Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Amazon.com.tr ( Genel Bilgi Köşesi )


okan ali

Önerilen Mesajlar

3 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

ekstra TV'ler

aslında smart tvler oldukça yetkin lakin kısa olarak donanımları tv-box lara göre zayıf olduğundan

mesela netflixte 13 reason why season 2 seyr eylerken tv-box daha canlı görüntü verebiliyor. donanımı daha verimli kullandığı için

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben sorunumu kısmı olarak çözdüm ?

 

kredi kartımdan ürünü geçmemişler çünkü o anda stok yokmuş.. çözüm dedim peki.. ürün stoka girerse aynı fiyattan yollarız. En mantıklı açıklama bu geldi bana.. es kaza satıcı amazon olup aynı ürün stoga girerse indirimli fiyattan alırız yoksa iptal ederler ?

okan ali tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, okan ali yazdı:

ben sorunumu kısmı olarak çözdüm ?

 

kredi kartımdan ürünü geçmemişler çünkü o anda stok yokmuş.. çözüm dedim peki.. ürün stoka girerse aynı fiyattan yollarız. En mantıklı açıklama bu geldi bana.. es kaza satıcı amazon olup aynı ürün stoga girerse indirimli fiyattan alırız yoksa iptal ederler ?

Yazılı iste bence bu cevabı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 saat önce, Olcay Sert yazdı:

kullanıyor ne yazık ki ?

nasıl yani? ödeme altyapısı farklı olabilir tabi ama stok takibi fiyat girişleri veritabanı gibi alt yapı bileşenlerinde değişikliğe gitmezler heralde. yani bir malı x liraya satıp sistemde hata oldu aslında y lira olacaktı diyip siparişi iptal etmelerini gerektirecek bir altyapı farklı olacağını düşünmüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

14 saat önce, Ozan Kar yazdı:

nasıl yani? ödeme altyapısı farklı olabilir tabi ama stok takibi fiyat girişleri veritabanı gibi alt yapı bileşenlerinde değişikliğe gitmezler heralde. yani bir malı x liraya satıp sistemde hata oldu aslında y lira olacaktı diyip siparişi iptal etmelerini gerektirecek bir altyapı farklı olacağını düşünmüyorum.

api vasıtasıyla ana merkeze bağlı gibi altyapı kısmı aynı ama sunum/yönetim visible kısımları farklı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Amazon.com.tr ye cep üzerinden girince mobil uygulamanın www.amazon.com.tr/app-TR sayfasından indirilebileceği yazıyor. Ancak öyle bir sayfa henüz yok sanırım. Google Play'den uygulamayı indirdiğimde ise, Amazon.de ye yönlendiriliyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21 dakika önce, Günal Yılmaz yazdı:

Amazon.com.tr ye cep üzerinden girince mobil uygulamanın www.amazon.com.tr/app-TR sayfasından indirilebileceği yazıyor. Ancak öyle bir sayfa henüz yok sanırım. Google Play'den uygulamayı indirdiğimde ise, Amazon.de ye yönlendiriliyorum. 

Ayarlardan ülke ve dil seçiliyor olması lazım. Ben de aynı şekilde kullanıyorum, ilk kaydım amazon.com'du.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21.09.2018 - 16:42 tarihinde, okan ali yazdı:

ben sorunumu kısmı olarak çözdüm ?

 

kredi kartımdan ürünü geçmemişler çünkü o anda stok yokmuş.. çözüm dedim peki.. ürün stoka girerse aynı fiyattan yollarız. En mantıklı açıklama bu geldi bana.. es kaza satıcı amazon olup aynı ürün stoga girerse indirimli fiyattan alırız yoksa iptal ederler ?

bu gün arayan müşteri temsilcisi '' beyfendi ürünler stoğa girdi, cuma günü yollanacak '' dedi..

 

hadi inş dedim beklemedeyiz.. bakalım 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.