Ulaş Taş Oluşturma zamanı: Nisan 2, 2019 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 2, 2019 Merhabalar; Arkadaşlar forumdaki tüm focus mk3 jant önerilerinin hepsine baktım. Doktor Bey’imizin detaylı açıklamaları beni her ne kadar cezp etse de kesin bir dil ile yardım bekliyorum. İlk öncelik ile 18" jant almayı düşünüyordum ST model Geyik Jant İnce Kollu olandan. Mevzu şu ki 18" jant alırsam sanırım arabanın helezonlarına müdahale şart leylek gibi duracak çünkü 17" alırsam bu modelin 215/45 17" ile desteklersek helezonlara bir müdahale yapmak şart mı? Yâda siz ne önerisiniz. İstediğim mevzu araca çok müdahale etmeden aracın görünümü güzelleştirmek. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 takacaksam en aşşağı 18 jant +3.5 eibach yay takarım 17 için hiç orjinalliği bozmam... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 50 dakika önce, Ulaş Taş yazdı: arabanın helezonlarına müdahale şart Bu araç Avrupa'da opsiyon olarak 18 jant ve 235/40-18 lastikle geliyor. Ve hiç de öyle leylek gibi falan durmuyor. Estetik beklentilerinizi bilemem ama işlevsel olarak bir değişiklik gerekmez (tur sınırlandırıcı konu dışı olmak koşulu ile). Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ulaş Taş Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 24 dakika önce, Serkan Karakoca yazdı: takacaksam en aşşağı 18 jant +3.5 eibach yay takarım 17 için hiç orjinalliği bozmam... Mevzu da zaten burada patlak veriyor. Şu an kara jant var. Alacağım Jant için çok masraf açıyor yaylar ile jant lastik birde 18" jantlar için konuşmak gerekirse sıkıntısı bitmiyor diye biliyorum. Yada nasıl yapılabilir. Helezonları isitip bir bakla düşürebilirim de. Zaten sizlerden beklentim. Sizin gibi düşünüp kestirip atmak değil. Enine boyuna komple düşünüp karar vermek sonuçta alacağımı 3-4 sene kullanmayı düşünerek alacağım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 (düzenlendi) 1 dakika önce, Ulaş Taş yazdı: Mevzu da zaten burada patlak veriyor. Şu an kara jant var. Alacağım Jant için çok masraf açıyor yaylar ile jant lastik birde 18" jantlar için konuşmak gerekirse sıkıntısı bitmiyor diye biliyorum. Yada nasıl yapılabilir. Helezonları isitip bir bakla düşürebilirim de. Zaten sizlerden beklentim. Sizin gibi düşünüp kestirip atmak değil. Enine boyuna komple düşünüp karar vermek sonuçta alacağımı 3-4 sene kullanmayı düşünerek alacağım. yerinizde olsam acele etmeden bütçeme uygun 2.el temiz jant lastik seti şeklinde bakardım bulunduğum şehirde sarı sitede bazen düzgün ürünler oluyor ... helezonlarda ısıtma işi sıkıntı soğuk pres konforlu ve tehlikesiz ama doğrusu eicbach spor yay... Nisan 2, 2019 Serkan Karakoca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ulaş Taş Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Şimdi, Cem Boneval yazdı: Bu araç Avrupa'da opsiyon olarak 18 jant ve 235/40-18 lastikle geliyor. Ve hiç de öyle leylek gibi falan durmuyor. Estetik beklentilerinizi bilemem ama işlevsel olarak bir değişiklik gerekmez (tur sınırlandırıcı konu dışı olmak koşulu ile). Merhaba hocam. Sizin yazdıklarınızı okuyarak zaten sizlere sormak istedim. CMS jant ve ölçüler ile paylaşım oluşturmuştunuz o konuyuda dikkatli okumuştum. Şimdi ST geyik modelinin 18" 225-40 18" olarak yapılandırırsam duruşundaki görsellik nasıl olur sorusuna çok abartısız durmaz mı diyorsunuz birde önerir misiniz? ne gibi terslik yaşırım? --1 dakika sonra eklendi-- 19 dakika önce, Serkan Karakoca yazdı: yerinizde olsam acele etmeden bütçeme uygun 2.el temiz jant lastik seti şeklinde bakardım bulunduğum şehirde sarı sitede bazen düzgün ürünler oluyor ... helezonlarda ısıtma işi sıkıntı soğuk pres konforlu ve tehlikesiz ama doğrusu eicbach spor yay... hımm 18" soğuk pres çokta basık olmasına gerek yok. Çamurluk arasındaki teker mesafesi çirkin gözükmediği sürece bana yeter. Çok yere yakın olmasını zaten istemiyorum. --45 dakika sonra eklendi-- Bir saat önce, Cem Boneval yazdı: Bu araç Avrupa'da opsiyon olarak 18 jant ve 235/40-18 lastikle geliyor. Ve hiç de öyle leylek gibi falan durmuyor. Estetik beklentilerinizi bilemem ama işlevsel olarak bir değişiklik gerekmez (tur sınırlandırıcı konu dışı olmak koşulu ile). Hocam şimdi baktım da 235/40 biraz geniş gibi geldi sanırım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 3 saat önce, Ulaş Taş yazdı: ne gibi terslik yaşırım? 40 yanak lastik konfor kaybı demektir. Hele bir de yay takılırsa bence anlamsız sert olur. Geniş taban ayrıca yakıt tüketimini yaklaşık %5 arttırır. Bu leylek konusunu da anlamakta zorlanıyorum. Jant çapı büyüdüğü için lastik çapı değişmiyor ki, çamurluğun içi neden boş kalsın!? Görsel: 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ulaş Taş Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 15 dakika önce, Cem Boneval yazdı: 40 yanak lastik konfor kaybı demektir. Hele bir de yay takılırsa bence anlamsız sert olur. Geniş taban ayrıca yakıt tüketimini yaklaşık %5 arttırır. Bu leylek konusunu da anlamakta zorlanıyorum. Jant çapı büyüdüğü için lastik çapı değişmiyor ki, çamurluğun içi neden boş kalsın!? Görsel: Hocam görsel olarak göndermiş olduğunuza ikna olmakla birlikte mahçup olduk şimdi. O zaman hocam ben 18" St jant ve 225/40 R18 Lastik takımı alıyorum pişmanlık duymayacağımdır. Konfor olarak pekte değişkenlik hissedeceğimi düşünmüyorum. Hissiyat olarak anlamam sanırım görüntüm güzel olsun yeterli yani ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 2, 2019 Yazilanlari okumadim, ancak tahmin edebiliyorum ? olay su; bir aracin spec inde spor yay/alcak suspansiyon yoksa kapi icinde yazan olculere uymak sartiyla disaridan yaylarina dokunmaniz gerekmez. Mesela ben focus 3 hb aracimi 16 tit hantlari ile aldim, once 17 spor paket janti sonrada 18 lansman janti taktim. Orjinal lastik olculerini kullandim. Ve asla leylek gibi kalma gibi bir durum olmadi. Ama golfte soyle bir sey var mesela, 18 kle alinca arac 1,5 santim daha alcak spor suspansiyon ile geliyor. Haliyle fabrika cikisi 16 yada 17 jantli golfe 18 jant takarsaniz gercekten leylek gibi oluyor. Bu sadece bir ornek... sonuc olarak; focus 3 de orjinal lastik olculeri ve jant degerlerine bagli kalmak sartiyla kesinlikle yay kullanmani gerekmez! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ulaş Taş Yanıtlama zamanı: Nisan 3, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 3, 2019 19 saat önce, Mert Yürüyen yazdı: Yazilanlari okumadim, ancak tahmin edebiliyorum ? olay su; bir aracin spec inde spor yay/alcak suspansiyon yoksa kapi icinde yazan olculere uymak sartiyla disaridan yaylarina dokunmaniz gerekmez. Mesela ben focus 3 hb aracimi 16 tit hantlari ile aldim, once 17 spor paket janti sonrada 18 lansman janti taktim. Orjinal lastik olculerini kullandim. Ve asla leylek gibi kalma gibi bir durum olmadi. Ama golfte soyle bir sey var mesela, 18 kle alinca arac 1,5 santim daha alcak spor suspansiyon ile geliyor. Haliyle fabrika cikisi 16 yada 17 jantli golfe 18 jant takarsaniz gercekten leylek gibi oluyor. Bu sadece bir ornek... sonuc olarak; focus 3 de orjinal lastik olculeri ve jant degerlerine bagli kalmak sartiyla kesinlikle yay kullanmani gerekmez! Anladım hocam şimdi o zaman ben 18" alıyorum ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Nisan 3, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 3, 2019 10 saat önce, Ulaş Taş yazdı: Anladım hocam şimdi o zaman ben 18" alıyorum ? Acima al... ama olculere dikkat et ?? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kutlu Ocmak Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2019 18 jant kesinlikle güzel oluyor bencede acıma al ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ulaş Taş Yanıtlama zamanı: Nisan 5, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 5, 2019 02.04.2019 - 16:30 tarihinde, Mert Yürüyen yazdı: Yazilanlari okumadim, ancak tahmin edebiliyorum ? olay su; bir aracin spec inde spor yay/alcak suspansiyon yoksa kapi icinde yazan olculere uymak sartiyla disaridan yaylarina dokunmaniz gerekmez. Mesela ben focus 3 hb aracimi 16 tit hantlari ile aldim, once 17 spor paket janti sonrada 18 lansman janti taktim. Orjinal lastik olculerini kullandim. Ve asla leylek gibi kalma gibi bir durum olmadi. Ama golfte soyle bir sey var mesela, 18 kle alinca arac 1,5 santim daha alcak spor suspansiyon ile geliyor. Haliyle fabrika cikisi 16 yada 17 jantli golfe 18 jant takarsaniz gercekten leylek gibi oluyor. Bu sadece bir ornek... sonuc olarak; focus 3 de orjinal lastik olculeri ve jant degerlerine bagli kalmak sartiyla kesinlikle yay kullanmani gerekmez! Başkan bu jantlar 17"mi 18" mi? Onu tam kestiremedim şimdi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Nisan 5, 2019 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 5, 2019 2 saat önce, Ulaş Taş yazdı: Başkan bu jantlar 17"mi 18" mi? Onu tam kestiremedim şimdi Yukarıdaki siyah focustaki jantlar 18. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ulaş Taş Yanıtlama zamanı: Nisan 5, 2019 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 5, 2019 4 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı: Yukarıdaki siyah focustaki jantlar 18. Başkan bu jant nasıl :d 17" bayağı seksi duruyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap