okan ali Oluşturma zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 20, 2018 Amazon.com.tr 19 eylül 2018 itibari ile resmi olarak ülkemizde faaliyete girdi. Hayırlı olsun.. Girmesiyle itibaren sorun yaşayanlardanım bende.. Sorunum şudur ki.. Dün alışveriş yaptım. Kendi sistemlerinde sorun yok gözüyor 21 eylülde kargoya verilecek diyor.. Sorunum ücreti kredi kartımdan düşmedi ve provizyondada gözükmüyor.. ve sipariş açık siparişlerde gözüküyor.. 3 defa aradım. Cevaplar 1 - '' Efendim bişi olmaz düşer kartınızdan az bekleyin '' ne dediğinden haberi olmayan acemi eleman. 2 - '' Beyfendi sitemiz 3d sistemi şuan yok, bundan dolayı bankanız onay vermemiş.'' Peki dedim çözüm nedir ? bi dedi '' efendim stok girince aynı fiyattan ürün gelir, yada iptal olur sipariş '' peki diyip kapattım. 3 - '' Okan bey siparişinizde sorun yok. Sadece depodan çıkış yapılınca kartınızdan para çekilecek '' bu ablayada peki dedim kapattım.. 3 nolu cevabı forumlardada duydum ama avrupa için trde varmı bilmiyorum bu sistem ama inşallah vardır ? ama şuda var @Olcay Sert aldı onun kredı kartına düştü aynı bankayı kullanmamıza rağmen benim ki düşmedi ? Bilen fikri olan varsa beri gelsin ? misal @Yakup Çağatay Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 13 dakika önce, okan ali yazdı: Bilen fikri olan varsa beri gelsin ? misal @Yakup Çağatay Çözdüm ben. Sana zararına mal satmış. Ama satışı iptal etmen için seni kıvrandırıyorlar. Amaç reklamdı mal satmak değil.Onu da yaptılar bence ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Dün ben de sanal kart ile alışveriş yaptım. Provizyona hemen düştü ve akşamına karta yansıdı. Bugün de kargoya verildi. Senin kartın ayarları ile ilgili bir sorun olabilir (mail order'a kapalı gibi) ilk aklıma gelen bu. Amazon mail order ile çalışıyor, dolayısıyla ccv kullanmıyor. Mail order ile 3d secure mümkün mü bilmiyorum. Bu arada ödeme altyapısı olarak iyzico ile çalışıyorlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Amazon, genel politikası burada devam ederse siz mağdur olmazsınız özellikle satıcı Amazon ise. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 ekşide filan bi dünya başlık var satıcı amazon olmasına rağmen parayı çekip/çekmeden iptal eden. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
okan ali Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 2 saat önce, Ozan Kar yazdı: ekşide filan bi dünya başlık var satıcı amazon olmasına rağmen parayı çekip/çekmeden iptal eden. Valla ozan hakli.. kimin ne yaptigi ne ettigi belli degil ? bunlar ürun felan yollamaz gibime geliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 4 dakika önce, okan ali yazdı: Valla ozan hakli.. kimin ne yaptigi ne ettigi belli degil ? bunlar ürun felan yollamaz gibime geliyor. hayal kırıklığı oldu valla. sanki amazon değilde zamazon açıldı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman S. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Bence satıcı amazon haricindekiler HB ya da N11 den farkı yok. Satıcı amazon olanda bi sorun alavere falan olmaz gibime gidiyor. İşin enteresan tarafı ülkeye girişleri: *AMAZON *GEARBEST TURKIYE (Depoyu taşıdı zamanla adet ve seçenek arttıracak) Birde farklı olsada Mİ nin açılması, rekabeti baya artıracak sanırım hele dolar / euro bu seviyedeyken biraz rekabet olur sanırım. Ha bunlar ithal olacağı için ne kadar uygun olur oda ayrı bi mevzu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
okan ali Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 (düzenlendi) 42 dakika önce, Teoman S. yazdı: Bence satıcı amazon haricindekiler HB ya da N11 den farkı yok. Satıcı amazon olanda bi sorun alavere falan olmaz gibime gidiyor Hb ve n11 deki kendi satanlar burdada ayni firmalar. onlarin %80ninden mal alinmaz. 3 defa denedim hep çakma ürün çikti.. Amazonun satici oldugu ürünlere gelirsek. Alavere dalavere olmaz o muhakkak lakin ama bu Tr'nin başindaki adam nasi aktif etti bu siteyi ? Ürün satiyor misal 2 ad telefon aldim. Illegal bi durum yok. Parasini ödedik ama ortada ürün yok ? Ne oldugunu bilende yok ? e amcacim ürünü vermeyecen niye sitene koyuyorsun ? Bizim gibi Basit kullanicilar bile bu kadar sorun problem görürken bu adamlar nasi göremedi hayretle izliyorum.. ozanin dedigi gibi ekşi'de yardirmiş millet du bakalim ne olcak ? Eylül 20, 2018 okan ali tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman S. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Bi anda fazla talepten sistemi karşılamamış olabilir. Birde eğer Yapı Kredi Kartlarıyla ödeme yaptıysan bu ara onayda sorun oluyor. Mediamarkt tan ipad aldığımda 2 kere 3D sms olmasına rağmen sipariş geçmedi. Sonra puan kullanmayı kaldırdım, 3.de siparişi onayladı. Muhakkak çözerler birde bizler hemen idam etmeyi seviyoruz. Bekleyip göreceğiz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
BurakHAN Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Bende yaşadım benzer durumu. Dün akşam Logitech marka oyuncu kulaklığı sipariş verdim. Provizyona düştü, kargo bekleniyor dedi. Sabah baktığımda iptal edilmişti. Sebebi ise kart bilgileri yanlış olabilir gibisinden açıklama yapmışlar. Sonra baktım ki ürünün fiyatı 300 Lira üstüne çıkmış. Üstelik satıcı da amazon. İşin garip yanı siparişi alıyor kargo bekleniyor nasıl kart hatası gibi kimsenin inanmayacağı bahaneyi üretiyorlar. Şikayetvar ve sözlükte onlarca şikayet var. İlk günden çuvalladılar anlaşılan. Satıcıları geçtim de amazon bile siparişi iptal etmiş. Kimisi fiyat hatasını kabul ederken bir çoğu da alıcıya kart hatasından dolayı demiş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Milletin yazdığı abartılı şeyleri takmanın anlamı yok ? İlk günden istenmeyen şeyler çıkmış olabilir, bekleyip sabredin biraz canım. ? Taze şeye konar gibi millet biraz fazla konmuş demek ki. ? Amazondaki hizmeti veren başka site dünyada yok nerdeyse, mutlaka rayına girer. Türkiye'deki diğer sitelerin ilk zamanlar neler yaşattığını/hala yaşattığını unutmuyoruz inş? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 2 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Milletin yazdığı abartılı şeyleri takmanın anlamı yok ? İlk günden istenmeyen şeyler çıkmış olabilir, bekleyip sabredin biraz canım. ? Taze şeye konar gibi millet biraz fazla konmuş demek ki. ? Amazondaki hizmeti veren başka site dünyada yok nerdeyse, mutlaka rayına girer. Türkiye'deki diğer sitelerin ilk zamanlar neler yaşattığını/hala yaşattığını unutmuyoruz inş? al bi üstte direk örnek var ? amazon dediğin adamların ilk günü 100 yıl önceydi ? resmen fiyatları düşük gösterip reklam yaptılar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
BurakHAN Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Olay ne kadar doğru bilinmez ama çok önceden redditte birinin yaşadığı olay. Amerika'da Amazon ile şöyle bir durum yaşamış. Sipariş edilen 499 Dolarlık ürün müşteriye yanlışlıkla 2 adet gönderiliyor kargo ayrı ayrı geliyor. Müşteri ilk ürünü teslim aldıktan 1 gün sonra 2.ürünü de görünce arayıp durumu bildiriyor. Onların cevabı kısa ve net: Hiç önemli değil ikisi de sizde kalabilir. Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 6 dakika önce, Ozan Kar yazdı: al bi üstte direk örnek var ? amazon dediğin adamların ilk günü 100 yıl önceydi ? resmen fiyatları düşük gösterip reklam yaptılar. Ben yaşanmamıştır demedim ki, sen de bir nevi ucuz sanıp heyecanlanmışsın ama ederinde para vermeden almadığını görünce de üstüne laf ediyorsun ? Alamadıysa alama nolcak ki. Bi hata var belli, yaptıkları şeyi bilerek yaptılarsa da ayıp etmişler. Cık cık. Ben 2010'dan beri 60 order vermişim sadece kendi hesabımdan bunun içinde daha fazla ürün var hiç sorun yaşamadım. Yaşadığım olduysa da fazlasıyla giderildi. Tabii ki ilk açılış gününde almamıştım, Türkiye'de ilk gün dündü. --2 dakika sonra eklendi-- 3 dakika önce, BurakHAN yazdı: Olay ne kadar doğru bilinmez ama çok önceden redditte birinin yaşadığı olay. Amerika'da Amazon ile şöyle bir durum yaşamış. Sipariş edilen 499 Dolarlık ürün müşteriye yanlışlıkla 2 adet gönderiliyor kargo ayrı ayrı geliyor. Müşteri ilk ürünü teslim aldıktan 1 gün sonra 2.ürünü de görünce arayıp durumu bildiriyor. Onların cevabı kısa ve net: Hiç önemli değil ikisi de sizde kalabilir. Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek. Bu olayın .okunu çıkartan Türkler olmuştu -illa ki başka yerden de olmuştur- ama bunları kimse yazmaz çünkü işlerine gelmez ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap