H. Cenk Oluşturma zamanı: Ekim 24, 2018 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ekim 24, 2018 4-5 yıldır yaz tatillerimi booking.com aracılığıyla yurt dışında yapıyorum. Yorucu , stresli ve zahmetli olsa da birden fazla yeri kısa sürelerde kalıp görmek hoşuma gitti. Bu sene de öyle yapayım dedim. İlk gençliğimden beri şu st tropez nice cannes san remo oraları bir görmek istiyorum. Ancak o sahil herhalde avrupanın en pahalı yerlerinden.. booking com dan şimdiden makul fiyatlı yerler bulmaya çalıştım. En risklisi muhtemelen st tropez idi. Muhteşem fiyatlı bir yer buldum. Planladığım güzergahta diğer lokasyonlarda da makul fiyatlı yerler bulunca hepsini birden rezerve ettim. St tropez deki yer ön ödeme istiyordu onu da yaptım. Gayet memnun idim ki. 2-3 gün sonra St Tropezdeki tesisten booking com aracılığıyla bir mail aldım. 2 gün kalış süresine izin vermediklerini, ya kalışımı 1 haftaya uzatmamı ya da iptal etmemi istediler. Ben de o zaman iptal edin 2 günden fazla vaktimiz yok dedim. Bir sayfa açıldı ve ben cancel a bastım. Bu durumda ödediğim para iade oldu ama haşırt 138 € iptal cezası çekildi. Neyse yazıştık ettik iptal edildi. Booking.com a şikayet yazdım. Yani bu tam arada bir rezervasyon eğer burası o fiyata olmasa ben bu tatilin tümünü almayacaktım falan dedim. Hiç bir yerde 1 hafta sınırı yok dedim. Booking.com kesinlikle sorumluluk almadı ben şimdi o 2 gün arabada mı yatacağım. Bana aynı fiyata bir yer bulmak zorundasınız dedim. Yapmazsanız bir daha booking com u kullanmam dedim . rezervasyonu siz iptal etmiş görünüyorsunuz. Bir şey yapamayız . Böyle bir durumda iptalden önce bize danışın falan dediler. Ve sıyrıldılar, ben kalakaldım. Şöyle söyleyeyim. 190 euro idi 2 günlük kalış bedeli, booking com un bana şimdiki önerilerinde 2 gün için 19900 euro isteyen tesis var. Booking.com rezervasyonlarında iptal isteğine hazırlıklı olun. Artık türküz diye mi beğenmediler bilmiyorum. tesis hala hiç bir sınırlama göstermeden aynı fiyata rezervasyon vermeye devam ediyor. Bundan sonra booking.com kullanmayacağım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kerem B. Yanıtlama zamanı: Ekim 24, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 24, 2018 (düzenlendi) Tesis hala sınırlama göstermeden aynı fiyata rezervasyon veriyorsa; Aynı rezervasyonu tekrar yapardım. Tesisten yine aynı geri dönüş olunca da booking.com'u konuya dahil ederdim (bu sefer rez iptali yapmadan)? En azından denemek lazım ? Ekim 24, 2018 Kerem Bozdoğan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap