BurakHAN Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 3 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Bu olayın .okunu çıkartan Türkler olmuştu -illa ki başka yerden de olmuştur- ama bunları kimse yazmaz çünkü işlerine gelmez ? N11 den aldığım saat 1 ay sonra durduğunda satıcıya durumu bildirdim. Pilini değiştir dedi ? Müşteriye yaklaşım kötü. Sonradan tabi değişim isteği atınca mecburen yenisi ile değişmişti. Şu sıralar en çok n11 ve hepsiburada kullanıyorum. Sorun yaşadığım pek söylenemez. Amazon da umarım iyi yerlere gelir de biz de faydalanırız. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Ben de bir örnek vereyim madem yazıyoruz ? Geçen yıl Şubat ayında apple.com.tr üzerinden Apple marka olmayan kulaklık aldım şimdi arıza yaptım iki defadır beni servislere yönlendiriyorlar kimse kabul etmedi ürünü. "Bana rapor verin kabul etmediğinize dair ben bununla uğraşamam T.H.H.'ne vereceğim dedim." Şimdi Apple'dan bunu kim beklerdi. Kendi sattığı ürün ama kim ithal etti yazmıyor kutuda içinde garanti belgesi de yok. Aynı kulaklığı 2014 yılında genpa servise vermiştim o zaman kutuda onların adı vardı yine apple.com.tr'den almıştım. Apple da müşteri hizmetlerinde dünya lideriydi ? Demekki olunca oluyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
BurakHAN Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Suç markalarda değil bence, bu markaların Türkiye' de satış sonrası sunduğu hizmette ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 9 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Ben yaşanmamıştır demedim ki, sen de bir nevi ucuz sanıp heyecanlanmışsın ama ederinde para vermeden almadığını görünce de üstüne laf ediyorsun ? Alamadıysa alama nolcak ki. Bi hata var belli, yaptıkları şeyi bilerek yaptılarsa da ayıp etmişler. Cık cık. Ben 2010'dan beri 60 order vermişim sadece kendi hesabımdan bunun içinde daha fazla ürün var hiç sorun yaşamadım. Yaşadığım olduysa da fazlasıyla giderildi. Tabii ki ilk açılış gününde almamıştım, Türkiye'de ilk gün dündü. ben kesinlikle hata olduğunu düşünmüyorum. 10000 liralık malı 1 lirayada koysa ben onu aldığımda istemek, alamıyorsam laf söylemek en doğal hakkım, hataysa da onun hatası beni bağlamaz. etik değil diyebilirsin o herkesin kendi görüşü ancak ne sebeple olursa olsun sipariş iptal etmenin haklı görülecek yanı yok. İnternette yoktur muhtemelen ama mağazada yasal olarak bu durum var, yanlış etiket vs koymuş olsa bile o yanlış fiyattan vermek zorunda. Amazonunun Türkiyede ilk günü diye bir mantığı anlamıyorum ben, diğer pazarlarda yaptığından farklı bir şey yapmıyor farklı bir sistem kullanmıyor. zaten hazır olan sistemi yeni bir pazarda kullanıyor, ben buna "yeni"ymiş gibi davranacaksam Amazon olmasının ne anlamı kalacak. 1 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
BurakHAN Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Şimdi, Ozan Kar yazdı: ben kesinlikle hata olduğunu düşünmüyorum. 10000 liralık malı 1 lirayada koysa ben onu aldığımda istemek, alamıyorsam laf söylemek en doğal hakkım, hataysa da onun hatası beni bağlamaz. etik değil diyebilirsin o herkesin kendi görüşü ancak ne sebeple olursa olsun sipariş iptal etmenin haklı görülecek yanı yok. İnternette yoktur muhtemelen ama mağazada yasal olarak bu durum var, yanlış etiket vs koymuş olsa bile o yanlış fiyattan vermek zorunda. Amazonunun Türkiyede ilk günü diye bir mantığı anlamıyorum ben, diğer pazarlarda yaptığından farklı bir şey yapmıyor farklı bir sistem kullanmıyor. zaten hazır olan sistemi yeni bir pazarda kullanıyor, ben buna "yeni"ymiş gibi davranacaksam Amazon olmasının ne anlamı kalacak. Kesinlikle öyle. Böyle hatalar müşteriyi bağlamaz. Ortada mağdur edilen taraf müşteri. Bu tarz hatalarda müşterinin mağduriyetini gidermezsen kötü başlangıç kaçınılmaz oluyor. Ki zaten adamların satış anlayışı buysa bu saatten sonra da alışveriş yaparken 2 kere düşünür müşteri. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 1 dakika önce, Ozan Kar yazdı: ben kesinlikle hata olduğunu düşünmüyorum. 10000 liralık malı 1 lirayada koysa ben onu aldığımda istemek, alamıyorsam laf söylemek en doğal hakkım, hataysa da onun hatası beni bağlamaz. etik değil diyebilirsin o herkesin kendi görüşü ancak ne sebeple olursa olsun sipariş iptal etmenin haklı görülecek yanı yok. İnternette yoktur muhtemelen ama mağazada yasal olarak bu durum var, yanlış etiket vs koymuş olsa bile o yanlış fiyattan vermek zorunda. Gayet doğal abi senin ses vermen ben ona bir şey demiyorum zaten. Haklı da görmüyorum yapılanı, ben de bir hata olabileceğine kanaat getirdim. Bu adamlar da ürünü tedarik edip yolluyorsa ikili bir yanlış anlaşılma durumları olabilir bunlar ne zamandan beri stok almaya başladılar fiyatlarda güncelleme problemleri mi oldu acaba diye düşünmüyor değilim. Çok basit, atlanılmaması gereken bir şey ama bilmediğimiz bir faktör etkili olmaz mı diye düşünüyorum. Ben de bunları eski yaşadığım şeylere binaen yazıyorum babamın yeri değil sonuçta ? --0 dakika sonra eklendi-- Şimdi, BurakHAN yazdı: Kesinlikle öyle. Böyle hatalar müşteriyi bağlamaz. Ortada mağdur edilen taraf müşteri. Bu tarz hatalarda müşterinin mağduriyetini gidermezsen kötü başlangıç kaçınılmaz oluyor. Ki zaten adamların satış anlayışı buysa bu saatten sonra da alışveriş yaparken 2 kere düşünür müşteri. Ben sana söyleyeyim, benim hiç umrumda değil şu an yaşanılan şeyler. Nerede ucuzsa -güvenilirse- oradan almaya devam. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
BurakHAN Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 2 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Ben sana söyleyeyim, benim hiç umrumda değil şu an yaşanılan şeyler. Nerede ucuzsa -güvenilirse- oradan almaya devam. Yakup bey yarın konu açtı, Amazondan aldığım ürün 300 liraydı iptal edip 600 Lira yaptılar ?? İşin şakası umarım bu sorunlar tekrarlamaz. ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 9 dakika önce, BurakHAN yazdı: Yakup bey yarın konu açtı, Amazondan aldığım ürün 300 liraydı iptal edip 600 Lira yaptılar ?? İşin şakası umarım bu sorunlar tekrarlamaz. ? Diğer her site 600 yazıp ben atladıysam buna çok da üzülmem, aliexpress'te yaşadım bunu ama konu açmadım yazmadım da çünkü gerek yok olur böyle şeyler. Zaten alırken aa ne kadar ucuzmuş bu bir fırsat deyip atlıyorsun, ben kullanıcıyım sonuçta satıcı değilim bana çok batmaz bu durum ? Bu durum her zaman olabilecek bi şey değil yoksa boşuna açmışlar dükkanı ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
okan ali Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2018 Fiyatlar çokta öyle bedava değil, hoş bedava yazdiysada satmasi lazim.. 1-0 geriye atti bu Tr pazarinda amazonu , kendileri bilir. Hayirlisi diyelim. Alamazsakta no problem 7 ad telefon siparişimi iptal ederim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Olcay Sert Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 10 saat önce, Ozan Kar yazdı: farklı bir sistem kullanmıyor. kullanıyor ne yazık ki ? @okan ali benim sipariş ilk verildiği tarihtede 21inde kargoya verilecek diyordu. aynı telefondan aldık bakalım benimkini yollayıp seninkini yollamazlarsa tek suçlu iyzico. biz bile firma olarak iyziconun direkt çalıştığı ile çalışıyoruz amazonTR açılışa yetiştireyim diye güvenlikten ödün verip ödeme sistemi konusunu kolaya getirmiş. bende @Semih O. gibi sanalkart ile yaptım. ve anında provizyon ve akşama çekim oldu. burda iyzico altyapısının kullanılması var. bankalardan bizde ccv olmadan hatta son kullanma tarihi olmadan çekim yapıyorduk ama zamanla bu işlemi yapan banka çok azaldı ve iade işlerinde anında müşteri haklı bulunduğundan bu sistemden vazgeçtik. neyse uzun lafın kısası ödeme yöntemlerini geliştirmesi lazım ve türkiye gibi bir pazarda farklı alternatifler belirlemesi lazım en basitinden bkm ekspress ile neden çalışmaz anlaşılmayan bi durum --0 dakika sonra eklendi-- 18 saat önce, Semih O. yazdı: Mail order ile 3d secure mümkün mü bilmiyorum. mümkün değil ? --6 dakika sonra eklendi-- 17 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: özellikle satıcı Amazon ise. bunda da kıstas yok amazon us,ca,mx,br de satış yapıyoruz bazı durumlarda amazon hem bizden para almıyor ama müşteri memnun olsun diye ona ödeme yapıyor. burda önemli faktör müşteri hizmetlerinde çalışanların toptan kalite yönetimini anlayış seviyeleri 12 saat önce, okan ali yazdı: bunlar ürun felan yollamaz gibime geliyor. aldığımızda daha anca bugün yollanmaya başlıyacak diyordu sipariş durumunda neden panik yaptın ki ? 11 saat önce, okan ali yazdı: Parasini ödedik ama ortada ürün yok ? Ne oldugunu bilende yok ? 21-24 arası kargolanır demişlerdi daha 24 akşamı olmadı 25 eylül hiç olmadı. Çok aceleci milletiz herşey hemen olsun istiyoruz 10 saat önce, BurakHAN yazdı: Olay ne kadar doğru bilinmez ama çok önceden redditte birinin yaşadığı olay. Amerika'da Amazon ile şöyle bir durum yaşamış. Sipariş edilen 499 Dolarlık ürün müşteriye yanlışlıkla 2 adet gönderiliyor kargo ayrı ayrı geliyor. Müşteri ilk ürünü teslim aldıktan 1 gün sonra 2.ürünü de görünce arayıp durumu bildiriyor. Onların cevabı kısa ve net: Hiç önemli değil ikisi de sizde kalabilir. Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek. buna benzer bir olayı bizim personelde yapmıştı müşteri iade edeyim diye yazdı bizde sizde kalsın demiştik ama tabi ürün 499 değildi 50-100usd civarı bişiydi bize geri dönüş kargo parası gümrük parası vs müşteride kalmasından pahalıydı sözde hediye ettik ama biz kazandık hem müşteriyi hem parayı 10 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: Ben 2010'dan beri 60 order vermişim sadece kendi hesabımdan bunun içinde daha fazla ürün var hiç sorun yaşamadım. Yaşadığım olduysa da fazlasıyla giderildi. Tabii ki ilk açılış gününde almamıştım, Türkiye'de ilk gün dündü. benden fazla müdavimmişsin ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Günal Y. Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Yalnız fiyatları iyi araştırmak lazım. Bizim uyanık satıcılarımız Amazon'dan alışveriş yapılacak diye kendi sitelerinde ucuza sattıkları ürünleri Amazon'da çok daha yüksek fiyatlara satıyorlar. Örnek aşağıda: Amazon üzerindeki satış: https://www.amazon.com.tr/gp/offer-listing/B07HHG1LFF/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&condition=all&qid=1537514895&sr=8-1 Satıcının kendi sitesinde aynı ürünün sayfası: http://www.pazarizyon.com/lenovo-watch-x-x-plus-akilli-smart-kol-saati-80-metre-su-gecirmez-heart-rate-uyku-izleme-fitness-180818031715?search=lenovo watch&category_id=0 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Benim televize geldi bu arada. Kurulumu bekliyorum. Sistemde teslimat hala salı gözüküyor. ? 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Olcay Sert Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 33 dakika önce, Günal Yılmaz yazdı: Yalnız fiyatları iyi araştırmak lazım. Bizim uyanık satıcılarımız Amazon'dan alışveriş yapılacak diye kendi sitelerinde ucuza sattıkları ürünleri Amazon'da çok daha yüksek fiyatlara satıyorlar. Örnek aşağıda: Amazon üzerindeki satış: https://www.amazon.com.tr/gp/offer-listing/B07HHG1LFF/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&condition=all&qid=1537514895&sr=8-1 Satıcının kendi sitesinde aynı ürünün sayfası: http://www.pazarizyon.com/lenovo-watch-x-x-plus-akilli-smart-kol-saati-80-metre-su-gecirmez-heart-rate-uyku-izleme-fitness-180818031715?search=lenovo watch&category_id=0 satıcının sitesine güveniyorsan verme fazla para abi. 1 dakika önce, Semih O. yazdı: Benim televize geldi bu arada. Kurulumu bekliyorum. Sistemde teslimat hala salı gözüküyor. ? benim ve okanın telefonlarda böyle gelirse şaşırmam Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 7 dakika önce, Olcay Sert yazdı: satıcının sitesine güveniyorsan verme fazla para abi. benim ve okanın telefonlarda böyle gelirse şaşırmam MNG'den takip ediliyor. Sabah aradım şubeden alacağım dedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Olcay Sert Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2018 Şimdi, Semih O. yazdı: şubeden alacağım dedim. aman abi yırtık kırık dökük bişi varsa alma sorumluluğu kimse kabul etmiyor. gittiGidiyor dan ağzım yandı hemde televizyonda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap