Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3'ün Yenidoğan Rahatsızlıkları


Dr.Mert

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0

Geçende, başlığı gördükten sonra şöyle bir baktım kumaş birleşim yerlerine, bende yok gibi bir sorun...

Bi şu sağ arka kapı hoparlör zırıldaması vardı, o da kendi kendine geçti ne hikmetse...

Ama Mertol Abi'ye kesinlikle katılıyorum... 50-60bin civarına araba satıyorsan kalite kontrolünü sanayideki usta gibi yapmayacaksın.. millet dişinden tırnağından biriktirdiği paralar ile alıyor bu arabaları..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bence lojistik sorunları var. Hangi arabaya hangi parçayı takacaklarını düzenleyemiyorlar. Her arabadan farklı bir tesisat farklı bir donanım çıkabiliyor. Bugüne akdar 4 arabada xenon far takılmasından haberim oldu. üç tanesini bizzat refakat ettim birini (Cembonunki) kendi taktı. Hepsinde farklı motor tesisatı vardı. Bunlardan üçü style biri titanium. Tavan döşemesininde buna kurban gitmiş olma ihtimali çok yüksek. 'Yanlışlıkla' Stop-Startlı arabalar (yüzlerce belki binlerce) göndermiş bir şirketten bahsediyoruz. Ben fordun sahibi olsam o operasyondan sorumlu adamı derhal sepetlerdim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bence kalite kontrol aşamasında problem yaşanmıyodur,kusurlar görülüyodur fakat çok fazla üstüne düşülmüyodur diye düşünüyorum.Ve şunuda ekliyim 60bin tl eden bi araçta olmaması gereken bi düzeyde bu tavan kaplama problemi falan,bu arada kusur olmazmı muhakkak olur ama bu özensizlikten olmamalıdır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bence kalite kontrol aşamasında problem yaşanmıyodur,kusurlar görülüyodur fakat çok fazla üstüne düşülmüyodur diye düşünüyorum.Ve şunuda ekliyim 60bin tl eden bi araçta olmaması gereken bi düzeyde bu tavan kaplama problemi falan,bu arada kusur olmazmı muhakkak olur ama bu özensizlikten olmamalıdır.

Alper eğer dediğin gibi birşey varsa bence Ford dükkanı kapatsın gitsin kardeşim... Yani en vahimi bu... Hani olmaması lazım ama kalite kontrol bandında bir sıkıntı vardır da düzgün kontrol edilmiyordur, belki neyse derim.. ama göz göre göre o bandtan geçiyorsa bu araç gerçekten dükkanı kapatsınlar, kusura bakmayın arkadaş biz bu haltı beceremiyoruz desinler...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benim şahsi düşüncem bu yönde,çünkü kalite kontrol aşaması fazlasıyla detaylı, özenli olur ve gözden kaçması istisnalar dışında çok zordur bence.

bence sadece tukiyeye gelen araçlarda var bunlar nasıl olsa keriz ses çıkartmaz mantığıyla yürüyorlar kalite kontrolde 50 araba gözen kaçsın hepsi mi böyle sorun olur.....uyuzum bu ara forda
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

bence sadece tukiyeye gelen araçlarda var bunlar nasıl olsa keriz ses çıkartmaz mantığıyla yürüyorlar kalite kontrolde 50 araba gözen kaçsın hepsi mi böyle sorun olur.....uyuzum bu ara forda

Niye kendimizi bu kadar kolaylıkla "kerizlik" mertebesine oturtuyoruz acaba...?

Daha önce de yazmıştım, aynı sorunlar fazlası ile Alman forumlarında da yoğun bir şekilde gündemde.

Yani Ford'un global sorunu bu. İlk üretimin kalıpları tam oturmamış demek ki, ikinci partide düzelir biraz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Niye kendimizi bu kadar kolaylıkla "kerizlik" mertebesine oturtuyoruz acaba...?

Daha önce de yazmıştım, aynı sorunlar fazlası ile Alman forumlarında da yoğun bir şekilde gündemde.

Yani Ford'un global sorunu bu. İlk üretimin kalıpları tam oturmamış demek ki, ikinci partide düzelir biraz.

cem abi inşallah öyle olur bu gibi durumlar insanlarda takıntı haine gelebiliyor hep gözum tavana gıdıyo mesela soguyorum arabadan her gordugumde
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benim Ford un kalite kontrol konusunda bilgim yok , ama kalite kontrol ayrı kalite standardı ayrı, 2000 adet araç banttan çıkar, 20 tanesinin rastgele kritik noktalarına kontrol yaparsın bu ford ta 20 iken başka markada 25 olur bu ayrı.... Kalite standardı senin bagaj kapağını simetrik monte etmemen, torpido kapağının kapandığındaki arasındaki açıklık (bu yüzden soğutmalı yapmadıalr sanırım), rotun belirgin şekilde bozukluğu, tavan döşemeleri vs bunun emimimki herkes farkında ford da yoksa o araç banttan öyle çıkamaz ama bu üretim ford için kabul edilebilir üretim kalitesiki bu araç bu şekilde gelebiliyor... bu standardın fiyat ile ters orantılı oluşu beni üzen, yoksa dizayn olarak 10 numara gerçekten çok dinamik yenilikçi bi dizayn, yoksa otomatik parkmış filan hikaye, zaten kafadan girip parkedebildiğin yeri bulabiliyor önce motor kapağını hala demir çubukla tutturmaktan vazgeç...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.