Alper Sakallı Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Eğer çökme varsa, önlere orijinal standart yay taktırabilirsiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökhan Türker Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Geçenlerde bagaja baya bi yük koydum arkası çöktü aracım yan profilden baktım acayip güzel duruyordu ? Yeni araçlarda var bu sorum birkaç 2015 2016 model olan araçlar arkadaşlarım da hepsi düz bu problem yok onlarda dediğiniz gibi acaba sonra dan mı salıyor acaba bi golf de amortisör koruyucuları çıkarmayı unutmuşlar video izlemiştim acaba dedim arkada böle bişi varda çıkarmayımı unuttular dedim ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Motor değiştikçe ön ağırlık da değişir. 2.0 dizel olsa biraz daha eğik olacaktı mesela. Bu yüzden yayları kafamıza göre değişmeyelim, kesmeyelim, preslemeyelim diyoruz. Sokakta gördüğünüz araçla direkt kıyaslamak doğru olmaz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Sakallı Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 36 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Motor değiştikçe ön ağırlık da değişir. 2.0 dizel olsa biraz daha eğik olacaktı mesela. Bu yüzden yayları kafamıza göre değişmeyelim, kesmeyelim, preslemeyelim diyoruz. Sokakta gördüğünüz araçla direkt kıyaslamak doğru olmaz. 2.0 dizel ile 1.0 benzin'in ön amortisör yayları aynıysa buradan tüm tasarımcı Ford yüksek mühendislerine selam olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 1 dakika önce, Alper Sakallı yazdı: 2.0 dizel ile 1.0 benzin'in ön amortisör yayları aynıysa buradan tüm tasarımcı Ford yüksek mühendislerine selam olsun. Aynı olduğunu nereden çıkardınız, değil diyorum yazımda. ? Ancak bu demek değildir ki araba 0.2 cm daha inmesin diye takır tukur yapalım. Mutlaka fark olur, oluyor da. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Eren Can Güldalı Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2019 (düzenlendi) bu arkasının yüksek olmasının bi amacı var dı ama neydi unuttum aerodinami için olabilir sonuçta içinde mühendislik var bunu bozmayın derim önerim satın hb alın onun üzerinde oynayın Ocak 26, 2019 Eren Can Güldalı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 (düzenlendi) arkasının yüksek gibi durması bir göz yanılması değil mi sizce?? tasarımdan kaynaklı.. marşpiyel plastiği ön tekerin o tarafta 8 cm ise arka tekerin orada 12 cm + bu eğim yukarı doğru arka tamponda devam ediyor. gerçekte ne kadar kalkık olduğunu öğrenmek için ön teker arkasından ve arka teker önünden yerden yüksekliğini ölçmeniz lazım.. ya hocam sende amma abarttın biz zaten biliyoruz da, zaten o görünüşe gıcık oluyoruz derseniz; benden tarafta sorun yok ? aksine sıra dışı bir hava veriyor millet arabasının arka yaylarını yükseltip kıçını kaldırır, siz şikayet ediyorsunuz ? Ocak 27, 2019 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 8 saat önce, Eren Can Güldalı yazdı: bu arkasının yüksek olmasının bi amacı var dı ama neydi unuttum aerodinami için olabilir sonuçta içinde mühendislik var bunu bozmayın derim önerim satın hb alın onun üzerinde oynayın Hiçbir amacı yok, bu tamamen üretimde ilk aracın sedan olmaması kaynaklı, ilk araçtan ziyade sedan için tekrar tasarlanmamasından kaynaklı. Mk4'te bu durumu göremezsiniz örneğin çünkü onun tasarımı çok daha farklı yapıldı. Sedan, Hb ve Sw'nun arka ağırlıkları ciddi farklıdır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Sakallı Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Davlumbaz ile lastik arasındaki boşluk ölçülmeli. En doğru sonuç böyle alınır. Biz off road için araçlarımızı yükseltirken böyle yaoıyorduk. İkitelli'de yaycı var araç ağırlığını orijinal yay teli çapı ve hatvesini/sarım sayısını vs söyleyince Ford mühendislerinin yapmadığı hesabı çökme payı ile yapıyor ve diyor ki size şu çapta şu malzemeden şu sarımda yay lazım. İstiyorum derseniz yapıp veriyorlar. Standart yayda da ön çökük duracak demek ki. Boş yere para vermeyin. Öne yüksek ya da arkaya alçak yay yaptırın. Yalnız malzemesi yerli olmasın çabuk çöküyor onlar da. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 (düzenlendi) 6 saat önce, Alper Sakallı yazdı: Ford mühendislerinin yapmadığı hesabı çökme payı ile yapıyor ve diyor ki size şu çapta şu malzemeden şu sarımda yay lazım. Bayıldım buna, demek Ford mühendisleri hesap yapmıyor, bizim sanayi ustasına kalıyor iş öyle mi...!? Ocak 27, 2019 Cem Boneval tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 (düzenlendi) Ön tekerleğin arkası ve arka tekerleğin önünden, yere olan açıklığı ölçebilir misiniz? Bence öyle görünmesinin sebebi marşbiyerin arkaya doğru kalınlaşması. Ocak 27, 2019 Murat Kav. tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 6 saat önce, Cem Boneval yazdı: Bayıldım buna, demek Ford mühendisleri hesap yapmıyor, bizim sanayi ustasına kalıyor iş öyle mi...!? yeni trollumuz abi, takılma ? 2 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2019 26 dakika önce, Ozan Kar yazdı: yeni trollumuz abi, takılma ? Sonra temizlik işi çıkıyor ama ? --0 dakika sonra eklendi-- Benim yazı da silinebilir tabiki. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Sakallı Yanıtlama zamanı: Ocak 28, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 28, 2019 19 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: Hiçbir amacı yok, bu tamamen üretimde ilk aracın sedan olmaması kaynaklı, ilk araçtan ziyade sedan için tekrar tasarlanmamasından kaynaklı. İşte bunu seviyorum :d Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Z. Yanıtlama zamanı: Ocak 28, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 28, 2019 Yeri belki burası değil ama ucundan konuya dokunulduğu için son zamanlarda tuhafıma giden bir konuya ben de temas edeyim istedim. Özellikle foruma yeni üye olunduğunda yaşanıyor bu sendrom gördüğüm kadarıyla. Her konuya ama istisnasız her konuya cevap verme, tavsiyeyi aşar boyutta doğrudan direktif verip tedavi etmeye çalışma gibi enteresan bir durum var. Telefondan giriş yapınca ana sayfada 5 konu görülüyor. Bir bakıyorsunuz alt alta 5 tane aynı profil fotosu. Yazan kişinin cephesinden nasıl görünüyor bilmem ama dışarıdan bakınca aman dur şuna da yetişeyim, eyvah bir soru daha sorulmuş hemen cevap yazmam lazım gibi bir telaş hâli algılanıyor sadece. Bu kadar müsrifçe fikirleri sağa sola doküp saçmak nesnelliğe ve inandırıcılığa inen en büyük darbe. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap