Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Amazon.com.tr ( Genel Bilgi Köşesi )


okan ali

Önerilen Mesajlar

  20.09.2018 - 20:25 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Bu olayın .okunu çıkartan Türkler olmuştu -illa ki başka yerden de olmuştur- ama bunları kimse yazmaz çünkü işlerine gelmez ? 

Expand  

N11 den aldığım saat 1 ay sonra durduğunda satıcıya durumu bildirdim. Pilini değiştir dedi ? Müşteriye yaklaşım kötü. Sonradan tabi değişim isteği atınca mecburen yenisi ile değişmişti.  Şu sıralar en çok n11 ve hepsiburada kullanıyorum. Sorun yaşadığım pek söylenemez. Amazon da umarım iyi yerlere gelir de biz de faydalanırız. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben de bir örnek vereyim madem yazıyoruz ? 

Geçen yıl Şubat ayında apple.com.tr üzerinden Apple marka olmayan kulaklık aldım şimdi arıza yaptım iki defadır beni servislere yönlendiriyorlar kimse kabul etmedi ürünü. "Bana rapor verin kabul etmediğinize dair ben bununla uğraşamam T.H.H.'ne vereceğim dedim." Şimdi Apple'dan bunu kim beklerdi. Kendi sattığı ürün ama kim ithal etti yazmıyor kutuda içinde garanti belgesi de yok. 

Aynı kulaklığı 2014 yılında genpa servise vermiştim o zaman kutuda onların adı vardı yine apple.com.tr'den almıştım. 

Apple da müşteri hizmetlerinde dünya lideriydi ? Demekki olunca oluyor.

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  20.09.2018 - 20:25 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Ben yaşanmamıştır demedim ki, sen de bir nevi ucuz sanıp heyecanlanmışsın ama ederinde para vermeden almadığını görünce de üstüne laf ediyorsun ? Alamadıysa alama nolcak ki. Bi hata var belli, yaptıkları şeyi bilerek yaptılarsa da ayıp etmişler. Cık cık.

 

Ben 2010'dan beri 60 order vermişim sadece kendi hesabımdan bunun içinde daha fazla ürün var hiç sorun yaşamadım. Yaşadığım olduysa da fazlasıyla giderildi. Tabii ki ilk açılış gününde almamıştım, Türkiye'de ilk gün dündü. 

Expand  

ben kesinlikle hata olduğunu düşünmüyorum.

10000 liralık malı 1 lirayada koysa ben onu aldığımda istemek, alamıyorsam laf söylemek en doğal hakkım, hataysa da onun hatası beni bağlamaz.  etik değil diyebilirsin o herkesin kendi görüşü ancak ne sebeple olursa olsun sipariş iptal etmenin haklı görülecek yanı yok.

İnternette yoktur muhtemelen ama mağazada yasal olarak bu durum var, yanlış etiket vs koymuş olsa bile o yanlış fiyattan vermek zorunda.

 

Amazonunun Türkiyede ilk günü diye bir mantığı anlamıyorum ben, diğer pazarlarda yaptığından farklı bir şey yapmıyor farklı bir sistem kullanmıyor. zaten hazır olan sistemi yeni bir pazarda kullanıyor, ben buna "yeni"ymiş gibi davranacaksam Amazon olmasının ne anlamı kalacak.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  20.09.2018 - 20:44 tarihinde, Ozan Kar yazdı:

ben kesinlikle hata olduğunu düşünmüyorum.

10000 liralık malı 1 lirayada koysa ben onu aldığımda istemek, alamıyorsam laf söylemek en doğal hakkım, hataysa da onun hatası beni bağlamaz.  etik değil diyebilirsin o herkesin kendi görüşü ancak ne sebeple olursa olsun sipariş iptal etmenin haklı görülecek yanı yok.

İnternette yoktur muhtemelen ama mağazada yasal olarak bu durum var, yanlış etiket vs koymuş olsa bile o yanlış fiyattan vermek zorunda.

 

Amazonunun Türkiyede ilk günü diye bir mantığı anlamıyorum ben, diğer pazarlarda yaptığından farklı bir şey yapmıyor farklı bir sistem kullanmıyor. zaten hazır olan sistemi yeni bir pazarda kullanıyor, ben buna "yeni"ymiş gibi davranacaksam Amazon olmasının ne anlamı kalacak.

Expand  

Kesinlikle öyle. Böyle hatalar müşteriyi bağlamaz. Ortada mağdur edilen taraf müşteri. Bu tarz hatalarda müşterinin mağduriyetini gidermezsen kötü başlangıç kaçınılmaz oluyor. Ki zaten adamların satış anlayışı buysa bu saatten sonra da alışveriş yaparken 2 kere düşünür müşteri. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  20.09.2018 - 20:44 tarihinde, Ozan Kar yazdı:

ben kesinlikle hata olduğunu düşünmüyorum.

