Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Ford Focus 1.5 Ecoblue 8 ileri Otomatik Test Sürüşü - Neler Değişti? 2018 / 2019


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

5 dakika önce, Serkan Karakoca yazdı:

ayak altı ledler kapı içi ledleri multicolor ambiyans gitmiş döşeme elektriklimi ?hafıza var mı ?

 insan şu arabaya siyah deri alcantara karışımı bir koltuk koymazmı mavi dikişli mavi aracın içinde kırmızı dikiş nedir yav direksiyonu iki parça yapmazmı deri alcantara şeklinde ön koltukların arkasındaki kumaşı bari çalma be kardeşim arka kol dayamayı bile yok etmiş ?

ısıtmayı koymuşsun soğutmayı masajıda ekleyiver yok yok bu ford iflah olmaz ? 

motoru hiç bir şekilde göremedim vakit olursa genel hatları ile bir dahaki videoda bir kaputu açıp gösterirsen memnun olurum ?

eline emeğine sağlık :d

Hafızalı elektrikli koltuk Avrupa'da opsiyon bizim opsiyon listemiz malum. Deri koltuk vs de ayrı opsiyon orada. Bunları direkt koyamıyorlar bu haliyle zaten %60 ÖTV'nin sınırındalar. 

 

Daha önce motoru paylaşmışım bu şekilde o yüzden yeniden çekmek aklıma gelmedi.

 

Motor kapağı hala çubukla tutturuluyor ancak eski kanca tasarımı yerine daha kolay yerine geçirilmesini sağlanan tasarım uygulanmış. Fıskiyeler de artık aşağıya gizlenmiş durumda ve soğuk iklim paketi (!) alınmazsa su ısıtma özelliği yok. Ön camın altındaki gider tasarımı da değiştirilmiş eskisinde bir oluk yoktu direkt dışarı atılıyordu bu sefer kanal yapılmış. Podyanın tasarımı da değiştirilmiş.

 

https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/

 

2018-Ford-Focus-Mk4-%C3%96n-%C4%B0ncelem

 

 

2018-Ford-Focus-Mk4-%C3%96n-%C4%B0ncelem

 

 

2018-Ford-Focus-Mk4-%C3%96n-%C4%B0ncelem

 

 

2018-Ford-Focus-Mk4-%C3%96n-%C4%B0ncelem

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Hafızalı elektrikli koltuk Avrupa'da opsiyon bizim opsiyon listemiz malum. Deri koltuk vs de ayrı opsiyon orada. Bunları direkt koyamıyorlar bu haliyle zaten %60 ÖTV'nin sınırındalar. 

 

Daha önce motoru paylaşmışım bu şekilde o yüzden yeniden çekmek aklıma gelmedi.

 

Motor kapağı hala çubukla tutturuluyor ancak eski kanca tasarımı yerine daha kolay yerine geçirilmesini sağlanan tasarım uygulanmış. Fıskiyeler de artık aşağıya gizlenmiş durumda ve soğuk iklim paketi (!) alınmazsa su ısıtma özelliği yok. Ön camın altındaki gider tasarımı da değiştirilmiş eskisinde bir oluk yoktu direkt dışarı atılıyordu bu sefer kanal yapılmış. Podyanın tasarımı da değiştirilmiş.

 

2018-Ford-Focus-Mk4-%C3%96n-%C4%B0ncelem

 

 

2018-Ford-Focus-Mk4-%C3%96n-%C4%B0ncelem

 

 

2018-Ford-Focus-Mk4-%C3%96n-%C4%B0ncelem

 

 

2018-Ford-Focus-Mk4-%C3%96n-%C4%B0ncelem

turbonun modeli ne dizelde acaba değişiklik var mı ? neyse ben kendim bir vakit bulunca komple incelemeye gideyim ankaraya gelince ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben de bugün yoldan geçerken bayiye uğradım. Sedan 1.5 dizel otomatik vardı. Arka tasarımı beklediğimden daha güzel görünüyor. Tavan döşemesinin ön cam tarafındaki bitişi yine makasla kesilmiş gibi. Arka koltuk minderi cırt cırtlı gibi geldi bana. Elimle kaldırdığımda cırt cırt sesi geldi, fazla kurcalamadım ?. Eleman bana cam tavan açılmıyor dedi?.Emin olamadım eve gelince baktım açılabilir cam tavan harici bir cam tavan opsiyonu yok. Kapı içleri resimlerdekinden daha güzel görünüyor. Yinede golf ve hatta megane kapılarının içi bence daha zarif.

 

Ayak ve kapı kollarında ambiyans aydınlatması olmaması, arka kolçak, arka havlandırma, torpido soğutma ve ön kaput amartisörü... herhalde tüm  eksikleri bunlar.

 

Active versiyonunu bekliyorum. Tam bağımsız süspansiyon olması kulağa hoş geliyor. Ayrıca ön sis farı tasarımı st line gibi yatay olması ve yerden daha yüksek olması ona olan ilgilimin asıl sebebi ?

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Merhaba, bende bugün aracı kent ford Esenyurt ta inceledim. Birkaç eksik dışında gayet başarılı. Özellikle dış tasarımı beğendim. Cam tavan ve shark anten ile kaliteli duruyor ki iç kısımda yeni vites konsolu da premium bir hava katmış. Orta konsol biraz asagiya alınmış ki bence aynı seviye de kalmalıydı. Sonuç olarak gözlemlerim 

+ genişleyen iç mekan, cam tavan,elektronik el freni ve autohold,led far,

- titanium pakette xenon yok !, arka kol dayama yok,arka bölüm klima hava kanalı yok,17 jant güzel ancak tasarımı  civic’e benziyor( bence kötü) ve ilginç bir şekilde cam tavana rağmen arka yolcu baş mesafesi kötü, kafanıza denk gelen baş kısım sütunları coupe araç çizgileri gibi 

 

aracta, cam tavan,360 co-pilot park,B&O ses sistemi ve kış paketi mevcuttu ve bu haliyle yaklaşık 198.000 TL tutuyordu. Xenon pakette yok ve liste fiyatı sanırım 9000 TL civarıydı.

 

test aracı gelince deneyip karar vermek lazım 2017 titanium sahibi olarak değişime değer mi diye :) 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eline sağlık Yakup. ?

Kalkıştan hemen sonra ciddi anlamda hızlanıyor gibi görünüyor ama ara hızlanmalarda pws'ye göre çevikliğini kaybettiyse üzülürüm.

Arka kol dayama büyük handikap. Park pilotu MCA'da da çok iyi çalışıyordu. Bunda vites değişimi dahil kontrol tamamen arabada. Çok iyi olmuş. Zaten hanım sürücüler gaza kendileri basıp vites değiştirmek zorunda kaldıkları için eski versiyondakini çok pratik bir şekilde kullanamıyorlardı. Titaniumda olmayışı fena ama.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Genel anlamda şu kaçırılıyor ben de kaçırmıştım muhabbet edince dank etti.

Bu aracın fiyat ve donanım planlaması bugün yapılmadı geçtiğimiz 2-3 ayda döviz fiyatları ve buna ayrı yük olan ötv sınırını herkes biliyor?

Bu sınıra yanaşmamak için belli şeyleri ister istemez seçmek durumunda kalmışlar.  

Bu haliyle bile ciddi sınırda biraz daha artarsa döviz Titanium'a erişim iyice zorlaşacak. 

Düşününce hak veriyorsun. ST-line zaten sınırda, Bkz Kuga nasıl fırladı sırf barajlardan ötürü.

 

Herkes sadece eksiği görüyor bu da gayet doğal ama dizel otomatik Comfortline Golf'e (185k) göre Focus Titanium (178K) neleri daha fazla veriyor bi bakalım: Ayrıca eskiden Titanium Focus'ta standart olmayanları da ++ ile gösterdim.

 

++ 180o Geri görüş kamerası

++ Anahtarsız giriş ve çalıştırma

++ 17" jant

++ Kablosuz şarj

+ Koyu arka camlar

+ Katlanır ayna

+ Follow me

+ C.C.

+ Kararan dikiz

+ Far sensörü

+ Yağmur sensörü

 

Golf'e göre ne yok

- Led stop

- S. diz hava yastığı

- Yorgunluk tespit sistemi

-- Ön park sensörü

-- Arka kol dayama

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

dizel otomatik Comfortline Golf'e (185k) göre Focus Titanium (178K)

Maalesef Titanium hala daha serinin en yüksek donanımı zannediliyor. Vignale'yi saymazsak bize gelen donanım paketleri içinde Titanium = Mk3,5 Style, St-line = Mk3,5 Titanium, Titanium Mk4 Focus = Comfortline Golf tarzında bir denklem oldu aslında. Bu bağlamda bakılabilse ortada sorun kalmaz.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Cenk Demirel yazdı:

Maalesef Titanium hala daha serinin en yüksek donanımı zannediliyor. Vignale'yi saymazsak bize gelen donanım paketleri içinde Titanium = Mk3,5 Style, St-line = Mk3,5 Titanium, Titanium Focus = Comfortline Golf tarzında bir denklem oldu aslında. Bu bağlamda bakılabilse ortada sorun kalmaz.

Donanımı fiyatla kıyaslarsın isimle değil ? Sadece bunu söylemen yeterli ki bu eskiden de böyleydi zaten şu an böyle olmadı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

Donanımı fiyatla kıyaslarsın isimle değil ? Sadece bunu söylemen yeterli ki bu eskiden de böyleydi zaten şu an böyle olmadı.

Öyle tabii ama fiyatın dışında o donanım paketinin içinde neler var neler yok ona göre de bir kıyas yapıyorsun. Bazı otomobillerde benzer donanımlarda biri diğerinden pahalı olabiliyor ama bu pahaya fazladan donanım eklemiş oluyorlar ki o zaman normal kabul ediyorsun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

43 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

+ Follow me

+ C.C.

+ Kararan dikiz

+ Far sensörü

+ Yağmur sensörü

 

fiyat alırken gördüğüm çoğu arabada bunlar olduğu için yazıyorum.

%50 ötv ile 867tl imiş bunlar. 

Dizeline hiç bakmamıştım ama 1.0 eb focus golften daha pahalıydı, fiyatlandırma mantıklı olmuş.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 dakika önce, Ozan Kar yazdı:

fiyat alırken gördüğüm çoğu arabada bunlar olduğu için yazıyorum.

%50 ötv ile 867tl imiş bunlar. 

 Dizeline hiç bakmamıştım ama 1.0 eb focus golften daha pahalıydı, fiyatlandırma mantıklı olmuş.

Vw opsiyon listesinde net fiyat yazıyordu bi karışıklık olabilir mi?

Kong.'den

%35 ötv ile 187.212,76 ₺ - far sensörsüz hali bu (+2.200 lira)

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Ozan Kar yazdı:

4500tl mi diyorsun yani? 

Bi gariplik var.

Far sensörü yazmıyor ama ışık görüş paketinin içinde var.

 2051385651_Adsz.thumb.png.532562b994e447a9c2c784d995276d08.png

Toplam fiyat yazdım işte. ? Bilemiyorum satarken nasıl fiyat çekiyorlar.

 

Shetland neymiş? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

Yok yahu toplam fiyat yazdım işte. ? 

 

Shetland neymiş? 

hee 750 tlden 2200e çıkmış görünüyor o zaman, fazla ama saçma değil ? 

iç döşeme rengi olması lazım, bu kombinasyonda koltuklar bej tavan siyah geliyor diye 10 kere filan söylemişti ST ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.