Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece Bu Konular)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bir saat önce, Semih O. yazdı:

1.5 eb'ler değil miydi?

 

Bir saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

yok yok nerenizden uyduruyorsunuz bağımsız ST line lar spor süspansiyon ile geliyor ??

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, H. Cenk yazdı:

 

yok yok nerenizden uyduruyorsunuz bağımsız ST line lar spor süspansiyon ile geliyor ??

ee tamam işte 

 

Alıntı

1.5 EcoBoost (benzin) ve 2.0 EcoBlue (dizel) motorlar ile tam bağımsız (SLA) arka süspansiyon ile geliyor. 1.0 EcoBoost (benzin) ve 1.5 EcoBlue (dizel) ile torsiyon çubuğu ile gelmekte.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Filolara bu fiyattan vereceklerini düşünmüyorsun umarım.

kaça verecekler abi.. alt vergi dilimdeki arabalar 100 bin altı değil mi? bunlarda 135 lik arabayı 100 e mi verecekler..

toyota lar 85 bin, en dolusu 140 bin..

kendi gruplarından avis e belki verirler ama başka ??? bilemiyorum..

 

@Yakup Çağatay

evet okudum % 8-10 u devam ettirmek istiyoruz diye açıklama yapıyorlar..  haklı çıkarlar umarım..

şimdi bindiğim 2012 style f3 1.0 dan yeni arabanın tek cazip tarafı yaşı ve bagaj hacmi benim için..

 

mutlaka biz bu eleştirileri maddi açıdan tırmaladığımız için yapıyoruz yoksa beğeniyorsam dolusunu parayı basar alırım, ayrı konu..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13 saat önce, Cenk Demirel yazdı:

Bakalım hocam.. Zaten ODD verileri falan gelmeye başladığında az buçuk tahminen filo paketlerle bireysel tercihleri ayırıp bakabiliriz. Umarım satılır, umarım mk3,5'dan daha fazla bireysel ilgiye maruz kalır da ekstra motor seçenekleri de gelir.

Ben hiç ummuyorum satacağını,bu fiyatlarla ve bu alakasız kombinasyonlarla focus 3.5 'un yarısını bile satamayacak fiesta gibi B sınıfı satista ilk sıralarda yer alan otomobil artık satışlarda 0 çekiyor ,focus ta eger bu fiyatlarla ve bu saçma motor, donanım seçenekleriyle satılmaya devam ederse yılda 7.8 bini zor satar ..Zaten 5 bini filo araci olur...Filolar civic alsa civic  lider olacak.Millet 180 bine dizel oto focus alacak !Adam gider 0 gibi mersedes c 180,bmw 3 serisi ,audi a4,volvo s60 alır.Yok pazar payıymış yok bilmem ne yav satmayan araba pazardan nasıl pay alacak fiestanin ,mondeonun pazar payına baksın bi OTOSAN...

Bu da 2018 otomobil satışları focus, fiesta,mondeo nerden nereye gelmiş ,Sadece kuga 'da artış olmuş o da dizel otomatik sayesinde

FB_IMG_1542266371657.jpg

çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

18 dakika önce, çağlar çetinkaya yazdı:

Ben hiç ummuyorum satacağını,bu fiyatlarla ve bu alakasız kombinasyonlarla focus 3.5 'un yarısını bile satamayacak fiesta gibi B sınıfı satista ilk sıralarda yer alan otomobil artık satışlarda 0 çekiyor ,focus ta eger bu fiyatlarla ve bu saçma motor, donanım seçenekleriyle satılmaya devam ederse yılda 7.8 bini zor satar ..Zaten 5 bini filo araci olur...Millet 180 bine dizel oto focus alacak ,adam gider 0 gibi mersedes c 180,bmw 3 serisi ,audi a4,volvo s60 alır.Yok pazar payıymış yok bilmem ne yav satmayan araba pazardan nasıl pay alacak fiestanin ,mondeonun pazar payına baksın bi OTOSAN...

Bu da 2018 otomobil satışları focus, fiesta,mondeo nerden nereye gelmiş ,Sadece kuga 'da artış olmuş o da dizel otomatik sayesinde

FB_IMG_1542266371657.jpg

Fiyat konusunu bir kenara ayırıp salt otomobillerin kullanışlılığı ve kalitesi üzerinden satın alınır mı alınmaz mı yorumunda bulunursak Focus, ne Fiesta'yla ne de Mondeo'yla eş değer değil bu konuda. Mondeo çok kaliteli, gayette yeterli donanıma ve hacme sahip konforlu bir otomobil. Üstelik tasarımı da çok beğenildi. Fakat dizel otomatiğin zamanında gelmemesi ve 1.5 ecoboost'un eski nesil otomatik şazımanının tüketimi mahvetmesi yüzünden doğru düzgün satamadı.

 

Fiesta tam bir hayalkırıklığı. Rakipleri neredeyse C segment standartlarına yakın hacim sunabilirken Fiesta doğru düzgün gelişmedi. 1.0 ecoboost motorla gelen 6 ileri şanzıman eski nesil kaldı. Tüketim verimliliği de 8 ileri şanzıman kadar iyi değil. 1.5 dizel motora otomatik gelmedi. Bu şartlar altında Fiesta'nın satılması zaten zordu. Fiyat avantajı olsa bile zordu.

 

Focus içinse böyle bir durum yok. Aracın pek eksik bir yönü kalmadı. Algılarda ki torsiyon konusu ve pek tutulmayan tasarımı hariç hiç bir eksisi yok. Hatta 1.6 dizel otomatik comfortline Golf 186 bin lirayken, 1.5 dizel otomatik Titanium Focus 178 bin lira şuan. Eğer Golf'ün satılacağını düşünüyorsak Focus'un hayli hayli satılması lazım. Çünkü motoru daha güzel, şanzımanı daha sağlam, Titanium paket Comfortline'dan daha dolu, yalıtım ve konforu eş değer seviyede, her ne kadar algıda torsiyon kötü anılsa da torsiyonlu Golf'ten çok daha iyi sürüş dinamiğine sahip, Golf'ten daha iyi iç hacmi var. Golf'ten tek eksik yanı iç mekanda yer yer malzeme kalitesi. Diyorum ya tasarım ve torsiyon algısı kırılırsa bu araç satar.

 

Otomobillerin teknik değerlendirmesi dışına çıkıp gerçeklere gelirsek ötv'den ve eski kurdan alınıp stokta kalan araçlardan oluşan fiyat avantajına sahip araçlar dışında hiç biri bu fiyatlardan alıcı bulamaz. Kimse ne Golf'e, ne Focus'a, ne Civic'e, ne Astra'ya 160-200 bin lira paraları vermez. Veren olsa da o rakamlar otomobil distribütörlerinin dişinin kovuğuna yetmez.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

16.11.2018 - 00:14 tarihinde, çağlar çetinkaya yazdı:

Ben hiç ummuyorum satacağını,bu fiyatlarla ve bu alakasız kombinasyonlarla focus 3.5 'un yarısını bile satamayacak fiesta gibi B sınıfı satista ilk sıralarda yer alan otomobil artık satışlarda 0 çekiyor ,focus ta eger bu fiyatlarla ve bu saçma motor, donanım seçenekleriyle satılmaya devam ederse yılda 7.8 bini zor satar ..Zaten 5 bini filo araci olur...Filolar civic alsa civic  lider olacak.Millet 180 bine dizel oto focus alacak !Adam gider 0 gibi mersedes c 180,bmw 3 serisi ,audi a4,volvo s60 alır.Yok pazar payıymış yok bilmem ne yav satmayan araba pazardan nasıl pay alacak fiestanin ,mondeonun pazar payına baksın bi OTOSAN...

Bu da 2018 otomobil satışları focus, fiesta,mondeo nerden nereye gelmiş ,Sadece kuga 'da artış olmuş o da dizel otomatik sayesinde

Müdürcan ? 

1- "0 gibi" araçlar ile "0 araçları" kıyaslamayı bırak artık. Dünyanın en saçma istatistik çıkarımını yapıyorsun. Onun pazarı ayrı bununki ayrı, senin fikrin değil buradaki muhabbet.

2- Matematiğin varsa şu anki güncel Focus'un pazar payına baksana bi? Baktın ve buldun mu? Şimdi onu, hedef ile kıyasla. Bir fark gördün mü?

 

Şimdi saçma dediğin donanım fiyat kompleksine birlikte bakalım ve yazalım tek tek ki sen de açıkça bir fikir sahibi ol.

 

Öncelikle senin satmıyor ki bu dediğin arabayı yazalım. Yanlarına da Mk4 dizeli yazalım. 

Mk3 Trend X dizel manuel 135.000 

Mk3 Trend X dizel Pws 150.000         Ortak kıyaslama yap ---> Trend X dizel manuel 151.000

Mk3 Style dizel manuel 144.000        Ortak kıyaslama yap ---> Trend X dizel otomatik 162.000

Mk3 Style dizel Pws 156.000

 

Şurayı unutma ikisinin yürütme maaliyetinde yenisi daha avantajlı. 

 

Eski Trend X'e göre yenide neler eklenmiş (++'lar Style'a göre de)

+ Far sensörü

+ Perde hava yastığı

+ Sürücü bel desteği

++ Köşe aydınlatmalı sis far

++ Arka park sensörü

++ 4.2" renkli ekran ve Bluetooth

++ Sürüş modu

++ İkincil çarpışma freni

++ LED gündüz farı

++ Autohold ve elektrikli park freni

 

Style'a göre ne eksiği var

-Yağmur sensörü

-Kararan dikiz ayna

-Follow me

-Katlanır ayna

 

Ayrıca hala Mk3 stoğu var birbirinin dibinde fiyat vermek de akıllı iş değil. Bunlara bakınca hala mantıksız diyorsan sen biraz daha takıl sosyal medyada rahatla bi ? ohh sonra devam ederiz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

20 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Fiyat konusunu bir kenara ayırıp salt otomobillerin kullanışlılığı ve kalitesi üzerinden satın alınır mı alınmaz mı yorumunda bulunursak Focus, ne Fiesta'yla ne de Mondeo'yla eş değer değil bu konuda. Mondeo çok kaliteli, gayette yeterli donanıma ve hacme sahip konforlu bir otomobil. Üstelik tasarımı da çok beğenildi. Fakat dizel otomatiğin zamanında gelmemesi ve 1.5 ecoboost'un eski nesil otomatik şazımanının tüketimi mahvetmesi yüzünden doğru düzgün satamadı.

 

Fiesta tam bir hayalkırıklığı. Rakipleri neredeyse C segment standartlarına yakın hacim sunabilirken Fiesta doğru düzgün gelişmedi. 1.0 ecoboost motorla gelen 6 ileri şanzıman eski nesil kaldı. Tüketim verimliliği de 8 ileri şanzıman kadar iyi değil. 1.5 dizel motora otomatik gelmedi. Bu şartlar altında Fiesta'nın satılması zaten zordu. Fiyat avantajı olsa bile zordu.

 

Focus içinse böyle bir durum yok. Aracın pek eksik bir yönü kalmadı. Algılarda ki torsiyon konusu ve pek tutulmayan tasarımı hariç hiç bir eksisi yok. Hatta 1.6 dizel otomatik comfortline Golf 186 bin lirayken, 1.5 dizel otomatik Titanium Focus 178 bin lira şuan. Eğer Golf'ün satılacağını düşünüyorsak Focus'un hayli hayli satılması lazım. Çünkü motoru daha güzel, şanzımanı daha sağlam, Titanium paket Comfortline'dan daha dolu, yalıtım ve konforu eş değer seviyede, her ne kadar algıda torsiyon kötü anılsa da torsiyonlu Golf'ten çok daha iyi sürüş dinamiğine sahip, Golf'ten daha iyi iç hacmi var. Golf'ten tek eksik yanı iç mekanda yer yer malzeme kalitesi. Diyorum ya tasarım ve torsiyon algısı kırılırsa bu araç satar.

 

Otomobillerin teknik değerlendirmesi dışına çıkıp gerçeklere gelirsek ötv'den ve eski kurdan alınıp stokta kalan araçlardan oluşan fiyat avantajına sahip araçlar dışında hiç biri bu fiyatlardan alıcı bulamaz. Kimse ne Golf'e, ne Focus'a, ne Civic'e, ne Astra'ya 160-200 bin lira paraları vermez. Veren olsa da o rakamlar otomobil distribütörlerinin dişinin kovuğuna yetmez.

Golf satar çünkü Hindistan'da ineğe Türkiye'de Volkswagen'e tapıyor millet ama focusa kimse tapmıyor o yüzden satmaz fiyatlar inmezse, birde OTOSAN neden getirmez Ecoboost 1.5 rakipleri turbo benzinli satıyorda focus neden satmasın hem dizel otodan ucuza olacakti gelseydi ...Ben de golf yerine focusu tercih ederim ama 180 bine babalar gibi 0 gibi premium a binerim ...

çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, çağlar çetinkaya yazdı:

Golf satar çünkü Hindistan'da ineğe Türkiye'de Volkswagen'e tapıyor millet ama focusa kimse tapmıyor o yüzden satmaz fiyatlar inmezse bide OTOSAN neden getirmez Ecoboost 1.5 rakipleri turbo benzinli satıyorda focus neden satmasın hem dizel otodan ucuza olacakti gelseydi ...Ben de golf yerine focusu tercih ederim ama 180 bine babalar gibi 0 gibi premium a binerim ...

İşte algıyı kırmak zor. Adam torsiyonla - bağımsız ikilisi arasında ki sürüş farkını belki hiç bir zaman anlayamayacak bir sürüş tarzına sahip ama algı o ya işte torsiyon deyip kaka yapıyor otomobili. Çok zor oluyor o algıyı kırmak. Ayrıca o kadar param olsa ben de gidip c segment bir otomobil almam zaten. Bakalım, zamanı gelince göreceğiz her şeyi zaten..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Cenk Demirel yazdı:

1.6 dizel otomatik comfortline Golf 186 bin lirayken

bayiiye gidince de aynı fiyat mı merak içersindeyim aslında. 

 

43 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Çok zor oluyor o algıyı kırmak.

dönüp dolaşıp aynı noktaya geliyoruz ama, böyle bir algı yok bence. forumda bu konuda yazan sadece sen varsın gördüğüm kadarıyla ? Sinan Koç bile giydirmedi.

52 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Müdürcan

sabrına hayranım ? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Ozan Kar yazdı:

bayiiye gidince de aynı fiyat mı merak içersindeyim aslında. 

Yanlışım yoksa bu 2018 anahtar teslim liste fiyatı. Muhtemelen ellerinde eski stoklardan kalma, ötv indirimiyle de beraber daha uygun fiyatlı araçlar vardır. Mk4 henüz yeni geldiği için stok gibi bir durumu yok maalesef. Ama zaten yıl sonuna kadar belirlenen ötv indirimi muhabbetini de üreticiler stoktaki araçları eritebilsinler diye getirildi. Yeni yılla beraber ötv indirimi kaldırılacak bildiğim kadarıyla. Stoklar da erimiş olacak.

--9 dakika sonra eklendi--
9 dakika önce, Ozan Kar yazdı:

dönüp dolaşıp aynı noktaya geliyoruz ama, böyle bir algı yok bence. forumda bu konuda yazan sadece sen varsın gördüğüm kadarıyla ? Sinan Koç bile giydirmedi.

Sinan sevdi..  Video haricinde ki bir ufak muhabbette 1-2 bozuk zeminde aracın arkasını mk3,5'un yapmayacağı şekilde attığını söyledi torsiyondan kaynaklı ama o artık çok uç bir limit.  Çoğu kullanıcı oraları göremeyecektir bile. O sebeple Sinan genel anlamda sevdi. Zaten benim hem torsiyon hem bağımsız ikilisinden yana bir problemim yok. Tabii yine de daha fazla sürüş konforu sunduğu için bağımsızı tercih ederim ama benim seçimim haricinde bahsettiğim yorumlar ' ilk izlenimden ' kaynaklı. Sonra ki süreçte ilk izlenim olarak ön yargılı yaklaşan tüketici test ettikten sonra bunun böyle olmadığını görebilirse ortada sorun zaten kalmayacaktır. Ama ilk intiba çok önemlidir diye bir tabir vardır ya işte ben ona istinaden elinde ki en iyi silahla tüketiciyi vur yorumunda bulundum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece Bu Konular) olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.