Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 18, 2019 Ülkemiz adına sevindirici detay veremeyeceğim ? İşçiliği iyileştirilen Mondeo, yeni 2.0 dizel ve 2.0 hibrit motor seçeneği sunuyor. 1.5 Ecoboost 8 ileri otomatik ile birleştirilmemiş, 1.5 dizel de yok. Tüm Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-makyajli-yeni-mondeo-tanitildi-yeni-hibrit/ 3 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Hafif makyaj sanırım. Güzel güzel. Amerikanyalılar gibi tasarımı bozmamışlar, iyi böyle. Ama en azından benzinli motora verimli bir otomatik geleydi daha iyi olurdu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Yazık bu arabaya, hiç bir yerde hak ettiği pazarı bulamadı. Avrupa için son olabilir bile... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 3 dakika önce, Murat Kav. yazdı: Hafif makyaj sanırım. Güzel güzel. Amerikanyalılar gibi tasarımı bozmamışlar, iyi böyle. Ama en azından benzinli motora verimli bir otomatik geleydi daha iyi olurdu. Bunda hala klima kontrolü var, segmente göre böldüler de niye? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Pazarı ne olur bilmem ama sw D segmentte daha güzel bence. Mondeo da da öyle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 çok yakışmış ama Türkiyede bi değerini bulamadı üzücü. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 8 ileri otomatik acaba yakıt tüketimini düşürmüşmüdür. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cenk Demirel Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 (düzenlendi) Bunun far tasarımını alıp Focus 4'e koymak gerekirdi.. Güzelim araca sahip olamadan gitti Türkiye pazarından. Ara ki konforlu, yalıtımlı güzel bir D segment bulasın artık. Ocak 18, 2019 Cenk Demirel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Bir saat önce, Cenk Demirel yazdı: Bunun far tasarımını alıp Focus 4'e koymak gerekirdi.. Güzelim araca sahip olamadan gitti Türkiye pazarından. Ara ki konforlu, yalıtımlı güzel bir D segment bulasın artık. ? 1 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Bir saat önce, Yakup Çağatay yazdı: Bunda hala klima kontrolü var, segmente göre böldüler de niye? Ayrıca sıcaklık göstergesi olmayan araçlara standart koyuyorlar sanırım. Bana da sony ile devam edilmesi ilginç geldi. Edge'de de b&o'e geçtiler biliyorsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Şu araba ile Passat'ın keyfi öyle güzel kaçırılırdı ki... Akıl almıyor gerçekten. Ve artık bir noktadan sonra bunun arkasında zekice bir pazarlama yönetimi olduğunu düşünmekten ziyade geri zekalılık olduğunu düşünür oldum. Başka bir izahı yok yani... Süper bir kasa (4-5 yıl gecikmeli gelse bile) güzel donanım, stokta bulunan güzel bir şanzıman ve motor... Ama ne hikmetse bunları bir araya getirip iki kaşık helva çalan kimse yok. zeka noksanlığıdır bu, ziyan ettiler arabayı. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cenk Demirel Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 18, 2019 (düzenlendi) 3 dakika önce, H. Cenk yazdı: ? Bir de adaptif süspansiyon ekledik mi değmeyin keyfimize.. Bu ülkede otomotiv sektörü vatandaşlar için kedi - ciğer mevzusuna döndü ? Ocak 18, 2019 Cenk Demirel tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Oğuz Soysal Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2019 Düşük hacim dizel otomatik konusunda hala ısrar ediyorlar. Şaka gibi. Benzinliyi manuel, dizeli otomatik yapsalar satışları bayağı artardı ama maleaef aynı tas aynı hamam. Adamlar bizi dikkate bile almıyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erhan Er. Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2019 Aracın ağırlığını göremedim ama kugadan ağır değildir. Kuga’da 1.5 dizel otomatik seçeneği varken bu arabaya niye koymuyorlar enteresan. Ayrıca bagajı 403 lt yapmak için özel bir çaba mı sarfediyorlar acaba Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2019 36 dakika önce, Erhan Er. yazdı: Ayrıca bagajı 403 lt yapmak için özel bir çaba mı sarfediyorlar acaba Hibrit olması sebebiyle olabilir mi? ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap