Hasan akgun Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 9 saat önce, Erdem Ay yazdı: Ben 2015 model focus aracıma 20 k km civarı OTOKOÇ Landrenzo anlaşması kapsaminda lpg taktırdım yaklaşık 20 k km kullandıktan sonra araçta şiddetli sarsıntılar başladı. Sorunun giderilmesi 4-5 aydan aşağı sürmedi. Sonrasinda hemen sattim zaten. Ben bakımlarına ne kadar özen göstersem de benim görüşüm lpg performanslı kullanıma gelmiyor. Zaten yetersiz olan atmosferik motoru biraz zorlamak istediğinizde lpg li motorun sevmediği üst devirlere çıkmanız gerekiyor. Atmosferik motorun son hızı iyi fakat seri bir motor değil devir kaybedince toparlaması zaman alıyor. Şuan aynı modelin 115 ps dizel versiyonunu kullanıyorum serilik, ara hızlanma anlamında kıyaslanamaz atmosferik olan ile. Yakıt olarak, lpg li motordaki benzin tüketimini de eklerseniz birbirlerine yakın fakat daha tasarruflu değil kıyaslama yaptigimda.. Birincisi Lpg taktıraksan Brc yada Prins olacak birinci sınıf marka bunlar ford yetkili servisleri brc takıyorlar. İkincisi senin taktırdığın kit sorunlu isr bunu arabaya mal etmek yanlış. Tamam kabulum dizele karşı değilim benzinli ile 115ps dizel arasında 15milyardan aşağı fiyat farkı yok eşit şartlarda iki araba olarak kıyaslama yaparsan bütçe meselesi bu tercih insanları lpg li arabadan soğutmaya gerek yok senin arabanın titreme sorunu neden kaynaklı çıktı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 (düzenlendi) LPG masrafsız ve bakımı az ve ucuzdur. Dizel rampalarda bayılmaz, bunun dışında numarası yoktur. İkisininde ekonomisi aynıdır. Lakin dizelin bakımı ve arızası cebe dokunur. Kışın motor geç ısınır ve soğukta yolculuk yaparsın. Konforda LPG sessizdir. Uzun lafın kısası LPG candır. Dizelin bakım masrafını düşünürsek ekonomikde değildir. Dizel araçlar lpgye göre daha hızlı değer kaybeder.. Mart 17, 2019 Serkan erden tarafından düzenlendi Eksik 1 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Gök Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 yaklaşık 6 yıldır dizel araç kullanıyorum. bunların için de kilometresi düşürülmüş araç da vardı. dizelin bakım masrafı ve arızası ne oluyor. sürekli çevremde de duyuyorum. dizel arızalanırsa altından kalkamazsın gibi cümleler. LPG li araç daha masraflı bana göre. 4 yıl kullanmıştım LPG li. dizel arabanın dikkat edecek tek bir durum var: kaliteli yakıt kaliteli motor yağı. ben dahil çevremde dizel arabadan zarar edeni de görmedim. bisiklet alacak olsam varsa dizelini alırım. gücünü söylememe gerek yok. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ender S Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 13 saat önce, Erdem Ay yazdı: Ben 2015 model focus aracıma 20 k km civarı OTOKOÇ Landrenzo anlaşması kapsaminda lpg taktırdım yaklaşık 20 k km kullandıktan sonra araçta şiddetli sarsıntılar başladı. Sorunun giderilmesi 4-5 aydan aşağı sürmedi. Sonrasinda hemen sattim zaten. Ben bakımlarına ne kadar özen göstersem de benim görüşüm lpg performanslı kullanıma gelmiyor. Zaten yetersiz olan atmosferik motoru biraz zorlamak istediğinizde lpg li motorun sevmediği üst devirlere çıkmanız gerekiyor. Atmosferik motorun son hızı iyi fakat seri bir motor değil devir kaybedince toparlaması zaman alıyor. Şuan aynı modelin 115 ps dizel versiyonunu kullanıyorum serilik, ara hızlanma anlamında kıyaslanamaz atmosferik olan ile. Yakıt olarak, lpg li motordaki benzin tüketimini de eklerseniz birbirlerine yakın fakat daha tasarruflu değil kıyaslama yaptigimda.. Anladım hocam peki sizce 130bin km dizel araba için nasıl normal mi acaba Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zafer Yusoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 https://vakifbankarac.intengo.com/carInfo.intengo?carId=2353&cid=13605873 bu linkte bir kaç focus 1.5 powershift araç var km. leri biraz fazla. Ekspertiz raporu falanda var. Fiyatı uygunsa alınabilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Ay Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 6 saat önce, Hasan akgun yazdı: Birincisi Lpg taktıraksan Brc yada Prins olacak birinci sınıf marka bunlar ford yetkili servisleri brc takıyorlar. İkincisi senin taktırdığın kit sorunlu isr bunu arabaya mal etmek yanlış. Tamam kabulum dizele karşı değilim benzinli ile 115ps dizel arasında 15milyardan aşağı fiyat farkı yok eşit şartlarda iki araba olarak kıyaslama yaparsan bütçe meselesi bu tercih insanları lpg li arabadan soğutmaya gerek yok senin arabanın titreme sorunu neden kaynaklı çıktı? Hasan Bey! Benim kimseyi lpg li araçtan soğutmak gibi bir çabam yok. LPG' li dizel araç tercihi yapmak isteyen bir forum üyesi soru sormuş biz de başımızdan geçenleri yazdık. Benim başıma gelen başkasının başına gelecek diye birşey de yok. Ben de eğer otomotiv sektöründe çalışan iyi kötü teknik bilgisi olan biri olarak yorumlarımı yazdıysam katılıp katılmamak okuyanlara kalmış ki tek söylediğim; lpg yüksek performanslı kullanimda daha fazla sorun açmaya meyilli demiştim, yorumum bundan ibaretti. Siz aracı sakin kullanırsınız sorunsuz 100 k km de devirebilirsiniz LPG ile.. Ayrıca o dönem muhtemelen daha küçük kapsamlı bir anlaşma vardı ve tüm OTOKOÇ bayileri ile Landirenzo arasında anlaşma yapılmıştı. Şimdi BRC geçerli ve belki yazılım, komponent vs. Focus araçlara çok daha uygun, sorunsuz bir kit geliştirilmiş olabilir. O dönem yaptığım araştırmada Landirenzo' nun ikinci sınıf kit olduğu yargısına da varmamıştım, tüm fiat opel gibi firmaların resmi anlaşması vardı.. Hatta özel serviste kit montajı yaptırmak istendiginde fiyat olarak BRC den yüksek, Prins den düşük fiyatlıydı o dönem. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan akgun Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 3 saat önce, Ali Gök yazdı: yaklaşık 6 yıldır dizel araç kullanıyorum. bunların için de kilometresi düşürülmüş araç da vardı. dizelin bakım masrafı ve arızası ne oluyor. sürekli çevremde de duyuyorum. dizel arızalanırsa altından kalkamazsın gibi cümleler. LPG li araç daha masraflı bana göre. 4 yıl kullanmıştım LPG li. dizel arabanın dikkat edecek tek bir durum var: kaliteli yakıt kaliteli motor yağı. ben dahil çevremde dizel arabadan zarar edeni de görmedim. bisiklet alacak olsam varsa dizelini alırım. gücünü söylememe gerek yok. Usta sen güzel anlatmışsın bunların çoğuna bunu anlatamazsın millet dizel motorlu araç üretimini yasaklıyor bizim millet dizel araca bayıla bayıla alıyorlar sen anlamışsın bende anladım bırakalım bisikletin dizelinide alsınlar ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Ay Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 2 saat önce, Ender S yazdı: Anladım hocam peki sizce 130bin km dizel araba için nasıl normal mi acaba Ender bey, bakımları düzgün yapıldıysa sorun olacagini sanmıyorum. Turbo ve enjektörleri anlayan bir ustaya göstermek lazım tabi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan akgun Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 3 dakika önce, Erdem Ay yazdı: Hasan Bey! Benim kimseyi lpg li araçtan soğutmak gibi bir çabam yok. LPG' li dizel araç tercihi yapmak isteyen bir forum üyesi soru sormuş biz de başımızdan geçenleri yazdık. Benim başıma gelen başkasının başına gelecek diye birşey de yok. Ben de eğer otomotiv sektöründe çalışan iyi kötü teknik bilgisi olan biri olarak yorumlarımı yazdıysam katılıp katılmamak okuyanlara kalmış ki tek söylediğim; lpg yüksek performanslı kullanimda daha fazla sorun açmaya meyilli demiştim, yorumum bundan ibaretti. Siz aracı sakin kullanırsınız sorunsuz 100 k km de devirebilirsiniz LPG ile.. Ayrıca o dönem muhtemelen daha küçük kapsamlı bir anlaşma vardı ve tüm OTOKOÇ bayileri ile Landirenzo arasında anlaşma yapılmıştı. Şimdi BRC geçerli ve belki yazılım, komponent vs. Focus araçlara çok daha uygun, sorunsuz bir kit geliştirilmiş olabilir. O dönem yaptığım araştırmada Landirenzo' nun ikinci sınıf kit olduğu yargısına da varmamıştım, tüm fiat opel gibi firmaların resmi anlaşması vardı.. Hatta özel serviste kit montajı yaptırmak istendiginde fiyat olarak BRC den yüksek, Prins den düşük fiyatlıydı o dönem. Tamam güzel bir şey anlatıyorsun paylaşıyorsun fakat ne arızası verdi neden olmuş ne sebep olmuş niçin sizi bulmuş bunuda paylaşın bende bileyim anlattığınız insanlar öğrensin.? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem Ay Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 1 dakika önce, Hasan akgun yazdı: Tamam güzel bir şey anlatıyorsun paylaşıyorsun fakat ne arızası verdi neden olmuş ne sebep olmuş niçin sizi bulmuş bunuda paylaşın bende bileyim anlattığınız insanlar öğrensin.? Önce subap olabileceği söylendi subap değişim süreci başlayacaktı sonra vazgeçildi elektrik tesisati (lpg) denildi. Tesisat onarıldı olmadı sonra komple değişti tabi bu arada enjektörler falanda değişmişti. Bu süreç baya bir zaman aldı. 20 k km de bunun başıma gelmesine sebep de performanslı olduğunu düşündüğüm kullanım tarzıma bagladığımı yazmıştım.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan akgun Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 3 dakika önce, Erdem Ay yazdı: Önce subap olabileceği söylendi subap değişim süreci başlayacaktı sonra vazgeçildi elektrik tesisati (lpg) denildi. Tesisat onarıldı olmadı sonra komple değişti tabi bu arada enjektörler falanda değişmişti. Bu süreç baya bir zaman aldı. 20 k km de bunun başıma gelmesine sebep de performanslı olduğunu düşündüğüm kullanım tarzıma bagladığımı yazmıştım.. Ben performanslı kullanıma katılmıyorum bende performanslı kullanıyorum bence siz bilgisiz usta kurbanı olmuşsunuz piyasada çok bilgili ustada var cahil ustada var benim ist ikitelli org. Sanayide brc yetkili servisinde gökhan ustam var daha anlatınca biliyor usta dediğin adam subapdan diyorsa ondandır deneme yanılma yoluyla yapan usta usta değildir ve insanı arabadan soğutur malesef sizide lpg den soğutmuş sizin adınıza üzgünüm.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zafer Yusoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Benim açımdan Kapalı otoparka bile alınmayan bir araç için bu kadar konuşmaya gerek yok. Bu kadar sorunsuz ve verimli olsa sıfır satılırken sunulur tüketiciye. Bildiğim kadarıyla Honda dan başka sıfır satanda yok. Niye her muayene döneminde sızdırmazlık raporu almak zorundalar. Demekki benzin ve dizele göre daha riskli. 10 krş kar yapacağım diye kendimi riske atamam. Lpg si olan tüm arkadaşlarım sanayide ayarla uğraşıyorlar. İşin temeli tamamen duygusal (maddi) yani. Kimse kendi tercihini millete zorla kabul ettirmeye çalışmasın. Parası çok olanların 1.6 ve tüplü araçla uğraşanı daha görmedim. Herkes parasına göre araç alıyor yani. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 6 dakika önce, Zafer Yusoğlu yazdı: Benim açımdan Kapalı otoparka bile alınmayan bir araç için bu kadar konuşmaya gerek yok. Bu kadar sorunsuz ve verimli olsa sıfır satılırken sunulur tüketiciye. Bildiğim kadarıyla Honda dan başka sıfır satanda yok. Niye her muayene döneminde sızdırmazlık raporu almak zorundalar. Demekki benzin ve dizele göre daha riskli. 10 krş kar yapacağım diye kendimi riske atamam. Lpg si olan tüm arkadaşlarım sanayide ayarla uğraşıyorlar. İşin temeli tamamen duygusal (maddi) yani. Kimse kendi tercihini millete zorla kabul ettirmeye çalışmasın. Parası çok olanların 1.6 ve tüplü araçla uğraşanı daha görmedim. Herkes parasına göre araç alıyor yani. Risk ve otopark'ın LPG ile alakası yok bu arada. Havalandırma şartı sağlayan her otopark araçları alabilir. Sızdırma riski de LPG'den bağımsız diğer koşullarda meydana gelebilecek şeyler için. Durup dururken sızdırma riski vs yok. Ayrıca CNG olarak biraz LPG'den farklı olsa da Avrupa'da hatta Dünya'nın birçok ülkesinde satılıyor. Hem de çevreci. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan akgun Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 (düzenlendi) 26 dakika önce, Zafer Yusoğlu yazdı: Benim açımdan Kapalı otoparka bile alınmayan bir araç için bu kadar konuşmaya gerek yok. Bu kadar sorunsuz ve verimli olsa sıfır satılırken sunulur tüketiciye. Bildiğim kadarıyla Honda dan başka sıfır satanda yok. Niye her muayene döneminde sızdırmazlık raporu almak zorundalar. Demekki benzin ve dizele göre daha riskli. 10 krş kar yapacağım diye kendimi riske atamam. Lpg si olan tüm arkadaşlarım sanayide ayarla uğraşıyorlar. İşin temeli tamamen duygusal (maddi) yani. Kimse kendi tercihini millete zorla kabul ettirmeye çalışmasın. Parası çok olanların 1.6 ve tüplü araçla uğraşanı daha görmedim. Herkes parasına göre araç alıyor yani. Ezbere konuşuyorsun kim demiş her muayene zamanında sızdırmazlık şart diye???? Yakup bey zaten gerekli cevabı vermiş. Mart 17, 2019 Yakup Çağatay tarafından düzenlendi Mesaj sakinleştirildi, lütfen biraz daha sağ duyulu cevap yazalım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zafer Yusoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2019 Havalandırma şartı sağlayan kaç otopark var Türkiye de. Türkiye de yaşayıp Avrupa dan dünyadan bahsetmeye gerek yok bana göre. --0 dakika sonra eklendi-- Tüplü ve öfkeli biri daha geldi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap