Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford'un Müşteri Memnuniyeti Anlayışı


Bülent Y.

Önerilen Mesajlar

Şimdi, Murat Kav. yazdı:

Önemli olan Bülent Y. bu parayı ödemiş. Mevzu o değil mi ? 

Ben alıntıladığım yere yazdım, o anki mevzum bu değildi ? Diğer mevzuyu ben ilk cevabımda kendimce çözmüştüm ? 

--1 dakika sonra eklendi--
8 dakika önce, Cankut Bulut yazdı:

Ben sizi gayet iyi anladım burda herhangi bir sorun yok Yakup Bey ? Sadece mevcut durumu diğer firmaların uygulamaları ile birlikte alt alta sıralamak istedim. Yanlış/doğru analizi yapmadım yani ? Ama her sektörde olduğu gibi otomotiv sektöründe de aynı sorun için onlarca farklı çözüm yolu oluşabiliyor. Kimileri bilgisiz personel yüzünden, kimileri kendi insiyatifleri doğrultusunda, kimileri izlenmesi gereken prosedür üzerinden giderek vs. vs.   Sonuçta son kullanıcı ceremesini çekiyor. Saygılar..

Kesinlikle.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Makyajlı kasalarda, debriyajda belirtilen sürtünme sesinin olması durumunda takılan yeni baskı balatanın kodu 1.6 tdci Mondeo ile aynı. Yani 1.6 tdci güncel kasa mondeo'nun debriyaj seti takılıyor. Yeni baskı balatayla beraber ses bir kaç bin km kadar hiç olmuyor, sonra yine başlıyor. Belli ki sorun baskı balatanın yapısından kaynaklı. Benim aracımda da doğal olarak değişim olmasına rağmen bir süre sonra yine başladı. Belli ki geçmeyecek. Zaten artık nadiren yapıyor, hassas noktasını da öğrendim ona göre kalkış yapıyorum ses pek çıkmıyor. 

 

Benim tek merak ettiğim; her ne kadar Focus kadar kullanıcısı olmasa da 1.6 tdci Mondeo ile ilgili bu şikayetler niye olmuyor ? Bu zamana kadar tek bir şikayet bile görmedim bu hususta. Ben mi kaçırdım acaba ?

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Benim tek merak ettiğim; her ne kadar Focus kadar kullanıcısı olmasa da 1.6 tdci Mondeo ile ilgili bu şikayetler niye olmuyor ? Bu zamana kadar tek bir şikayet bile görmedim bu hususta. Ben mi kaçırdım acaba ?

Focus kadar Mondeo piyasada olmadığı içindir. Malum herkes de yazmıyor her şeyi. Servise sorarsak eğer her türden araçta olduğunu öğrenebiliriz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

Focus kadar Mondeo piyasada olmadığı içindir. Malum herkes de yazmıyor her şeyi. Servise sorarsak eğer her türden araçta olduğunu öğrenebiliriz.

Servisle bunu 2 yıl önce falan konuştuğumda 1.6 tdci courier ve connect'te ( özellikle courier ) benzer şikayetle gelen müşterilerin olduğunu söylemişlerdi. Ama arada mondeo lafı hiç geçmedi. Mondeo'nun baskı balata setinin aynısının takılması ' onda niye bu sorunu işitmiyoruz ? ' diye sormama sebep olmuştu kendi kendime ama muhtemelen dediğiniz gibi satış rakamlarının oldukça düşük olmasından kaynaklı galiba.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sağ olun arkadaşlar. Yani size de yeni bir parça geldi, ses falan tarih oldu derlerse mağdur olmayın diye paylaştım başıma gelenleri. Otosan ile defalarca görüştüm. "Yapabileceğimiz bir şey yok" demekten öteye gidemediler. Çetaş'ta BİYS diye adlandırdıkları Bireysel Müşteri sorumlusuna da derdimi anlattım. Haklı olduğumu, konuyu bölge müdürünü ileteceğini ifade etti. Oradan da yine aynı cevabı verdiler. Bu kadar ilgisiz bir markanın şu anda Ford Aktif Memnuniyet Sistemi adında reklam döndürmesi abesle iştigal oluyor. 

 

Hukuki durumun sonucu ile ilgili sizi de bilgilendiririm inşallah. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.