Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece Bu Konular)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

benim favorim i20

full, panaromik tavan 1.0 motor, otomatik 110 bin tl 

pan tavan yok otomatik ama active model 112 bin

B alacaksam bu aracı alırım. aks mesafesi de 2.60 i20 de.. f3 ler bile 2.64

 

ama hyundai 1.0 motor ve dct çift kavrama nasıl bilgim yok.. sorunsuzsa, titreme yoksa performans yeterli gelir

 

işte;

 

839174314_i20f.jpg.abd80ef5b1b4ef858ef8ad6032c0c02d.jpg

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

18 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Fiesta'nın makus talihi

image.png

O ,1500 arabadan birisini göremedim daha yarısı istanbul'dadır zaten ...Birde 2010,11 12 13 yılı fiesta satışlarına bakın ,focusunda sonu Fiesta gibi olacak seneye

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

58 dakika önce, çağlar çetinkaya yazdı:

O ,1500 arabadan birisini göremedim daha yarısı istanbul'dadır zaten ...Birde 2010,11 12 13 yılı fiesta satışlarına bakın ,focusunda sonu Fiesta gibi olacak seneye

otosanın fiestayı bitirdiğini, focusun da aynı olacağını herkes anladı bence artık daha fazla yazmanıza gerek yok.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 saat önce, Ali Gök yazdı:

10 aylık sürece baktığınızda ford ilk beşte. focus un sonunun hiç bir zaman böyle olacağını düşünmüyorum

ford ilk 5 te mi ? Binek otomobil satışlarına bakın bi ,dacia bile geçti fordu

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

16 dakika önce, Zafer Yusoğlu yazdı:

Focus mk1 ile yaptığı çıkışı bir daha yapamaz. 

Focus değil, kimse yapamaz. 20-30 sene önceki teknoloji gelişimi şu an yakalanması çok zor. Elinizdeki telefonlar bile 10 senedir aynı temelde peki ya daha önceki yıllar? Her yıl yenisi çıkıyor böyle düşünün ? Otomobilin de farkı yok.

 

Focus ne yapabilir? Mk1 ile yol tutuş/konfor olarak bir çıt yukarı gitmişti. Şimdi de otonom ve mobility odaklıklar, yaptıkları yatırım da bu yönde zaten farklı bir şey beklemek mantıklı olmaz ancak hayal kırıklığı yaşanır. Otonomda da fena değiller geçmiş Ncap testleri gösterebiliyor bunu. Türkiye'de günün sonunda para da olmadığı için bunlar sallanmaz ve eski atılımla bunu denk göremez birçoğu. Normal.

 

Ford ne yapmak istiyor? Meraklısına okumak için: https://www.focusclubtr.com/topic/15976-ford-gelecek-planlarını-açıkladı/

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İzmir İzkar bayisine yeni focus gelmiş, canlı olarak resimlerdekinden ve videodalarda gördüğümden daha çok beğendim, özellikle arka taraftaki eski klostrofobik yapı tamamen kaybolmus diz mesafesi ve cam tavan arkayı çok daha ferah bir hale getirmiş ama gözlerim bir kolçak aramadı değil, genel olarak tasarım anlamında beğendim.

20181124_183448.thumb.jpg.669abed22d56064be4652c9db3cf31b0.jpg

OvdO7n.jpg

Fiesta ilk çıktığı zaman gidip test etmiştim, dizel otomatik sunmaması ve fiyatlarının hafif yüksek olması dışında pek bir eksisi yoktu. Avrupada polo satışları 300.000 civarı iken fiesta satışları 240.000 civarlarında ama ülkemizde bu iki model satışları arasındaki makas çok daha fazla. Ülkemizde yeni kelebek ekran tasarımı çok sevilmedi ondan satılmadı desek eh o zaman yeni focus satışlarıda pek iç açıcı olmaz, f/p olarak daha geri ve otosan pazarlama satış stratejisi olarak hatalı olması desek ki bana göre asıl sebep. Binek pazarına filo satışları dışında önem vermeyen otosan yeni focusu umarım sonraki partilerde daha düzgün donanım ile getirir, binek olarak satılan courier satışlarının dahi fiesta satışlarından yüksek olması düşündürücü. 

1.thumb.png.6ff356e8377866e91bebc527d96f6310.png

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13 dakika önce, Mehmet Yavuz yazdı:

daha düzgün donanım ile getirir

Ne gibi mesela? Yani dramatik bir değişikliği ne sağlayacak? -Daha hiç sonucu görmeden konuşuyoruz ama olsun ? - Baz ve Titanium olarak fiyatı arttırmadan ne gibi değişiklik yapılmalı? 

 

Ayrıca filo dışında satışları düşünmüyor diyenlerin belirli bir kaynağı var mı? Yoksa böyle alışıldığı için mi deniliyor?

Veya C sınıfındaki filo oranını biliyor muyuz? Hangi markanın buna kayıtsız kaldığını düşünüyoruz? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

16 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Ne gibi mesela? Yani dramatik bir değişikliği ne sağlayacak?  Baz ve Titanium olarak fiyatı arttırmadan ne gibi değişiklik yapılmalı? 

 

Ayrıca filo dışında satışları düşünmüyor diyenlerin belirli bir kaynağı var mı? Yoksa böyle alışıldığı için mi deniliyor?

Titanium donanım dahi ön park sensörlerinin bulunmaması ilk sebebim hadi öteki eksiklikler kullanıcıdan kullanıcıya tolere edilebilir ama 180k verilen bir araçta ön park sensörlerinin olmaması kabul edilemez.

 

Filo satışları hakkında belli bir kaynak varmıdır bilmiyorum ama kendi gözlemlerime dayanarak  şunu söyleyebilirim izmir içi ve izmir manisa arası sık sık gidip geliyorum, yolda gördüğüm mk3 ler büyük kısmı  beyaz ve 34 plaka filo plakasına sahip araçlardan oluşuyor, Fiesta için ise çıktığı günden beri sayıyorum toplam 5 tane gördüm maalasef, satış rakamlarını bu kadar düşük olduğunu tahmin ediyordum ama odd verileri saşırttı açıkcası.

Mehmet Yavuz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 dakika önce, Mehmet Yavuz yazdı:

Titanium donanım daha ön park sensörlerinin bulunmaması ilk sebebim hadi öteki eksiklikler kullanıcıdan kullanıcıya tolere edilebilir ama 180k verilen bir araçta ön park sensörlerinin olmaması kabul edilemez.

 

Filo satışları hakkında kendi gözlemlerime dayanarak  işunu söyleyebilirim izmir içi ve izmir manisa arası sık sık gidip geliyorum, yolda gördüğüm mk3 ler büyük kısmı  beyaz ve 34 plaka filo plakasına sahip araçlardan oluşuyor, Fiesta için ise çıktığı günden beri sayıyorum toplam 5 tane gördüm maalasef, satış rakamlarını bu kadar düşük olduğunu tahmin ediyordum ama odd verileri saşırttı açıkcası.

Yani Titanium donanım seviyesindeki ön park sensörü konulursa düzgün bir donanım olacak, onu koyarlar fırsat bulduklarında. Lansmanda konuştuk. Baz donanımda bir sorun yok yani?

 

Diğer konu için benim sorduğum sorudan biraz farklı olmuş cevap. Konu dışına fazla çıkmamak için uzatmayayım kendi yorumum ile. 

Şunu unutmayalım son yıllarda yollarda gözle gördüğümüz araç (Mk3) hem seri sonu hem de genişlik konusunda sıkça eleştirilen bir araçtı bu etkenler park sensöründen daha fazla önemlidir şahıs tercihinde, değil mi? Dizel otomatik seçeceği MCA ile gelmeseydi bu kadarını da göremezdik büyük ihtimalle. 

 

Ben bu fiyatlara rağmen geçmiş payı devam ettirirler diye düşünüyorum, pazar eskisi gibi değil artık herkes çok güçlü. Kötü araba zaten yok. Bu kadar fazla satışı düşünün kullanıcıları görmek de güzel ama gerek yok kasmaya, alan alsın binsin. F/O bu kadar düşünmüyor, adamlar zaten kar konusunda Türkiye'de liderler; son bilgime göre.

 

Türkiye'de bile Fiesta yerine EcoSport, Focus yerine Kuga düşünüyor insanlar, kompakt sınıfın hali ortada ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Yani Titanium donanım seviyesindeki ön park sensörü konulursa düzgün bir donanım olacak, onu koyarlar fırsat bulduklarında. Lansmanda konuştuk. Baz donanımda bir sorun yok yani?

 

Diğer konu için benim sorduğum sorudan biraz farklı olmuş cevap. Konu dışına fazla çıkmamak için uzatmayayım kendi yorumum ile. 

Şunu unutmayalım son yıllarda yollarda gözle gördüğümüz araç (Mk3) hem seri sonu hem de genişlik konusunda sıkça eleştirilen bir araçtı bu etkenler park sensöründen daha fazla önemlidir şahıs tercihinde, değil mi? Dizel otomatik seçeceği MCA ile gelmeseydi bu kadarını da göremezdim büyük ihtimalle. 

Hocam ben daha çok eğer alcak olsam ne alırım diye daha çok titanium donanıma baktım o yüzden baz donanımda eksik fazla konusuna hiç bakmadım denilebilir?

 

Ön park sensörüne niye bu kadar çok taktım çünkü mevcut aracımda da yok ve her park edişimde eksikliğini hissediyorum ve yeni araç alıcaksam olmasını isterim, yeni araç beni donanım ve iç mekan olarak ileri götürmeyecekse o kadar para verip araç değiştirmeye ne gerek var değil mi? Sırf iç mekanı yüzünden mk3 focus almadım, bugün iyiki de almamışım diyebiliyorum özellikle cam tavanlı mk4 focusu gördükten sonra. Ecoboost motorlar gelesiye ön park sensörlerinide koyarlar umarım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 dakika önce, Mehmet Yavuz yazdı:

Hocam ben daha çok eğer alcak olsam ne alırım diye daha çok titanium donanıma baktım o yüzden baz donanımda eksik fazla konusuna hiç bakmadım denilebilir?

 

Ön park sensörüne niye bu kadar çok taktım çünkü mevcut aracımda da yok ve her park edişimde eksikliğini hissediyorum ve yeni araç alıcaksam olmasını isterim, yeni araç beni donanım ve iç mekan olarak ileri götürmeyecekse o kadar para verip araç değiştirmeye ne gerek var değil mi? Sırf iç mekanı yüzünden mk3 focus almadım, bugün iyiki de almamışım diyebiliyorum özellikle cam tavanlı mk4 focusu gördükten sonra. Ecoboost motorlar gelesiye ön park sensörlerinide koyarlar umarım.

İnş ? 

Ben de yolcu koltuğunda yükseklik olmamasına çok kızıyorum ?  Otosan ne yapabilirdi diye bakıyorum? Eskiden olmayan kablosuz şarj veya geri görüş kamerasını standart yapmadan bu herkesin görmeye alıştığı şeyleri koyabilirlerdi. 

 

Yolcu yükseklik ayarı, elektrikli çocuk kilidi ve arka kolçak (Kayak bölmeli) Avrupa'da Aile paketi adı altında pazarlanıyor. 250 Euro

Kablosuz şarj 150 Euro

180o Geri görüş kamerası 270 Euro

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

27 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

İnş ? 

Ben de yolcu koltuğunda yükseklik olmamasına çok kızıyorum ?  Otosan ne yapabilirdi diye bakıyorum? Eskiden olmayan kablosuz şarj veya geri görüş kamerasını standart yapmadan bu herkesin görmeye alıştığı şeyleri koyabilirlerdi. 

 

Yolcu yükseklik ayarı, elektrikli çocuk kilidi ve arka kolçak (Kayak bölmeli) Avrupa'da Aile paketi adı altında pazarlanıyor. 250 Euro

Kablosuz şarj 150 Euro

180o Geri görüş kamerası 270 Euro

Opsiyon paketlerini ve donanım paketlerini çeşitlendirmelerini isterim, aile paketi benimde aklımda geçmişti açıkcası, titaniuma koy opsiyon aile paketini ihtiyacı olan alır olmayan almaz hemde titaniumum fiyatı gereksiz yere kabarmaz, veya titanium x yap heaud up display ve kapı korumayı getir. Yeni focustaki donanım zenginliği ile çok rahat yeni paketler yapılabilir. St-line her ne kadar titaniumun üst donanımı diye satılsada sedan alacak biri için titanium sonrası vignale ye çıkıyor ortası boşluk. Ne kadar donanım paketi ve opsiyon olursa her kullanıcı kendine daha ideal focusu seçebilir ve ford daha çok müşteri kazanır kanaatindeyim.

Mehmet Yavuz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece Bu Konular) olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.