Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Torsiyonlu Focus Mk4 Geyik Testinde (Rakipleriyle Birlikte)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

1 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Olmaz böyle olamaz çünkü ne zaman fren yapıp yavaşlayacağını hangi noktada direksiyon döndürmesi gerektiğini bilmesi gerek. Akıllı sistem lazım onun için.

Şoför sadede hızı sabitleyecek ve test bittikten sonra arabayı durdurcak. Kukalara yaklaştığında bir sensör algılayıp kablosuz olarak aracın içerisindeki mekanizmayı tetikleyecek. Mekanizma direksiyonu çevirecek. Onun dışında bir fren yapması gerekiyor mu?

--4 dakika sonra eklendi--

Tekrar izledim fren yapıyormuş. O zaman biz şoför yeteneklerini izliyomuşuz. Anlamı kalmadı testin benim için.  Bence test fren yapılmadan yapılmalı? gerekirse daha düşük hızlarda...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

43 dakika önce, Erhan Er. yazdı:

Şoför sadede hızı sabitleyecek ve test bittikten sonra arabayı durdurcak. Kukalara yaklaştığında bir sensör algılayıp kablosuz olarak aracın içerisindeki mekanizmayı tetikleyecek. Mekanizma direksiyonu çevirecek. Onun dışında bir fren yapması gerekiyor mu?

--4 dakika sonra eklendi--

Tekrar izledim fren yapıyormuş. O zaman biz şoför yeteneklerini izliyomuşuz. Anlamı kalmadı testin benim için.  Bence test fren yapılmadan yapılmalı? gerekirse daha düşük hızlarda...

Freni ESP yapıyor eğer zaten çizgiyi tutmuyorsa fren yapıyorlardır o ayrı tabi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 6 ay sonra...

Bir rakibi daha geldi ki platform kardeşlerinden pek farkı yok.

 

Detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-skoda-scala-tanitildi/

ŠKODA’nın yeni kompakt modeli: Yeni ŠKODA SCALA dün akşam dünya prömiyerini Tel Aviv’de kutladı.

 

GoodYear Eagle F1 - 205/45 R18 90V - Hız 79 km/h

 

 

--2 dakika sonra eklendi--

Bağımsız arka süspansiyonlu Hibrit Corolla SW

 

Falken Ziex ZE914 B Ecorun - 225/40 R18 92W - Hız 76 km/h

 

 

Torsiyonlu Mazda 3 2.0L

Toyo Proxes R51 A - 215/45 R18 89W - Hız 76 km/h



 

Yeni Ceed SW 1.0L

Michelin Primacy - 225/45 R17 91W - Hız 73 km/h



 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.