Mustafa Çakıroğlu Oluşturma zamanı: Şubat 10, 2019 Raporla Share Oluşturma zamanı: Şubat 10, 2019 Selamlar. F3 ümü 340.000 km ve 2 sene sonrasında da 180.000 km ye gelen f3,5 ile bu km ye kadar izlenimlerimi paylaşıcam. f3,5 ötv ticari taksi indiriminden iyi bir fiyata indirim ilk çıktığında almıştım. Acele etmemin sebebi iyi bir fiyattan almaktı. Her iki araçta da benzer arızalar sırasıyla aynı oldu. Özellikle alt takım aynı sırayla aynı parçalar değişirildi veya tamir gördü. f3 ümü 340.000 km de motorunda hiç bir şey değiştirmeden halen daha arızasız bir şekilde sattım. f3,5 halen daha kullanıyrum ve Ekim sonunda 3 sene satılamama yasağı sona erecek ve o zamana kadar km si ne olur bilinmez. Benim kadar bu araçları zorlayan ve yoğun bir tempoyla kullanan olmamıştır sanırım. Benim için f3 bir efsane. F3,5 haşarı bir çocuk, şımarık bir velet. F3 te yüksek hızlarda yaptığım manevraları f3,5 ta yapmaya korkuyorum. Mesela 200 km/h giderken sllama ya da şerit değiştirme bile f3 ile inanılmaz güven verici ve araba yere yapışıyrdu ama f3,5 te aynı güven yok. Serviste bunu payaştım. Bana dedikleri f3,5 ların süspansiyonu daha sert. f3,5 ile 130 km/h ten sonra sürekli bir zıplama isteği var. Zıp zıp zıplamak yani çok illet bir durum. F3 ün yla oturması kesinlikle yok. Bunları burada yazınca bir çok kişi karşı çıkacak ama inanın benim gözlemlerim bunlar. Ayrıca defalarca arabayı da serviste denettim. Herneyse devam edeyim. İnanın f3 ümü çok özlüyorum. İkinci konu ise f3,5 teki eskiyen parçalar ve değişimi sırasıyla oldu f3 e göre ama f3,5 te daha erken bozuldu parçalar. F3 te sabah binen şöför akşam farklı olabiliyordu. Şöförlerimin şöförleri oluyordu o derece dikkatsiz ve hor kullanıldı. Arabaya binen belli değildi. Tüm bunlara rağmen f3 ü 340.000 km de arızasız sattım. F3,5 çok narin gibi geldi bana. F3,5 aldıktan sonra f3 ümü yaklaşık bir sene daha kullandım. İnanın binmek istemiyordum f3,5 yeni aracıma. f3 ümü sattıktan sonrada basit bir araba aldım. Yurt dışına gidip gelmek için kullanıyordum f3 ümü. Şimdide Hazirandan beri Symbol 90 hp kullanıyorum. Çok duygusal olacak belkide ama F3 ümü özlüyorum. İnanın f3,5 bu kadar narin ve gidişi stresli bir araç olduğunu bilmiyordum. F3,5 yere yapışmıyor, beni yüksek hızlarda çok yoruyor. Sürekli yukarıdan bir momentum var sanki arabayı viraj dışına çıkarmak isteyen. Sanki araç yüksek hızda yükseliyor ve virajlarda ve manevralarda güven vermiyor. Serviteki ustalardan biri f3,5 otomatik almış o da aynı sorunu f3,5 lerde gözlemlediğini söylüyor. F3,5 taki titanyumdaki teybin ses düğmesinin etrafındaki kauççuk değişti sıcaktan salmış kendini bana göre laçka olmuş. Yani demem f3,5 i uzun süre bu km lere kadar kullandım ve inanın sevmiyorum f3,5. Bunlar kendi izlenimlerim. Ön takım deseniz 185.000 km de değişmeyen şey kalmadı alt ön takımda. Son olarak aks taşıyıcısının da değişmesi gerekiyor dediler. İki rot başı sadece 1100 tl tuttu; ki daha neler neler var değişen bu sadece küçük bir örnek. Eylül ayından beri ciddi paralar ödemeye başladım f3,5. F3 beni bu kadar maddi larak servste de yormadı. Her neyse pazar pazar başınızı şişirdim. Kendinize iyi bakın. İyi günler. Biraz daha yazacağım şeyler vardı ama aklıma gelenler şimdilik bunlar. Daha sonra tekrar ilave yapıcam. 8 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Lastik ölçü ve modelleri nedir? Psi da önemli ama bakılıyordur muhtemelen. Bu araçlar arasında keskin bir değişiklik yapacak parça değişikliği yok zaten, 130 sonrası zıplama gibi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mustafa Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 3 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı: Lastik ölçü ve modelleri nedir? Psi da önemli ama bakılıyordur muhtemelen. 205/55/16 aynı lastik, aynı kullanım değişen bir şey yok. Hatta birbirleri arasında çok değiş tokuş yapıyordum sıkıştığımda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Bu tür değerleri örneğin viraj hızı ve çeviklik, ölçmeden gözlemlemek yanıltabilir. Hem aynı koşullarda deneyemeyiz hem de bazı şeyler mış gibi gösterir. Örneğin MCA ile aracın esnemesi azaltıldı, siz bunu yatıyor bu araba gibi hissediyor olabilirsiniz fakat bu çok iyi bir şey değil. Aracın içeriye aldığı yol sesi bile bu araba yola oturuyor hissini arttırabilir. Dediğim gibi bazı değer ölçülüp bakmalı aksi ancak hissiyattan öteye gidemez. 130 sonrası zıplıyor olayını pek anlayamadım ona yorum yapamam ikisini de benzer koşul altında kullanmadım bilmiyorum. Parça değişikliklerine gelecek olursak bu araçların oradaki çoğu parçası zaten aynı, değişip değişmemesi veya zamanı tamamen şans, tesadüf. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Koray Demir Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 F3 te Prins kit mi vardı? Aslında yol tutuşu yönünden mca temelde control blade ünitesi aynı olmakla birlikte alt takımda daha geliştirilmiş parçalara sahiptir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 3 yıl 2014 model focus 3 kullandım şu an 2015 focus 3,5 kullanıyorum direksiyonun verdiği his 3,5 da daha iyi yolla bağlantıyı daha iyi kuruyor buda daha keyifli sürüşler sağlıyor bu benim iki araba arasında gördüğüm fark, virajlarda limitleri zorlayan düz yolda sakin giden biriyim? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2019 Yoldaki güven hissi olayına bende katılıyorum... 3,4 sene farklı farklı focus 3 kullandım eniştede focus3.5 var ara ara kullanırım focus3 daha çok güven verdi bana virajları daha iyi ve güvenli dönüyordum.Performans olarakta 2 aracı aynı yerde denedim yokuş yukarı focus 3.5 6-7 km daha hızlı tırmandı yokuşu focus 3 ile bahs ettiğim yokuşta hiç bir denememde çıkamadığım hıza focus3.5 ilk denememde çıktı... Parça arıza işi büyük ihtimal şans işi olmuştur... Zıplama olayına gelecek olursak otopark.com daki test incelemede focus 3.5 un gövde salınımının fazla olduğunu söylüyordu arkadaşlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2019 (düzenlendi) 14 saat önce, Adem Kazıl yazdı: 3 yıl 2014 model focus 3 kullandım şu an 2015 focus 3,5 kullanıyorum direksiyonun verdiği his 3,5 da daha iyi yolla bağlantıyı daha iyi kuruyor buda daha keyifli sürüşler sağlıyor bu benim iki araba arasında gördüğüm fark, virajlarda limitleri zorlayan düz yolda sakin giden biriyim? +1 her iki aracında dizel 115 lik versiyonuna sahip olmuş ve sert agresif kullanıcı olarak limitlerin dışında kullansam ne kadar zorlarsam zorlayım 3.5 mca yol tutuş ve performans teknoloji yalıtım konusunda daha başarılı focus 3 te 225x40x18 lastiklerim vardı ve soğuk press 3.5 cm basıktı. Gayet tatminkardı çoğu araca göre Arka lastiklerin cayırdadığını duyup yoldan kopmamamışlığı çoktur ? focus 3 mca da 235x35x19 nokıan zline kullanıyorum eicbach 3.5 pro kit var kesinlikle fren ve viraj focus 3 ten daha daha iyi ne kadar zorlarsam zorlayım arabayı yoldan koparamıyorum arka lastiklerden cayırtı duman vs gelsede araç çizgisine hemen oturuyor ? Araçların orjinal halleri arasında kıyaslama yaparsak 3.5 daha yumuşak konforlu 3 e göre kesinlikle arkadaşın söylediğide bununla alakalı konforlu yumuşak olan mca 1 tık daha az tutuyor f3 biraz daha sert... Şubat 11, 2019 Serkan Karakoca tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2019 Ülkemizdeki yol kalitesini ve sokak aralarındaki çukur, tümsek v. b. Durumlar ön takımın erken yıpranmasına sebeb oluyor. 2015 model, 34 binde olan aracımın bazen sokak aralarında gezerken çukur yada tümsekde ön amortisör tarafında hafif ses duyuyorum. Düz yolda sağa sola çekme yok. Belkide kronik olan motor takozundan ses geliyordur ama genel olarak memnunum. Pahalı masraf açan araç değil. Viraj konusunda ise tam not.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kemal B. Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2019 10.02.2019 - 15:24 tarihinde, Mustafa Çakıroğlu yazdı: Selamlar. F3 ümü 340.000 km ve 2 sene sonrasında da 180.000 km ye gelen f3,5 ile bu km ye kadar izlenimlerimi paylaşıcam. f3,5 ötv ticari taksi indiriminden iyi bir fiyata indirim ilk çıktığında almıştım. Acele etmemin sebebi iyi bir fiyattan almaktı. Her iki araçta da benzer arızalar sırasıyla aynı oldu. Özellikle alt takım aynı sırayla aynı parçalar değişirildi veya tamir gördü. f3 ümü 340.000 km de motorunda hiç bir şey değiştirmeden halen daha arızasız bir şekilde sattım. f3,5 halen daha kullanıyrum ve Ekim sonunda 3 sene satılamama yasağı sona erecek ve o zamana kadar km si ne olur bilinmez. Benim kadar bu araçları zorlayan ve yoğun bir tempoyla kullanan olmamıştır sanırım. Benim için f3 bir efsane. F3,5 haşarı bir çocuk, şımarık bir velet. F3 te yüksek hızlarda yaptığım manevraları f3,5 ta yapmaya korkuyorum. Mesela 200 km/h giderken sllama ya da şerit değiştirme bile f3 ile inanılmaz güven verici ve araba yere yapışıyrdu ama f3,5 te aynı güven yok. Serviste bunu payaştım. Bana dedikleri f3,5 ların süspansiyonu daha sert. f3,5 ile 130 km/h ten sonra sürekli bir zıplama isteği var. Zıp zıp zıplamak yani çok illet bir durum. F3 ün yla oturması kesinlikle yok. Bunları burada yazınca bir çok kişi karşı çıkacak ama inanın benim gözlemlerim bunlar. Ayrıca defalarca arabayı da serviste denettim. Herneyse devam edeyim. İnanın f3 ümü çok özlüyorum. İkinci konu ise f3,5 teki eskiyen parçalar ve değişimi sırasıyla oldu f3 e göre ama f3,5 te daha erken bozuldu parçalar. F3 te sabah binen şöför akşam farklı olabiliyordu. Şöförlerimin şöförleri oluyordu o derece dikkatsiz ve hor kullanıldı. Arabaya binen belli değildi. Tüm bunlara rağmen f3 ü 340.000 km de arızasız sattım. F3,5 çok narin gibi geldi bana. F3,5 aldıktan sonra f3 ümü yaklaşık bir sene daha kullandım. İnanın binmek istemiyordum f3,5 yeni aracıma. f3 ümü sattıktan sonrada basit bir araba aldım. Yurt dışına gidip gelmek için kullanıyordum f3 ümü. Şimdide Hazirandan beri Symbol 90 hp kullanıyorum. Çok duygusal olacak belkide ama F3 ümü özlüyorum. İnanın f3,5 bu kadar narin ve gidişi stresli bir araç olduğunu bilmiyordum. F3,5 yere yapışmıyor, beni yüksek hızlarda çok yoruyor. Sürekli yukarıdan bir momentum var sanki arabayı viraj dışına çıkarmak isteyen. Sanki araç yüksek hızda yükseliyor ve virajlarda ve manevralarda güven vermiyor. Serviteki ustalardan biri f3,5 otomatik almış o da aynı sorunu f3,5 lerde gözlemlediğini söylüyor. F3,5 taki titanyumdaki teybin ses düğmesinin etrafındaki kauççuk değişti sıcaktan salmış kendini bana göre laçka olmuş. Yani demem f3,5 i uzun süre bu km lere kadar kullandım ve inanın sevmiyorum f3,5. Bunlar kendi izlenimlerim. Ön takım deseniz 185.000 km de değişmeyen şey kalmadı alt ön takımda. Son olarak aks taşıyıcısının da değişmesi gerekiyor dediler. İki rot başı sadece 1100 tl tuttu; ki daha neler neler var değişen bu sadece küçük bir örnek. Eylül ayından beri ciddi paralar ödemeye başladım f3,5. F3 beni bu kadar maddi larak servste de yormadı. Her neyse pazar pazar başınızı şişirdim. Kendinize iyi bakın. İyi günler. Biraz daha yazacağım şeyler vardı ama aklıma gelenler şimdilik bunlar. Daha sonra tekrar ilave yapıcam. Peki yakıt konusunda symbol ile focusları karşılaştırırsanız nasıl bir fark söz konusu,ikisi arasındaki fiyat farkı focus için haklı bir fark mı? Veya değer mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap