2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız×
Hoş Geldiniz!
Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Aracin kullanma klavuzunda yazdigi kadariyla otomatik serit ortalama sisteminin devreye girme kosullarindan birisi soyle verilmis: "Dur-kalk bulunan uyarlamalı hız sistemi açık olduğunda."
Dur-kalk sistemi dogal olarak yalnizca otomatik araclarda mevcut ve haliyle manuel araclarda serit ortalama sistemi de bulunamiyor.
Serit ortalama sistemi neden otomatik vitese ihtiyac duyuyor sorusuna pazarlama stratejisi disinda cok mantikli bir cevap bulamadim. Sonucta manuel vitesli araclarda da adaptif hiz sabitleme ve seritte kalma asistani mevcut. Diger bir sorum da bu sistemin yazilim modifikasyonu ile acilip acilamayacagi. Arastirdim ama yeterli bilgiye ulasamadim.
Soru
Ercan Özgönül
Aracin kullanma klavuzunda yazdigi kadariyla otomatik serit ortalama sisteminin devreye girme kosullarindan birisi soyle verilmis: "Dur-kalk bulunan uyarlamalı hız sistemi açık olduğunda."
Dur-kalk sistemi dogal olarak yalnizca otomatik araclarda mevcut ve haliyle manuel araclarda serit ortalama sistemi de bulunamiyor.
Serit ortalama sistemi neden otomatik vitese ihtiyac duyuyor sorusuna pazarlama stratejisi disinda cok mantikli bir cevap bulamadim. Sonucta manuel vitesli araclarda da adaptif hiz sabitleme ve seritte kalma asistani mevcut. Diger bir sorum da bu sistemin yazilim modifikasyonu ile acilip acilamayacagi. Arastirdim ama yeterli bilgiye ulasamadim.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 1 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap