Gökhan Türker Oluşturma zamanı: Ekim 17, 2018 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ekim 17, 2018 Focus 1.5 tdci 120 HP 300 nm powershift yazılım sizce nasıl olur. zararları nelerdir.yaptıran arkadaşlar var mi .izlenimleriniz nelerdir.siyah duman çıkarırmı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Üzerindeki şanzıman dayanım için uygun. Klasik tüm cevapları üzerinize alınabilirsiniz araca özel ekstra bir şey yok. Forumda konuları var veya google ile detaylı birçok kafa karıştırıcı çoğu hiçbir somut veriye dayanmayan yorumlar mevcut ? Eğer ihtiyaç ise bu, geri dönüş garantili güvenilir yere uğrayın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Aslında 1.5TDCi Powershift pedal tepkimeleri ile çok atak bir sürüşe izin veriyor, özellikle alt viteslerde bu daha belirgin, 4.vitesten sonra uzamaya çalışınca hafiften bir tık nefes hali hissedilmiyor değil. Ayrıca Yakubun da belirttiği gibi çok iyi ve dayanıklı bir şanzımana sahip. Bu iki gerçeği birleştirince ben sahip olsam hiç vakit kaybetmeden superchips TR temsilcisine uğrar gerekek yazılımı uygulatırdım. Bildik ve deneyimli bir firmadır, fantastik değil sağlıklı yazılımlar üretir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökhan Türker Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Bir saat önce, Cem Boneval yazdı: Aslında 1.5TDCi Powershift pedal tepkimeleri ile çok atak bir sürüşe izin veriyor, özellikle alt viteslerde bu daha belirgin, 4.vitesten sonra uzamaya çalışınca hafiften bir tık nefes hali hissedilmiyor değil. Ayrıca Yakubun da belirttiği gibi çok iyi ve dayanıklı bir şanzımana sahip. Bu iki gerçeği birleştirince ben sahip olsam hiç vakit kaybetmeden superchips TR temsilcisine uğrar gerekek yazılımı uygulatırdım. Bildik ve deneyimli bir firmadır, fantastik değil sağlıklı yazılımlar üretir. Yüksek devirlerde soluğunun kesildiğini evet bende farkettim kalkış hızlanma çok güzel ama uzama biraz eksik bunu da bu yazılım işe kapatmayı düşündüm.egsozdan siyah duman çıkarır mı ki acaba yada başka sorunlara yol açarmıki aracım sıfır araç. bu yüzden çekiniyorum biraz. Yazılımlı kullanan arkadaşlar var mı ? 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Turhan Onat Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Bu yazılım konusuna benzinli 1,5 Kuga AWD aracım için, en azından alt devirleri canlandırmak için niyetlenir, ama sonra 6 ileri otomatik 6F35 şanzumana bir zarar gelir mi, tüketimim artar mı diye tırsar geri çekilirim ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
halil içingir Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 (düzenlendi) 13 saat önce, Gökhan Türker yazdı: Yüksek devirlerde soluğunun kesildiğini evet bende farkettim kalkış hızlanma çok güzel ama uzama biraz eksik bunu da bu yazılım işe kapatmayı düşündüm.egsozdan siyah duman çıkarır mı ki acaba yada başka sorunlara yol açarmıki aracım sıfır araç. bu yüzden çekiniyorum biraz. Yazılımlı kullanan arkadaşlar var mı ? powershıft sanzımanda yazılımla hıc kullanmadım ama mk2.5 kasada sıfır aldıgım aracıma 30 bınde ıken yazılım yaptırdım ort 130hp cıvarı ıdı dumansız ne soft ne hard ıdı yazılım ama 130 bın km geldıgınde dpf yetkılı servıs ıhmalı yuzunden ıptal etmek zorunda kaldım(servısde dpf fıyatı ozaman 2750 tl cektıklerı ıcın pasaoğlunda son yaptıklarımla daha ucuza getırdım) ve sonradan komple duz boru dpf egr ve kat ıptalı ıle guncellettım pasaoglu bekır ıle kendı kullanımıma gore yazılım yaptık hard yazılımla 156 hp ve 362torq lar aldık demem o kı duman ıcın dıp gaz yapmanız gerekır her ıkı yazılımdada soft da olsa hard da olsa 4000 dd den sonra duman salar ama oyle aman aman bı duman olmaz sadece yazılımdan sonra yapacagınız ve dıkkat edılmesı gereken hususlar var ılkı 15 bınde bır deıl 8 ıla 10 bınde bır yag ve yag fıltresı degısımı hava fıltresı degısımı ıkıncısı aracı calıstırırken ve stop ederken 10 ila 15 sny beklemelı stop etme ve calıstırdıktan sonra ilk 3 ıla 5 dk kesınlıkle redlıne cevırmeme gıbı bunlara dıkkat ettıgınızde sanmıyorum bı problem yasamazsınız ben kendı aracımda 189 bın km kadar yazılımlı kullandım motora ve sanzımana hıc anahtar degdırmedım sadece ve sadece 190 bınde turbo kestim oda benım becerım dı ? Ekim 18, 2018 halil içingir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 (düzenlendi) 14 saat önce, Turhan Onat yazdı: Bu yazılım konusuna benzinli 1,5 Kuga AWD aracım için, en azından alt devirleri canlandırmak için niyetlenir, ama sonra 6 ileri otomatik 6F35 şanzumana bir zarar gelir mi, tüketimim artar mı diye tırsar geri çekilirim ? Yazılımla alt devirlerden çok genel karakterinde bir canlanma oluyor. Alttaki Superchips yazılımının güç ve tork eğrisinden ne demek istediğim anlaşılır sanırım. Ancak K&N hava filtresinin alt devirlere etkisi belirgin. Ayrıca gaz tepkimelerini Sprintbooster ile arttırmak da diğer bir çözüm. Tek başına yazılım tüketimi arttırmaz. Ancak gücü hissetmek için sağ ayağınızı daha aktif kullanmaya başlarsanız durum değişir. Bu arada 6F35 400 Nm'ye kadaar torka dayanıyor. Ekim 18, 2018 Cem Boneval tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Altundal Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Ben bu motoru ve şanzıman uyumunu çok beğeniyorum, tüm kalibrasyonlar başarılı şekilde ayarlanmış durumda. Çift kavrama ve kalibrasyon konusu çok önemli bir şanzımanda yazılım yapıp orjinali bozmaya değer mi kararsızım. Kendim manuel dizel focusumda 145 hp civarında yazılımla kullanıyorum, çok da memnunum ancak ps konusunda kararsızım. Her ne kadar şanzıman sağlam olsa da sanki aracın orjinal yazılımı kickdownlarda motorun gücünü bilerek kısarak (özellikle tork anlamında) şanzımanı korumaya çalışıyor gibi bir davranış sergiliyor. Duman konusu ise tamamen yapılan yazılıma bağlı. Custom ve güvenli yapılacak bir yerde yaptırırsanız alt devirlere yüklenmeyip, yazılımın gücünün 2300-2400 lü devirlerden sonra vermesini isteyerek yaptırabilirsiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 2 saat önce, Cem Boneval yazdı: Yazılımla alt devirlerden çok genel karakterinde bir canlanma oluyor. Alttaki Superchips yazılımının güç ve tork eğrisinden ne demek istediğim anlaşılır sanırım. Ancak K&N hava filtresinin alt devirlere etkisi belirgin. Ayrıca gaz tepkimelerini Sprintbooster ile arttırmak da diğer bir çözüm. Tek başına yazılım tüketimi arttırmaz. Ancak gücü hissetmek için sağ ayağınızı daha aktif kullanmaya başlarsanız durum değişir. Bu arada 6F35 400 Nm'ye kadaar torka dayanıyor. Üst devir orta devir alt devirde herhangi bir ekstra güç ihtiyacım yok. Daha kalkışta bizim buranın %10-28 rampalarında şimşek gibi ileri atlıyor. Biraz sarıyor hatta yol tozlu veya ıslaksa. 17-18 jant daha iyi lastik yazılımdan daha etkili olur diye düşünüyorum naçizane. Zaten yol yok , sıkışık trafikte tıngır mıngır gidiyoruz. Yılda bir uzun yol yaparsak onda da zırt pırt radar var. Nerede arabanın hakkını veriyorsunuz hiç tahayyül edemiyorum ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökhan Türker Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 tabiki her yerde radar var .ama geçen gün ışıklarda dururken leon fr geldi yanıma egsoz fln biraz gürültülü durdu yanıma bi anda ikimizde kalkış yapınca benim araba atıldı ileri doğru çok hoşuma gitti ama sonra uzama ya gelince fr uzayıp gitti bizimkini daha soluğu yetmedi işte böyle uzamalar fln asıl sorun.yoksa gerçekten arabanın kalkışına hızlanmasına diyecek yok rakipsiz ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 (düzenlendi) 26 dakika önce, Gökhan Türker yazdı: tabiki her yerde radar var .ama geçen gün ışıklarda dururken leon fr geldi yanıma egsoz fln biraz gürültülü durdu yanıma bi anda ikimizde kalkış yapınca benim araba atıldı ileri doğru çok hoşuma gitti ama sonra uzama ya gelince fr uzayıp gitti bizimkini daha soluğu yetmedi işte böyle uzamalar fln asıl sorun.yoksa gerçekten arabanın kalkışına hızlanmasına diyecek yok rakipsiz ? enjektörünüz turbonuz yeterli büyük intercooler down pipe k&N hava filtresi sprint booster custom remap ile gayet keyifli olur ama duman hard yazılım olursa olur ... maliyette bu setup için yaklaşık 5bin tl gibi ... Ekim 18, 2018 Serkan Karakoca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Superchips yazılımında, motor yağ değişim periyotlarını kısaltmanız veya farklı bir motor yağı kullanmanız gerekmiyor yani özel bir uygulama getirmiyor. Ayrıca duman olacağını da hiç sanmıyorum. Ancak ben de dsg kalibrasyonu veya motor-şanzıman uyumu konusunda tereddütlüyüm, orjinal yazılımda mı kalmak gerekli bilemedim. Pedal tepkime cihazını bile kullanırken normale yakın bir seviyede kullanıyorum. Haa birde kahrolasıca sterlin/tl paritesini unutmamak lazım ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2018 3 saat önce, H. Cenk yazdı: Nerede arabanın hakkını veriyorsunuz hiç tahayyül edemiyorum Sen uğramadın ki bir gezdireyim seni, nasıl hakkı verilirmiş gör... İlk kalkışta ve alt viteslerde yazdıklarına katılıyorum, benim EB'u aratmıyor, ancak 80-100 km/h arası bir hızdan uzamak istediğinde astım başlangıcı hissediliyor. Gerekli mi? Tabii ki değil. Ama hangi zevkli şey gerçekten gerekli ki? Bu arada pedal tepkimesi bence aşırı hassas, ben alışana kadar ışıklardan patinajla kalkıp ele güne mahcup oldum bayağı. 4 saat önce, Ozan Altundal yazdı: şanzımanda yazılım yapıp orjinali bozmaya değer mi kararsızım. Superchips önerimin temelinde de bu yatıyor, arabanın karakteri değişmiyor. Düşünmeye bile değmez. Düşünülecek tek şey getiriği maliyet olabilir. 5 saat önce, halil içingir yazdı: ılkı 15 bınde bır deıl 8 ıla 10 bınde bır yag ve yag fıltresı degısımı hava fıltresı degısımı Apaçi bir yazılım değilse psikolojik rahatlama dışında somut bir faydası olmaz. Apaçi yazılım ise bu da kurtarmaz. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökhan Türker Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Arkadaşlar şimdi bi soru sorucam bi miktar paranız var ya yazılım atacaksınız yada pedal commander cihazı alacaksınız hangisini tercih ederdiniz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 1 dakika önce, Gökhan Türker yazdı: Arkadaşlar şimdi bi soru sorucam bi miktar paranız var ya yazılım atacaksınız yada pedal commander cihazı alacaksınız hangisini tercih ederdiniz Gerçek performans istiyorsam yeni yazılım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap