Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2012 Focus (ABD) Motor Week Testi


Önerilen Mesajlar

Bilmiyorum paylaşıldı mı bu video ancak göze hoş görünen detaylar var. Bir daha da seyredilse fena olmaz...

2.0L Ti-VCT motorlu Titanium donanımlı araçta PowerShift otomatik şanzıman görev yapıyor.

0-100'ü 7.6sn olarak gerçekleşmiş. Dikkatinizi çekmek istediğim bir nokta da genelde bu tür kalkış testlerinde vites değişimleri sırasında aracın ne kadar zıpladığını biliyoruz. Oysa PowerShift'te öyle birşey yok... Herşey pürüzsüz gerçekleşiyor...

ABD için olmazsa olmaz MyFord Touch sistemli Sony ünite de yerini almış tabiki...

Laf kalabalığından sıkılanlar için yol ya da pist testinin 4:18'de başladığını da belirteyim.

onderpeker tarafından düzenlendi
  • Beğen 10
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2,0 Benzinli Focus ile 1,6 Ecoboost'un performans karşılaştırmasını merak ettim doğrusu.

EB yaklaşık 25 HP daha güçlü ve 50 Nm daha fazla torku var, ayrıca maksimum değerlere daha düşük devirlerde ulaşıyor, muhtemelen birkaç kg daha hafiftir, ayrıca manüel şanzıman var. Performans farkını tahmin etmek size kalsın... :kıhkıh:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

EB yaklaşık 25 HP daha güçlü ve 50 Nm daha fazla torku var, ayrıca maksimum değerlere daha dÜşÜk devirlerde ulaşıyor, muhtemelen birkaç kg daha hafiftir, ayrıca manÜel şanzıman var. Performans farkını tahmin etmek size kalsın... :kıhkıh:

Ben manuel şanzımanlı modeller için düşündüm ve ayrıca Ecoboostun 0-100 değerini bundan daha yüksek gibi hatırlıyorum, tabi bunda yanılıyor olabilirim ancak yinede oldukça performanslı görünüyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bilmiyorum paylaşıldı mı bu video ancak göze hoş görünen detaylar var. Bir daha da seyredilse fena olmaz...

2.0L Ti-VCT motorlu Titanium donanımlı araçta PowerShift otomatik şanzıman görev yapıyor.

0-100'ü 7.6sn olarak gerçekleşmiş. Dikkatinizi çekmek istediğim bir nokta da genelde bu tür kalkış testlerinde vites değişimleri sırasında aracın ne kadar zıpladığını biliyoruz. Oysa PowerShift'te öyle birşey yok... Herşey pürüzsüz gerçekleşiyor...

ABD için olmazsa olmaz MyFord Touch sistemli Sony ünite de yerini almış tabiki...

Laf kalabalığından sıkılanlar için yol ya da pist testinin 4:18'de başladığını da belirteyim.

Evet farkettim dikiz aynaları bizimkilerden farklı :kıhkıh::):zha:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.