Burak Aytek Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 (düzenlendi) Bir saat önce, Cem Boneval yazdı: Her kafadan bir ses çıkıyor. Yazılımın niteliği önemli. "Stage I" olarak tarif edilen ve ek bir donanım kullanmadan motoru zorlamayacak şekilde hazırlanmış bir yazılımda sorun yaşama olasılığınız çok ama çok düşüktür. Tabii kurumsallığı ve yetkinliği kanıtlanmış bir yerden alıyorsanız! Kara duman yanlış yazılım sonucudur, normal koşullarda ancak çok zorlandığında az miktarda atması beklenebilir, o da pek zarar etmez. Motor ömrü ise yazılımla değil tamamen kullanım tarzınız ile ilgilidir. Kullanırken zorlanan -hele ki soğukken- ve sürekli üst devir sınırında gezinen motorun ömrü daha kısa olur. Yani bunun için yazılım gerekmez, normal motoru bile daha çabuk eskitebilirsiniz bu şekilde. Olmaz ya hadi diyelim ki %10 fazla aşınma oldu, 300.000 km yerine 270.000 km, ne kadar fark eder, ne kadar üzer? İyice netleşmiş oldu kafamda herşey, çok teşekkür ederim ? Kasım 12, 2018 Burak Aytek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Bir saat önce, Mehmet Gün yazdı: Türkiye'de şuanda satılan 1.5 dizel fiesta'lar 85 ps 215 nm tork. Biraz garip değilmi. Neden avrupa'daki gibi 95 ps değil. Yukarıdaki şu anki değil eski Fiesta. Avrupa’dan farkımız yok bu konularda. Şu an 85 ve 120 var. https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/ 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Aytek Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 10.11.2018 - 11:11 tarihinde, Serkan Karakoca yazdı: 95likle mekanik aynıdır yazılım farklıdır sadece ... 1.5 fiestam olsa 1.5 tdci focus turbosu big intercooler down pipe k&N hava filtresi stage 3 yazılım yapıp gerekli olursa 1.5 dizel focus enjektörlerini takarım kg farkından 1.5 tdci focustan ciddi hızlı olurum ondan sonra lastiklerimi 16 jant yapar eıbach 3.5 yay takıp arka kampanaları diske çeviririm tertemiz binerim yaklaşık güzel bir remapla 180-200 hp ler yakalanır ? 1.5 tdci focus turbosu, Big intercooler, Down pipe ... bunlara masraf yapmaktansa, ileride Fiesta Vignale için para biriktirmek daha mantıklı değil mi ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Şimdi, Burak Aytek yazdı: 1.5 tdci focus turbosu, Big intercooler, Down pipe ... bunlara masraf yapmaktansa, ileride Fiesta Vignale için para biriktirmek daha mantıklı değil mi ? orası sana kalmış kardeşim burda karar mercii sen oluyorsun ? ama 1.5 tdci fiesta alsam yaparım ben bu projeyi ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Gün Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 1 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: Yukarıdaki şu anki değil eski Fiesta. Avrupa’dan farkımız yok bu konularda. Şu an 85 ve 120 var. https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/ Bilgi için teşekkürler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap