İsmet Vecdi Erdine Oluşturma zamanı: Nisan 10 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 10 (düzenlendi) Merhabalar, Şeker tadında bir bayram geçirmenizi dilerim. Powershift şanzımanla başım dertte, ne yağacağımı bilememek de canımı oldukça sıkıyor. Çok sevdiğim aracımı değiştirmeyi bile düşünmekteyim. Gelelim soruna; Focus Titanium 2016 Ecoboost 1.0 AT aracımın, D ve R konumuna geçişte vuruntu yapması. Herhangi bir arıza ışığı yanmıyor. Araç 3000-4000 devirlerde gaz yemeden ilerliyor. Kalkışlarda, gaz yemediği için zar zor vites atıyor. Rampada zaten bağır bağır 60 Km hızı geçmiyor. S moduna ve manuel moda geçmiyor. Tekrar mutlu bayramlar dileklerimle. Nisan 10 İsmet Vecdi Erdine tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Nisan 10 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 10 Bu araba powershift değil 6 ileri tam otomatik şanzıman Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 İsmet Vecdi Erdine Yanıtlama zamanı: Nisan 10 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 10 1 saat önce, Adem Kazıl yazdı: Bu araba powershift değil 6 ileri tam otomatik şanzıman Bu iyi mi? Yoksa değil mi? Sevineyim mi? Üzüleyim mi? Bilemedim. Değişim mümkün mü? Yoksa tamir mi edilmeli? Bilginiz varsa, paylaşırsanız sevinirim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Saim K. Yanıtlama zamanı: Nisan 13 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 13 Geçmiş olsun, araştırdığım kadarıyla aracınız da 6f15 tam otomatik şanzıman mevcut. Bu şanzımanla ilgilide twitter (x) de gördüğüm bir geri çagırma durumu var ocak ayında paylaşmışlar. Yeri gelmişken onuda paylaşmak isterim. Ocak 2024 de; Ford, üç silindirli motor ve 6F15 otomatik şanzımanla donatılmış bazı 2018-2022 EcoSport ve 2016-2018 Focus modellerini geri çağırdığını duyurdu. Kilitleme bağlantısı motor titreşimlerine dayanacak kadar güçlü olmadığı için kayış gergi kolu kırılabilir. Böyle bir durumda gergi destek plakasından ayrılabilir ve diş kaybı nedeniyle kayışın çökmesine neden olabilir. Böyle bir durumda motorda yağ basıncı kaybı meydana gelebilir ve bu durum motorun hasar görmesine ve sıkışmasına neden olabilir. Sürücüler motor gücünde ve frenleme gücünde kayıp yaşayabilir ve bu da kazaya neden olabilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ramazan D. Yanıtlama zamanı: Nisan 13 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 13 10.04.2024 - 18:55 tarihinde, İsmet Vecdi Erdine yazdı: Merhabalar, Şeker tadında bir bayram geçirmenizi dilerim. Powershift şanzımanla başım dertte, ne yağacağımı bilememek de canımı oldukça sıkıyor. Çok sevdiğim aracımı değiştirmeyi bile düşünmekteyim. Gelelim soruna; Focus Titanium 2016 Ecoboost 1.0 AT aracımın, D ve R konumuna geçişte vuruntu yapması. Herhangi bir arıza ışığı yanmıyor. Araç 3000-4000 devirlerde gaz yemeden ilerliyor. Kalkışlarda, gaz yemediği için zar zor vites atıyor. Rampada zaten bağır bağır 60 Km hızı geçmiyor. S moduna ve manuel moda geçmiyor. Tekrar mutlu bayramlar dileklerimle. İsmet bey aynı motor şanzıman benim aractada var. Otomatik vitesin kullanma şeklinde dikkat edilmesi gereken hususları bildiğinizi düşünerek Sarsıntı ve vuruntu şikayetinizi sorun olarak duruyor gibi, ancak bu şanzıman 1 ve 2. Vitesleri biraz cvt şanzıman gibi, siz kulakçıklarla 1 ve 2. Viteslerde kalkışta vites değiştirmek istiyorsunuz ancak sizi şanzıman dinlemiyor. 3 ve sonraki oranlarda kulakçıklar sizi dinlemeye başlıyor. Araç 1 ve 2. Viteste normal duz yolda gaz pedalı konumuna göre normal kullanımda 2500-3000 arası vites değiştiriyor. 3000-4000 devirde rampada olduğu için vites değiştirmesi normaldir diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 İsmet Vecdi Erdine Yanıtlama zamanı: Nisan 14 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 14 13.04.2024 - 10:40 tarihinde, Saim K. yazdı: Geçmiş olsun, araştırdığım kadarıyla aracınız da 6f15 tam otomatik şanzıman mevcut. Bu şanzımanla ilgilide twitter (x) de gördüğüm bir geri çagırma durumu var ocak ayında paylaşmışlar. Yeri gelmişken onuda paylaşmak isterim. Ocak 2024 de; Ford, üç silindirli motor ve 6F15 otomatik şanzımanla donatılmış bazı 2018-2022 EcoSport ve 2016-2018 Focus modellerini geri çağırdığını duyurdu. Kilitleme bağlantısı motor titreşimlerine dayanacak kadar güçlü olmadığı için kayış gergi kolu kırılabilir. Böyle bir durumda gergi destek plakasından ayrılabilir ve diş kaybı nedeniyle kayışın çökmesine neden olabilir. Böyle bir durumda motorda yağ basıncı kaybı meydana gelebilir ve bu durum motorun hasar görmesine ve sıkışmasına neden olabilir. Sürücüler motor gücünde ve frenleme gücünde kayıp yaşayabilir ve bu da kazaya neden olabilir. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Açıkçası, ürktüm diyebilirim. Şanzıman değişimini düşünüyorum. Acaba, bu soruna çözüm olur mu? Bilemiyorum. Kafam çok karışık. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Saim K. Yanıtlama zamanı: Nisan 20 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20 (düzenlendi) Tavsiyem Şanzıman değişimi yerine bu işten gerçekten anlayan, gerçek sorunu tesbit edebilen kişilerle revizyon/onarım yolunu araştırın, sonuç alamazsanız değişim yoluna gidersiniz. Nisan 20 Saim K. tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
İsmet Vecdi Erdine
Merhabalar,
Şeker tadında bir bayram geçirmenizi dilerim.
Powershift şanzımanla başım dertte, ne yağacağımı bilememek de canımı oldukça sıkıyor.
Çok sevdiğim aracımı değiştirmeyi bile düşünmekteyim.
Gelelim soruna; Focus Titanium 2016 Ecoboost 1.0 AT aracımın, D ve R konumuna geçişte vuruntu yapması.
Herhangi bir arıza ışığı yanmıyor. Araç 3000-4000 devirlerde gaz yemeden ilerliyor.
Kalkışlarda, gaz yemediği için zar zor vites atıyor. Rampada zaten bağır bağır 60 Km hızı geçmiyor.
S moduna ve manuel moda geçmiyor.
Tekrar mutlu bayramlar dileklerimle.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 6 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap