takildi zorlayarak kullanimda ilk km lerde kullanmanjn bi sakincasi varmi tesekkurler sonuna kadar okuduysaniz
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 6 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap