Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

8.10.2018 - 09:48 tarihinde, Murat Kav. yazdı:

Sedanı ben beğendim aslında. Arka dış tasarım olması gerektiği gibi. F3'de o alan biraz zayıf kalmıştı. Bir şey dikkatimi çekti. Stepnenin üstüne subwoofer koyduğunda bagaj hacmi çok küçülmüş olmuyor mu? Onun yerine Amerikanyadaki gibi tekerlek boşluğuna konulan cinsten bir şey daha iyi olurdu. P-R-N-D-M harfleri neden öyle yanyana dizilmek zorunda (kugada da sevmem), sanırım bu da bir tür Amerikan hastalığı.

Ön tasarıma, özellikle sis farının oraya halen alışamadım. ST Line ya da active sedan isteriz ? Ya da sis farı hiç olmasın ..

 

 

 

sedan.jpg

Yan bombeler clio gibi olmus igrenc duruyor. 

F336B2F5-0497-430F-B2D4-BBFD31B13529.jpeg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
08.10.2018 - 01:30 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Linkte çok foto var o yüzden burada karışıklık yapmak istemiyorum.

Buyrunuz: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/

 

 

 

Belki dedim ama Oil Temperature yine yok. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, Ali Gök yazdı:

acaba bagaj yüksekliği ne kadar olacak. focus 2 yada octavia kadar olur mu? sis farlari bazı resimlerde çok kötü görünürken ford un sitesindeki tanıtımda güzel görünüyor.

Burada bazı ölçüler mevcut

https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/

ve burada

https://www.focusclubtr.com/topic/16440-yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ağırlık-bagaj-tüketim-ve-teknik-değerlerözellikler/?do=findComment&comment=466875

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 8 ileri otomatik falan yazıyor burda, neyi kaçırdım ben yahu? ?

 

--0 dakika sonra eklendi--

Powershift komple gitti mi nedir?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

28.03.2018 - 21:31 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Çift kavrama geliştirmesi Avrupa için sona ermemiş.

Bir şeyi de düzgün yap Ford dedirtti bana.

--9 dakika sonra eklendi--

Motor üreticisi ile ortak şanzıman geliştirmek nedir yahu. ZF şanzıman koyacak maça yok tabi. 

 

Bu arada Getrag ın başına birşey mi geldi? Satıldı mı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
29.10.2018 - 22:55 tarihinde, Servet Ö. yazdı:

Bir şeyi de düzgün yap Ford dedirtti bana.

--9 dakika sonra eklendi--

Motor üreticisi ile ortak şanzıman geliştirmek nedir yahu. ZF şanzıman koyacak maça yok tabi. 

 

Bu arada Getrag ın başına birşey mi geldi? Satıldı mı?

Çift kavrama out biliyorsun. Yüksek verimli tam otomatikler yeni trend.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford'un bu zamana kadar kullandığı en sorunsuz şanzıman hep tam otomatikler olmuştur. Çoğu markanın da öyle. Mk3 Mondeo'lar da kullanılan tam otomatik Jatco üretim şanzımanlar yıllar geçmesine rağmen hala sapasağlam çalışmaktadır. O yıllar için sağlamlığın yanına verimlilik koymak zordu fakat günümüzde artık bu şanzımanlar verimlilik de sunabiliyor. Açıkçası powershift'ten tam otomatiğe geçiş çok doğru bir karardı. Keşke bunu Zf ile yapsalardı ama bu yeni geliştirilen şanzımanı da o seviyeye yaklaştırabilirlerse büyük iş yapılmış olur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.