10000 liralık malı 1 lirayada koysa ben onu aldığımda istemek, alamıyorsam laf söylemek en doğal hakkım, hataysa da onun hatası beni bağlamaz.  etik değil diyebilirsin o herkesin kendi görüşü ancak ne sebeple olursa olsun sipariş iptal etmenin haklı görülecek yanı yok.

İnternette yoktur muhtemelen ama mağazada yasal olarak bu durum var, yanlış etiket vs koymuş olsa bile o yanlış fiyattan vermek zorunda.

Expand  

Gayet doğal abi senin ses vermen ben ona bir şey demiyorum zaten. Haklı da görmüyorum yapılanı, ben de bir hata olabileceğine kanaat getirdim. 

Bu adamlar da ürünü tedarik edip yolluyorsa ikili bir yanlış anlaşılma durumları olabilir bunlar ne zamandan beri stok almaya başladılar fiyatlarda güncelleme problemleri mi oldu acaba diye düşünmüyor değilim. Çok basit, atlanılmaması gereken bir şey ama bilmediğimiz bir faktör etkili olmaz mı diye düşünüyorum. Ben de bunları eski yaşadığım şeylere binaen yazıyorum babamın yeri değil sonuçta ? 

--0 dakika sonra eklendi--
  20.09.2018 - 20:48 tarihinde, BurakHAN yazdı:

Kesinlikle öyle. Böyle hatalar müşteriyi bağlamaz. Ortada mağdur edilen taraf müşteri. Bu tarz hatalarda müşterinin mağduriyetini gidermezsen kötü başlangıç kaçınılmaz oluyor. Ki zaten adamların satış anlayışı buysa bu saatten sonra da alışveriş yaparken 2 kere düşünür müşteri. 

Expand  

Ben sana söyleyeyim, benim hiç umrumda değil şu an yaşanılan şeyler. Nerede ucuzsa -güvenilirse- oradan almaya devam. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  20.09.2018 - 20:49 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Ben sana söyleyeyim, benim hiç umrumda değil şu an yaşanılan şeyler. Nerede ucuzsa -güvenilirse- oradan almaya devam. 

Expand  

Yakup bey yarın konu açtı, Amazondan aldığım ürün 300 liraydı iptal edip 600 Lira yaptılar ?? 

İşin şakası umarım bu sorunlar tekrarlamaz. ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  20.09.2018 - 20:52 tarihinde, BurakHAN yazdı:

Yakup bey yarın konu açtı, Amazondan aldığım ürün 300 liraydı iptal edip 600 Lira yaptılar ?? 

İşin şakası umarım bu sorunlar tekrarlamaz. ? 

Expand  

Diğer her site 600 yazıp ben atladıysam buna çok da üzülmem,  aliexpress'te yaşadım bunu ama konu açmadım yazmadım da çünkü gerek yok olur böyle şeyler. Zaten alırken aa ne kadar ucuzmuş bu bir fırsat deyip atlıyorsun, ben kullanıcıyım sonuçta satıcı değilim bana çok batmaz bu durum ? 

Bu durum her zaman olabilecek bi şey değil yoksa boşuna açmışlar dükkanı ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  20.09.2018 - 20:44 tarihinde, Ozan Kar yazdı:

farklı bir sistem kullanmıyor.

Expand  

kullanıyor ne yazık ki ?

 

@okan ali benim sipariş ilk verildiği tarihtede 21inde kargoya verilecek diyordu. aynı telefondan aldık bakalım benimkini yollayıp seninkini yollamazlarsa tek suçlu iyzico. 

 

biz bile firma olarak iyziconun direkt çalıştığı ile çalışıyoruz amazonTR açılışa yetiştireyim diye güvenlikten ödün verip ödeme sistemi konusunu kolaya getirmiş. 

 

bende @Semih O. gibi sanalkart ile yaptım. ve anında provizyon ve akşama çekim oldu. burda iyzico altyapısının kullanılması var. bankalardan bizde ccv olmadan hatta son kullanma tarihi olmadan çekim yapıyorduk ama zamanla bu işlemi yapan banka çok azaldı ve iade işlerinde anında müşteri haklı bulunduğundan bu sistemden vazgeçtik.  neyse uzun lafın kısası ödeme yöntemlerini geliştirmesi lazım ve türkiye gibi bir pazarda farklı alternatifler belirlemesi lazım en basitinden bkm ekspress ile neden çalışmaz anlaşılmayan bi durum

--0 dakika sonra eklendi--
  20.09.2018 - 12:40 tarihinde, Semih O. yazdı:

Mail order ile 3d secure mümkün mü bilmiyorum.

Expand  

mümkün değil ?

--6 dakika sonra eklendi--
  20.09.2018 - 13:28 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

özellikle satıcı Amazon ise. 

Expand  

bunda da kıstas yok amazon us,ca,mx,br de satış yapıyoruz bazı durumlarda amazon hem bizden para almıyor ama müşteri memnun olsun diye ona ödeme yapıyor. burda önemli faktör müşteri hizmetlerinde çalışanların toptan kalite yönetimini anlayış seviyeleri

 

  20.09.2018 - 19:09 tarihinde, okan ali yazdı:

bunlar ürun felan yollamaz gibime geliyor.

Expand  

aldığımızda daha anca bugün yollanmaya başlıyacak diyordu sipariş durumunda neden panik yaptın ki ?

  20.09.2018 - 19:55 tarihinde, okan ali yazdı:

Parasini ödedik ama ortada ürün yok ? Ne oldugunu bilende yok ?

Expand  

21-24 arası kargolanır demişlerdi daha 24 akşamı olmadı 25 eylül hiç olmadı. Çok aceleci milletiz herşey hemen olsun istiyoruz

 

  20.09.2018 - 20:24 tarihinde, BurakHAN yazdı:

Olay ne kadar doğru bilinmez ama çok önceden redditte birinin yaşadığı olay. Amerika'da Amazon ile şöyle bir durum yaşamış.

Sipariş edilen 499 Dolarlık ürün müşteriye yanlışlıkla 2 adet gönderiliyor kargo ayrı ayrı geliyor.

Müşteri ilk ürünü teslim aldıktan 1 gün sonra 2.ürünü de görünce arayıp durumu bildiriyor.

Onların cevabı kısa ve net: Hiç önemli değil ikisi de sizde kalabilir. 

Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek. 

 

Expand  

buna benzer bir olayı bizim personelde yapmıştı müşteri iade edeyim diye yazdı bizde sizde kalsın demiştik ama tabi ürün 499 değildi 50-100usd civarı bişiydi bize geri dönüş kargo parası gümrük parası vs müşteride kalmasından pahalıydı

 

sözde hediye ettik ama biz kazandık hem müşteriyi hem parayı

 

  20.09.2018 - 20:25 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Ben 2010'dan beri 60 order vermişim sadece kendi hesabımdan bunun içinde daha fazla ürün var hiç sorun yaşamadım. Yaşadığım olduysa da fazlasıyla giderildi. Tabii ki ilk açılış gününde almamıştım, Türkiye'de ilk gün dündü. 

Expand  

benden fazla müdavimmişsin ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yalnız fiyatları iyi araştırmak lazım. Bizim uyanık satıcılarımız Amazon'dan alışveriş yapılacak diye kendi sitelerinde ucuza sattıkları ürünleri Amazon'da çok daha yüksek fiyatlara satıyorlar. Örnek aşağıda: 

 

Amazon üzerindeki satış: https://www.amazon.com.tr/gp/offer-listing/B07HHG1LFF/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&condition=all&qid=1537514895&sr=8-1

 

Satıcının kendi sitesinde aynı ürünün sayfası: http://www.pazarizyon.com/lenovo-watch-x-x-plus-akilli-smart-kol-saati-80-metre-su-gecirmez-heart-rate-uyku-izleme-fitness-180818031715?search=lenovo watch&category_id=0

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  21.09.2018 - 07:29 tarihinde, Günal Yılmaz yazdı:

Yalnız fiyatları iyi araştırmak lazım. Bizim uyanık satıcılarımız Amazon'dan alışveriş yapılacak diye kendi sitelerinde ucuza sattıkları ürünleri Amazon'da çok daha yüksek fiyatlara satıyorlar. Örnek aşağıda: 

 

Amazon üzerindeki satış: https://www.amazon.com.tr/gp/offer-listing/B07HHG1LFF/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&condition=all&qid=1537514895&sr=8-1

 

Satıcının kendi sitesinde aynı ürünün sayfası: http://www.pazarizyon.com/lenovo-watch-x-x-plus-akilli-smart-kol-saati-80-metre-su-gecirmez-heart-rate-uyku-izleme-fitness-180818031715?search=lenovo watch&category_id=0

Expand  

satıcının sitesine güveniyorsan verme fazla para abi. 

 

  21.09.2018 - 08:01 tarihinde, Semih O. yazdı:

Benim televize geldi bu arada. Kurulumu bekliyorum. Sistemde teslimat hala salı gözüküyor. ?

Expand  

benim ve okanın telefonlarda böyle gelirse şaşırmam

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  21.09.2018 - 08:03 tarihinde, Olcay Sert yazdı:

satıcının sitesine güveniyorsan verme fazla para abi. 

 

benim ve okanın telefonlarda böyle gelirse şaşırmam

Expand  

MNG'den takip ediliyor. Sabah aradım şubeden alacağım dedim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.