Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus Mk2 1.6 LPG Rolanti Sorunu


ali yanaş

Soru

Arkadaşlar 2008 model benzin-lpg otomatik vites aracı var. İki yıl önce frenlerin tutmama ve rolentide düzensizlik ve çekiş düşmesi poblemi yaşıyordum aracım o zaman 90 bin km de idi. Ustalar sibop yanmasından kaynaklandığını söylediler siboplar değişti problemler çözüldü. Bu gün aracım 105 bin km de triger değişimi yapıldı. Bununla beraber silindir kapak contam deforme olmuş yağ kaçırıyormuş oda değişti. Arabayı teslim almaya gittim ve iki yıl önceki sıkıntılar tekrar nüksetti arabada rolanti diye birşey kalmammış araba saçma sapan çalışıyor frenler evlere şenlik neredeyae hiç tutmuyor akşam tekrar gittim baktilar nirşey bulamadılar bı arada rolantinin bozuk olma sebebini gaz kelebek bloğu  bozok o yüzden diyorlar. Yani arabanın tüm ayarları kaçtı ikinci kontrolde daha önceki usta ayarı yapamamıştır siboplar o ayarsızlığa alışmıştır biz şimdi fabrika ayarlarında yaptık bundandır bir süre kullan düzelmez ise tekrar bakarız dediler. Şimdi ne olacak şaştım kaldım yardımcı olabilecek böyle bir şeyle karşılaşmış arkadaş varmısır hangi yolu izlemeliyim çözüm nedir. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 1 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Hocam öncelikler geçmiş olsun. Tavsiyem bulunduğunuz yerde Ford Yetkili Servis varsa; öncelikli olarak aracı götürüp genel kontrol yaptırmanız. Böylece servisten maliyet hakkında bilgi edinebilirsiniz. Malum sanayide kendini usta zanneden çok adam var. Sonra da sanayide işten anlayan ustalar illaki vardır. Onlarla da çalışabilirsiniz. Rolanti sorunu muhtemelen boğaz kelebeğini temizletin düzelecektir. Tabi arabanın ateşleme sistemi de önemli. Buji  ve kablolarını da kontrol ettirin gerekirse değiştirin. Frenler için aracı fren testine sokun. Sonuca göre hareket edersiniz. Çekmeme sorunu içinde önce motor kompresyon testi yaptırın. Orijinal değerler 11 dir. Mesela 1.silindir 10,5 2.silindir 11 3. silindir 10 4.silindir 10.5 gibi.

Bu durumda sorun yok demektir sorunu başka yerde arayın. Eğer bu değerlerden bir veya birkaçı 8 veya altında ise sübap takımı değişecek demektir. Şimdilik bu kadar diyelim. Gelişmeleri paylaşırsanız sevinirim. Kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.