Dr.Mert Oluşturma zamanı: Mart 16, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mart 16, 2012 Aile sağlığı elemanım için aldığımız F3'ten bir kaç fotoğraf. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 ben sadece fabrikada birtane ford sevmeyen bir çalışan olduğundan ve onun başının altından çıktığından (tabii bu adamın kankalarıda olabilir) bahsetmeye çalıştım..... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Bence lojistik sorunları var. Hangi arabaya hangi parçayı takacaklarını düzenleyemiyorlar. Her arabadan farklı bir tesisat farklı bir donanım çıkabiliyor. Bugüne akdar 4 arabada xenon far takılmasından haberim oldu. üç tanesini bizzat refakat ettim birini (Cembonunki) kendi taktı. Hepsinde farklı motor tesisatı vardı. Bunlardan üçü style biri titanium. Tavan döşemesininde buna kurban gitmiş olma ihtimali çok yüksek. 'Yanlışlıkla' Stop-Startlı arabalar (yüzlerce belki binlerce) göndermiş bir şirketten bahsediyoruz. Ben fordun sahibi olsam o operasyondan sorumlu adamı derhal sepetlerdim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 konuda o zaten adamın arkası sağlam olsa gerek (damat,kuzen v.b.) yoksa bu kadar şikayet duymazdan gelinmez diye düşünüyorum... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Bence kalite kontrol aşamasında problem yaşanmıyodur,kusurlar görülüyodur fakat çok fazla üstüne düşülmüyodur diye düşünüyorum.Ve şunuda ekliyim 60bin tl eden bi araçta olmaması gereken bi düzeyde bu tavan kaplama problemi falan,bu arada kusur olmazmı muhakkak olur ama bu özensizlikten olmamalıdır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alperen G. Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Bence kalite kontrol aşamasında problem yaşanmıyodur,kusurlar görülüyodur fakat çok fazla üstüne düşülmüyodur diye düşünüyorum.Ve şunuda ekliyim 60bin tl eden bi araçta olmaması gereken bi düzeyde bu tavan kaplama problemi falan,bu arada kusur olmazmı muhakkak olur ama bu özensizlikten olmamalıdır. Alper eğer dediğin gibi birşey varsa bence Ford dükkanı kapatsın gitsin kardeşim... Yani en vahimi bu... Hani olmaması lazım ama kalite kontrol bandında bir sıkıntı vardır da düzgün kontrol edilmiyordur, belki neyse derim.. ama göz göre göre o bandtan geçiyorsa bu araç gerçekten dükkanı kapatsınlar, kusura bakmayın arkadaş biz bu haltı beceremiyoruz desinler... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Benim şahsi düşüncem bu yönde,çünkü kalite kontrol aşaması fazlasıyla detaylı, özenli olur ve gözden kaçması istisnalar dışında çok zordur bence. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Benim şahsi düşüncem bu yönde,çünkü kalite kontrol aşaması fazlasıyla detaylı, özenli olur ve gözden kaçması istisnalar dışında çok zordur bence. bence sadece tukiyeye gelen araçlarda var bunlar nasıl olsa keriz ses çıkartmaz mantığıyla yürüyorlar kalite kontrolde 50 araba gözen kaçsın hepsi mi böyle sorun olur.....uyuzum bu ara forda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Tevfik Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 yok hergelen partiden sondaj usülü gelen arabalar tüm kontrol noktaları tek tek bakılıp rapor hazırlanıp sunuluyor...gelen tüm partinin tek tek kontrol edilmesi zaten mümkün değil ama otokoçta yapılıyor biliyorum çünkü... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 bence sadece tukiyeye gelen araçlarda var bunlar nasıl olsa keriz ses çıkartmaz mantığıyla yürüyorlar kalite kontrolde 50 araba gözen kaçsın hepsi mi böyle sorun olur.....uyuzum bu ara forda Niye kendimizi bu kadar kolaylıkla "kerizlik" mertebesine oturtuyoruz acaba...? Daha önce de yazmıştım, aynı sorunlar fazlası ile Alman forumlarında da yoğun bir şekilde gündemde. Yani Ford'un global sorunu bu. İlk üretimin kalıpları tam oturmamış demek ki, ikinci partide düzelir biraz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Niye kendimizi bu kadar kolaylıkla "kerizlik" mertebesine oturtuyoruz acaba...? Daha önce de yazmıştım, aynı sorunlar fazlası ile Alman forumlarında da yoğun bir şekilde gündemde. Yani Ford'un global sorunu bu. İlk üretimin kalıpları tam oturmamış demek ki, ikinci partide düzelir biraz. cem abi inşallah öyle olur bu gibi durumlar insanlarda takıntı haine gelebiliyor hep gözum tavana gıdıyo mesela soguyorum arabadan her gordugumde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Hasan Hüseyin Değerli Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 YAKINDA ARANIZA YENİ ARACIMLA KATILACAĞIM ARKADAŞLAR FOCUS III 1.6 TDCİ 5K TİTANİUM Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Emre D. Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 20, 2012 Benim Ford un kalite kontrol konusunda bilgim yok , ama kalite kontrol ayrı kalite standardı ayrı, 2000 adet araç banttan çıkar, 20 tanesinin rastgele kritik noktalarına kontrol yaparsın bu ford ta 20 iken başka markada 25 olur bu ayrı.... Kalite standardı senin bagaj kapağını simetrik monte etmemen, torpido kapağının kapandığındaki arasındaki açıklık (bu yüzden soğutmalı yapmadıalr sanırım), rotun belirgin şekilde bozukluğu, tavan döşemeleri vs bunun emimimki herkes farkında ford da yoksa o araç banttan öyle çıkamaz ama bu üretim ford için kabul edilebilir üretim kalitesiki bu araç bu şekilde gelebiliyor... bu standardın fiyat ile ters orantılı oluşu beni üzen, yoksa dizayn olarak 10 numara gerçekten çok dinamik yenilikçi bi dizayn, yoksa otomatik parkmış filan hikaye, zaten kafadan girip parkedebildiğin yeri bulabiliyor önce motor kapağını hala demir çubukla tutturmaktan vazgeç... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
-1 Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Mart 16, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 16, 2012 Konsol eğri mi monte edilmiş? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Dr.Mert
Aile sağlığı elemanım için aldığımız F3'ten bir kaç fotoğraf.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
7
6
5
5
Popular Days
Mar 16
20
Mar 17
16
Mar 20
16
Mar 19
5
Top Posters For This Question
Bekir B. 7 posts
Mertol Kip 6 posts
Dr.Mert 5 posts
Emre D. 5 posts
Popular Days
Mar 16 2012
20 posts
Mar 17 2012
16 posts
Mar 20 2012
16 posts
Mar 19 2012
5 posts
Popular Posts
Mertol Kip
60 bin lira para istiyorsan hata falan yapmayacaksın.
Mertol Kip
çok alaka.. Herşeyden önce bu benim en üst donanım seviyem, bundan daha iyisi yok dediğin zaman sadece üç beş tane donanımmı satıyorsun? İmaj da satıyorsun aynı zamanda. O imajın karşılığını verecek
Cem Boneval
Bu araçların kalite kontrolundan geçiyor olması - ya kalite kontrolunun iyi yapılmadığını, - ya da Ford'un müşteriye saygısı olmadığını gösterir ki, ikisi de çok ama çok sevimsiz. Ben de belk
Bu soruda 58 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap