Bedirhan Doğan Oluşturma zamanı: Ocak 17, 2019 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 17, 2019 Herkese Merhaba. Çok can sıkıcı bir durum yaşadık ve bilen kişilerden hukuki olarak yol göstermelerini istirham ediyorum. Konunun özeti şu: Yaklaşık bir ay önce babama 2014 c-max benzinli araç aldık. LPG taktırmak için ADANA POLAT OTOGAZI tercih ettik. Montajdan iki gün sonra LPG kiti çalışmamaya başladı. Babam tekrar götürdüğünde LPG ECU’sunun su aldığını görmüşler. Normalde asla su almayacak bir kutudur. Motor yıkama yapılsa bile kesinlikle su almaz. Bariz olarak ya montajda hata yapılmış ya da üretim hatası olduğu açık. Hiçbir kusuru kabul etmemişler. Buna rağmen hiçbirşey yapamayacaklarını söylemişler ve babamı kusurlu görüp 600 liraya yeni ECU satmışlar. Eskisinin de yetkili serviste onarılması durumunda takılıp 600 lirayı iade edeceklerini söylemişler. Bu çok büyük bir ayıptır ve babam mağdur olmuştur. Ben Batman’da görev yapıyorum. Şimdi bana kaça mal olursa olsun hukuki yollara başvurmaya hazırlanıyorum. Bu konuda bana yol gösterebilecek arkadaşlar var ise burda bana yazarlarsa çok mutlu olurum. Yazmak zahmetli olabilir, telefon numarası yazarsanız arayabilirim de. İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Öncelikle geçmiş olsun. Madem lpg sistemi bozuldu. Keşke bir müddet daha benzinli binmeye devam etseydiniz. Anladığım kadarıyla su alan ve bozuk olduğunu düşündüğünüz kutuyu lpg montajı yapan servise geri vermişsiniz. Bu aşamada yapılabilecek pek bir şey yok açıkçası. Bir şeyler yapmak da sınırları zorlamak olacaktır. Gelelim olması ve yapılması gerekenlere. O kutu arızalı bir şekilde aracın üzerinde dururken (yani servise teslim etmemeniz gerekiyordu.) mahkemeden yeni takılmış olan lpg sisteminin çalışmadığını, bu durumun montaj hatasından ya da üretimden kaynaklı bir problem olduğuna ilişkin makine mühendisi ve LPG ile ilgilenen bir usta ya da mühendis vasıtasıyla tespit yaptırmanız gerekirdi. Bu durumda arızanın kullanıcı hatası olup olmadığına ilişkin yapılacak tespit neticesinde ürünü iade etmek, yenisiyle değiştirmek gibi seçeneklerinizden birisini kullanabilirdiniz. Ancak şu durumda ilgili kutu sizin elinizde olmadığı gibi lpg servisi tarafından da tamir işlemlerine maruz kalmışsa bilirkişinin bu durumda yapabileceği bir şey olmayabilir. Ayrıca keşke bozuk olduğunu düşündüğünüz parçayı geri vermeseydiniz. O parçayı tamir edip bir başka müşterilerine satıp, hem sizden, hem diğer müşteriden olmadık paralar kazanabiliyorlar. Sizin ustanız için bunu söylemek istemem ama bunun örneklerini ben çok gördüm. 120 bin km de kayınpederin arabasının motorunu komple değiştirdik. Motoru değiştiren usta çıkan motoru istedi bizden. Para istedik, parayla almam dedi. Ne demek bu. Motoru en ucuz şekilde tamir edip başka bir müşterisine satacak. Keza küçüklü büyüklü bir çok parçada bu şekilde uygulamalar olduğunu duyuyoruz. Bu aşamada şöyle yapmanızın size yararı olacağını düşünüyorum. Öncelikle tüketici hakem heyetine gidin. (Sistemin toplam maliyeti Tüketici hakem heyeti sınırının üzerindeyse, şikayetinizi değiştirdiğiniz kutu özelinde yapmanız, yani 600 TL lik bir şikayet şikayetinizi Tüketici Hakem Heyeti sınırının içerisinde bırakacaktır. Bu arada tüketici hakem heyeti de kutunun incelenmesini talep edecektir, ancak kutu sizde yok. Bu sorunu nasıl çözebilirsiniz bilemiyorum. Not: Tüketici Hakem Heyetlerine yapılacak başvurularda, değeri 5.650 Türk Lirası’nın altında bulunan uyuşmazlıklarda İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, büyükşehir belediyesi statüsünde olan illerde 5.650 Türk Lirası ile 8.480 Türk Lirasıarasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri, büyükşehir belediyesi statüsünde olmayan illerin merkezlerinde 8.480 Türk Lirası’nın altında bulunan uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri, büyükşehir belediyesi statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerde 5.650 Türk Lirası ile8.480 Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri görevli olacak. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Bu biraz montajı yapan bayi ilerde alakalı. Eski aracıma atiker sistem taktırdım, 1 ay sonra beyin bozuldu. Takdırdığım yere gittim. En ufak sorun çıkarmadan yenisini takıp gönderdiler. Arıza kaydı bile oluşturmadılar.. Bence takılan LPG kitinin merkezini arayıp durumu bildirin. Marka çok önemli. Müşteri odaklı bir firma ise sizi üzmez. Birde şikayetvar. com üzerinden bildirim yapın. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap