Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Merhaba, 10 gün önce keskin bir virajı alamayarak 60-70 km. hızla sol ön tekeri kaldırıma vurdum, araç kaldırımdan sekip tekrar yola düştü. jantda biraz eğilme ve direksiyonda kayma oldu. Sanayide jant düzeltme, rot balans, porya bilyası ve askı rotu değişimi oldu. 500 TL. Gibi bir masraf çıkardı. Ancak rot sadece biri değişti ve direksiyonda sanki biraz boşluk var gibi geldi. Rot ayarımı iyi olmadı yoksa tek rot değiştiği içinmi böyle oldu. Usta sağ taraf değişmesine gerek yok dedi ama takım olarak değişmeli diyende var. Başından böyle bir hadise geçen varsa paylaşabilirmi..
Soru
Serkan erden
Merhaba, 10 gün önce keskin bir virajı alamayarak 60-70 km. hızla sol ön tekeri kaldırıma vurdum, araç kaldırımdan sekip tekrar yola düştü. jantda biraz eğilme ve direksiyonda kayma oldu. Sanayide jant düzeltme, rot balans, porya bilyası ve askı rotu değişimi oldu. 500 TL. Gibi bir masraf çıkardı. Ancak rot sadece biri değişti ve direksiyonda sanki biraz boşluk var gibi geldi. Rot ayarımı iyi olmadı yoksa tek rot değiştiği içinmi böyle oldu. Usta sağ taraf değişmesine gerek yok dedi ama takım olarak değişmeli diyende var. Başından böyle bir hadise geçen varsa paylaşabilirmi..
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 9 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap