Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece Bu Konular)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Gösterge konusu bence sadece maliyet. Ucuza toptan yaptırmanın yolunu bulmuşlar, masraftan kısıyorlar.

Ford'un geleceği otomobilde pek parlak değil, söylemedi demeyin. 

Bir zamanlar global satış şampiyonu olan model şu an ilk onda bile değil. 

Not: Lincoln'e koyduğunu Ford'a koyarsa Lincoln satamaz ki...

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, Faruk Çelik yazdı:

Hadi hayırlısı yayınlanmaya başladı yavru ceylan...

  

http://www.ford.com.tr/otomobiller/Yeni-Focus/Modeller

Sitede Ağustos'dan beri bu hali var zaten, burada da konuştuk ? 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım Ve Motorları (7 Ekim Güncel) olarak değiştirdi

Ben Ozan kadar olumlu bakamıyorum, çok daha iyi olmalıydı. Mustang'in full dijital göstergesine de çamur atacağım. Yani o şekilde olacaksa dijital olmasa da olur. Onun içine navigasyon, biraz görsellik, biraz renk, biraz kişisel ayar vs neden katmazlar. Rakipler ne yapıyor, açıp bakmıyor mu bu arkadaşlar. Yani ben bi şey anlamadım. 

 

Bahsedilmiştir muhtemelen ama ben görmemiştim. Videodan gördüğümüz kadarıyla otomatik kapanan aynayı artık yol bilgisayarından iptal etme özelliği gelmiş. Buzlu iklimdeki arkadaşları stresten kurtaracaktır ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şu motoru yeni şanzımanla getiriyorsan;

 

1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)

 

Bu motoru eski şanzımanla niye getiriyorsun ?

 

1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel

1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15-eski şanzıman)

 

Hadi eski şanzımanla kombine ettiğin bu motoru filo satışları için getirdin diyelim, 1.5 150 hp'nin de gelip gelmeyeceği yahut ne zaman geleceği belli değil. Onu da geçtim, 180'lik motorun esamesi bile okunmuyor.

 

Şunu da anlayamadım ' Yaylar, vites ve donanıma göre yani ağırlığa göre değişiklik gösteriyor. ' Hangi yaylar ? Fiesta ST'de kullanılanlar mı ? Bunlar hani torsiyonlu modellerin hepsinde standart olacaktı ?

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

40 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Şu motoru yeni şanzımanla getiriyorsan;

 

1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)

 

Bu motoru eski şanzımanla niye getiriyorsun ?

 

1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel

1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15-eski şanzıman)

 

Hadi eski şanzımanla kombine ettiğin bu motoru filo satışları için getirdin diyelim, 1.5 150 hp'nin de gelip gelmeyeceği yahut ne zaman geleceği belli değil. Onu da geçtim, 180'lik motorun esamesi bile okunmuyor.

 

Şunu da anlayamadım ' Yaylar, vites ve donanıma göre yani ağırlığa göre değişiklik gösteriyor. ' Hangi yaylar ? Fiesta ST'de kullanılanlar mı ? Bunlar hani torsiyonlu modellerin hepsinde standart olacaktı ?

Getirirken seçmek gibi bir opsiyon yok ki, üretimde bu şekilde model var diye konuşmuştuk. Keza 1.0 da 6 ileri işe kombin edilmiyor. Tamamen duygusal sebeplerdir bunlar ve 1.5’ler gelecek sıkıntı yok sadece tarihini ben bilmiyorum belki de 2019 model ile gelir bunu gelecek ay öğreniriz. Çünkü SLA üzerinde de duruyorlar yani gelmeme ihtimali görmüyorum. 

Yayların sınıfları farklı yüke bağlı olarak bunlar değişebiliyor, yazarak kafa karıştırdım sanırım fakat bizim için önemli bir detay değil.

182 PS için talepleri şirketlere bayilere iletin, gelir; müşteriler isterse her şeyi getiririz diyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Getirirken seçmek gibi bir opsiyon yok ki, üretimde bu şekilde model var diye konuşmuştuk. Keza 1.0 da 6 ileri kombin edilmiyor. Tamamen duygusal sebeplerdir bunlar ve 1.5’ler gelecek sıkıntı yok sadece tarihini ben bilmiyorum belki de 2019 model ile gelir bunu gelecek ay öğreniriz. Çünkü SLA üzerinde de duruyorlar yani gelmeme ihtimali görmüyorum. 

Yayların sınıfları farklı yüke bağlı olarak bunlar değişebiliyor, yazarak kafa karıştırdım sanırım fakat bizim için önemli bir detay değil.

182 PS için talepleri şirketlere bayilere iletin, gelir; müşteriler isterse her şeyi getiririz diyorlar.

Yaylar SLA süspansiyon olduğu müddetçe benim için önemli değil. Ama Türkiye adına daha çok torsiyonlu versiyonlar üzerinde durulursa yaylar önem kazanır diye motor seçenekleri üzerinde durdum. Malum motora göre süspansiyon farkı var. 182'lik makineyi en azından siparişe açmak gerek ki daha sonra gelse de olur. Ama 150'lik 8 ileri otomatiği hiç ertelemeden direkt getirmek gerek.

 

Lansmanda kullanılacak, testerlara verilecek otomobillerin özellikleri belli mi peki ? St - line, Vignale veya SLA süspansiyonlu versiyonlar falan gibi..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece Bu Konular) olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitledi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.