Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Merhabalar, bir ay olmadı aracı alalı. Ekspertizde ikinci viteste vuruntu var diye çıktı sadece. Bu powershift şanzımanlarda bu kronik diye önemsemedim. Ama 1 ve 2nci viteslerde ciddi anlamda sıkıntı vardı. Sadece yavaş kalkışlarda sorun olmuyordu. Bazen de devir bir anda yükseliyordu. Yokuşlarda da kaçırıyordu. Sonra şanzıman arızalı servise götürün uyarısı geldi. Vites 2den yukarıya atmıyordu. Arızayı ustam resetleyince düzeldi. Bir iki hafta sonra arıza yine geldi. Yine resetleyip ankara tan oto ford yetkili servise götürdüm. Ustam bana kavrama değişecek demişti. Servis kavramayı değiştirdi. Aracı teslim alırken aynı arızayı yine verdi. Aracı tekrar aldılar. TCM şanzıman beyni de arızalı dediler. İkisini 70 bin liraya değiştirdiler. TCM akü ile bir değişti. Akü çok önemli arkadaşlar. Akü değiştirirken elektriğin kesilmemesi gerekiyormuş. Yoksa TCM beynini yakıyor. Velhasıl powershift benzinli şanzımanı olanlar bu tecrübemden istifade etsinler istedim. Araçta vites geçişlerinde 1 ve 2de kalkışlarda sorun varsa titreme ve vuruntu varsa ya kavrama ya TCM ya da her ikisi arızalıdır.
Soru
Mevlüt Devecioğlu
Merhabalar, bir ay olmadı aracı alalı. Ekspertizde ikinci viteste vuruntu var diye çıktı sadece. Bu powershift şanzımanlarda bu kronik diye önemsemedim. Ama 1 ve 2nci viteslerde ciddi anlamda sıkıntı vardı. Sadece yavaş kalkışlarda sorun olmuyordu. Bazen de devir bir anda yükseliyordu. Yokuşlarda da kaçırıyordu. Sonra şanzıman arızalı servise götürün uyarısı geldi. Vites 2den yukarıya atmıyordu. Arızayı ustam resetleyince düzeldi. Bir iki hafta sonra arıza yine geldi. Yine resetleyip ankara tan oto ford yetkili servise götürdüm. Ustam bana kavrama değişecek demişti. Servis kavramayı değiştirdi. Aracı teslim alırken aynı arızayı yine verdi. Aracı tekrar aldılar. TCM şanzıman beyni de arızalı dediler. İkisini 70 bin liraya değiştirdiler. TCM akü ile bir değişti. Akü çok önemli arkadaşlar. Akü değiştirirken elektriğin kesilmemesi gerekiyormuş. Yoksa TCM beynini yakıyor. Velhasıl powershift benzinli şanzımanı olanlar bu tecrübemden istifade etsinler istedim. Araçta vites geçişlerinde 1 ve 2de kalkışlarda sorun varsa titreme ve vuruntu varsa ya kavrama ya TCM ya da her ikisi arızalıdır.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 0 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap