Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2024 Yeni Ford Kuga Türkiye Donanım ve Fiyat Listesi


Önerilen Mesajlar

Ülkemizde toplam üç (Titanium, ST-Line ve ST-Line X) donanım paketiyle sunulan Kuga, tek aktarma organı ile satışa çıktı.

 

Artık kafanızı karıştıracak birçok opsiyonlar yok birçok şey donanım bazlı standart yapılmış.

 

TÜRKİYE'YE ÖZEL! TEK AKTARMA ORGANI SEÇENEĞİ:
1.5 EcoBoost benzinli 186 ps 240 nm tork FWD 8 ileri tam otomatik vites

Model 9.9 sn’de 0’dan 100km/h’a hızlanmakta ve tüketimi 5,5 ile 10,1 l/100km arasında gerçekleşmektedir.

 

----

 

Bence ya Titanium almalı ya da ST-Line X arası manasız pahalı kalmış. 

 

----

 

CAM tavansız Titanium – 1.5 EcoBoost benzinli otomatik 1.941.300 TL (Sınırlı sayıda gelecek)
Titanium – 1.5 EcoBoost benzinli otomatik 1.996.900 TL ( Fark +55k)
ST-Line – 1.5 EcoBoost benzinli otomatik 2.219.400 TL ( Fark +222k)
ST-Line X – 1.5 EcoBoost benzinli otomatik 2.330.600 TL ( Fark +111k)

 

Metalik Boya: 20.000 TL 

Özel Renk: 37.800 TL – Mercan Kırmızı

KIŞ PAKETİ: Isıtmalı Ön Cam, Isıtmalı Direksiyon ve Isıtmalı Ön / Arka koltuklar: 26.700 TL

 

Titanium (Standart Donanım)

 

Gövde Rengi Kapı Kolları ve Yan Aynalar

Elektirikli, Isıtmalı, Sinyalli, Katlanabilir Yan Aynalar

Gündüz yanan LED ön farlar

LED Ön Farlar

Otomatik Yanan Uzun Far

LED Arka Farlar

Köşe aydınlatmalı Ön Sis Farları

LED Arka Sis Farları

Krom Ön Izgara ve Krom Detaylar

Arka Rüzgarlık

Tavan Rayı (Gümüş)

18” Alüminyum Alaşımlı Jantlar

Karartılmış Arka Camlar

Ön Park Sensörleri

Arka Park Sensörleri

Geri Görüş Kamerası

Açılabilir Panoramik Cam Tavan

Çift Egzoz Çıkışı

Ford Kolay Yakıt Sistem

Mini Boy Yedek Lastik  (T165/70R17)

Sürücü ve Ön Yolcu Ön, Yan ve Perde Hava Yastıkları

Ön Yolcu Hava Yastığı Devre Dışı Bırakma

Sürücü ve Ön Yolcu Emniyet Kemeri Hatırlatması

2. Sıra Emniyet Kemeri Takip (Yol Bilgisayarı)

ISOFIX – Çocuk Koltuğu Bağlantıları

Ford MyKey®

Acil fren anında yanan lambalar

ABS, EBD, ESP, TCS, EBA ve HLA

İkincil çarpışma freni

Lastik basınç takip sistemi

Uzaktan kumandalı merkezi kilit sistemi

Disk fren (Ön ve Arka)

Hız Kontrol Sistemi ve Akıllı Hız Sınırlandırıcı

Hız Levhası Tanıma Sistemi

Şerit Takip Sistemi ve Şeritte Kalma Yardımcısı

Sürücü Dikkat Takip Sistemi

AutoHold – Otomatik Tutunma Fonksiyonu

Elektrikli Park Freni

Çarpışma Önleme Yardımcısı

E-Call Acil Durum Arama Yardımı (Ciddi bir kazadan sonra acil durum servislerini otomatik olarak arar.)

Bağlı Modem (FordPass mobil uygulaması ile aracı uzaktan kontrol edebilirsiniz)

Yükseklik ve Derinlik Ayarlı Direksiyon Sistemi

Elektrik Destekli Direksiyon Sistem

Sensico Kaplı Direksiyon

Döner vites konsolu

Çift Bölgeli Dijital İklim Kontrollü Otomatik Klima

Tek Tuşla Açılıp Kapanabilen Elektrikli Ön / Arka Camlar

Ön Koltuk Kol Dayanağı ve Kapaklı Eşya Saklama Bölmesi

Küllük

Titanium Kumaş Döşeme Koltuklar

8 Yönlü Manuel Sürücü ve Ön Yolcu Koltuğu

Sürücü ve Yolcu Koltuğunda Ayarlanabilir Bel Desteği

Kablosuz Şarj Bölmesi

Orta Konsol 2 Şarj Bölmesi (Type-C)

12.3” Dijital Yol Bilgisayarı

SYNC 4  – 13.2″ Bilgi-Eğlence Sistemi

Otomatik Yanan Farlar (Far sensörü)

Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası

Yağmur Sensörü

60/40 Oranında Katlanabilen Arka Koltuklar

Seçilebilir Sürüş Modları (Eco – Normal – Spor – Kaygan)

Gözlük Kabı Tutucu

Ambiyans LED Işıklandırma

Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi

2. Sıra Kayar koltuk

 

Devamı: https://anasayfa.focusclubtr.com/2024-yeni-ford-kuga-turkiye-donanim-ve-fiyat-listesi/

 

2024 Ford Kuga Jant Seçenekleri.png

 

2023_FORD_KUGA_ST-LINE_06-LOW.jpg

2023_FORD_KUGA_ST-LINE_02-LOW.jpg

2023_FORD_KUGA_ST-LINE_04-LOW.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

9 dakika önce, Erdem Ay yazdı:

Daha modern bir motor ile sunsalar daha iyi olurdu bence. Mild-hybrid silindir kapama vs hiç bir yeni nesil teknoloji yok. Albenisi daha yüksek olurdu..

Bunların ikisi de manasız seçenekler aslında yani pratikte etkisi çok yok.

 

İşe yarar olan tam hibrit (Toyota gibi diyelim) ve şarj edilebilir hibrit sunuyor Kuga ama ülkemizde vergi mağduru. Yapacak bir şey yok 🙂

 

2.5-litre Petrol Hybrid FWD (180 PS

2.5-litre Petrol Hybrid AWD (183 PS)

2.5-litre Petrol Plug-In Hybrid FWD (243 PS) (Sadece elektrikle 88 km şehiriçi gidiyor.)

 

Bunları da 4 milyondan aşağı satamazlar. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

51 dakika önce, Mehmet Demir yazdı:

bizim active i biraz daha yükseltsek kuga diye binemez miyiz?

içi aynı 😄

dışıda %90

 

Geçen arabanın başındayım 2 kişi geldi,  biri dedi ne bu acaba Kuga mı dedi, diğeri arabanın arkasına gidip baktı Mondeo dedi bu. Aa öyle mi deyip ayrıldılar 😂 Ben karışmadım tabi 🤣

2 saat önce, Murat Kav. yazdı:

Ada mavi st line x favorim 🙂

Değil mi, haldır haldır gezeceksin. Keşke büyük hacimlere de erişebilsek daha güzel olurdu. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 saat önce, Yakup Ç. A. yazdı:

Bunların ikisi de manasız seçenekler aslında yani pratikte etkisi çok yok.

 

İşe yarar olan tam hibrit (Toyota gibi diyelim) ve şarj edilebilir hibrit sunuyor Kuga ama ülkemizde vergi mağduru. Yapacak bir şey yok 🙂

 

2.5-litre Petrol Hybrid FWD (180 PS

2.5-litre Petrol Hybrid AWD (183 PS)

2.5-litre Petrol Plug-In Hybrid FWD (243 PS) (Sadece elektrikle 88 km şehiriçi gidiyor.)

 

Bunları da 4 milyondan aşağı satamazlar. 

Memleketin gerçekleri deyip boynumuzu bükeceğiz artık😌

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

18.06.2024 - 14:22 tarihinde, Semih G. yazdı:

2.300 bandında tiguan elegance satılan pazarda şu fiyatlarla işi çok zor bence. VW ile anlaşıp ticariyi ben satayım binekleri sen sat mı dedi naptı, anlamak güç bu fiyat politikasını fordun son zamanlarda...

vallahi Semih kardeş.. 2300 tl olsa vw grubundan bir araba bile almam.

çoğu motoru yağ yakıyor. çevremde ne kadar vw arabası olan varsa hepsi de ford dan çok daha önce servisin yolunu tutuyor.

Ford da gördüğüm kadarı ile genel arıza az, modele göre illa bir kronik arıza türetiyor.  o da ne kadar kronik ben bilmiyorum, geri dönüşlere bakmak lazım.

mesela son zamanlarda

1-f4 deki aks sorunu, bu forumda 1 arkadaş belirtti ama usta gelen var demiş

2-8 ileri şanzımanlı dizellerde erken yağ ömür sorunu..

 

yeni makyajlı kasalarda bunlar ne olacak bilmiyorum..  ama vw de hep eskiyen veya arızalanan parçalar var, erkenden...

 

1950 tl lik yeni kuga yakıtı sorun edilmiyorsa ki bu arabaya binen birisi sorun etmemeli.. benim tercihim olur

arkadaş 1900 e ikinci el kodiac aldı 2-3 ay önce neymiş sıfırı 2300 müş.. şimdilerde 2500 ü aştı sanırım.. almam yani skoda.. dışı skoda içi vw

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Mehmet Demir yazdı:

vw grubundan bir araba bile almam.

Bizler gibi küçük bir kısım bunu der ancak Mehmet hocam, bir çok insan arabayı almadan 2.el değerini düşündüğünden ve toplumdaki algısından dolayı vw'den başka arabaya binmem diyor bu ülkede. İşte bu sebepten dolayı fiyatlar bu seviyeye çıkmışken toplumun büyük bir kısmını kendine çekemez ford, ki zaten vw daha pahalıyken bile pek çok insan için tercih sebebiydi. 

Üstüne birde fordun yıllarca motor ve şanzıman gamını genişletmemesi, düzgün ve piyasanın talepleri doğrultusunda motor & şanzıman getirmemesi ve getirdiği motorlarında piyasada "sorunlu" damgası yemesi de eklenince sonuç kaçınılmaz oluyor. Örneğin kullandığımız 1.0 ecoboostlar, onla birlikte gelen 1.6 ecoboostlar ve sonrasında gelen 1.5 ecoboostlar hala piyasanın gözünde en sorunlu motorların başında gözüküyor. Zaten satılan 5 arabadan 3ünün bunlarla boğuştuğunu kulaktan dolma bilgilerle duyan halk 100 tane satan vw'nin 50'side sorun yaşasa olsun yolda 50 tane daha var demekki tutuluyor deyip onun peşinde koşuyor, koşacakta...

1 saat önce, Mehmet Demir yazdı:

1950 tl lik yeni tiguan yakıtı sorun edilmiyorsa ki bu arabaya binen birisi sorun etmemeli.. benim tercihim olur

Burasını anlamadım yalnız hocam, vw grubundan araba almam dedikten sonra tercihim olur yazmışsınız, sanırım kuga yazacaktınız. Zira 1950'ye tiguan'da yok çünkü.

 

*Neyse sonuç olarak iki araç arasında benimde tercihim kuga olur ( kış paketli bir stline x'i kim istemezki😎 ) lakin bu fiyatlara çıkabilsem aklım karışırdı doğruya doğru. Seçenek çok, piyasa malum, halk belli... Yolu açık olsun kuga reisin diyelim:nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Mehmet Demir yazdı:

vallahi Semih kardeş.. 2300 tl olsa vw grubundan bir araba bile almam.

çoğu motoru yağ yakıyor. çevremde ne kadar vw arabası olan varsa hepsi de ford dan çok daha önce servisin yolunu tutuyor.

Ford da gördüğüm kadarı ile genel arıza az, modele göre illa bir kronik arıza türetiyor.  o da ne kadar kronik ben bilmiyorum, geri dönüşlere bakmak lazım.

mesela son zamanlarda

1-f4 deki aks sorunu, bu forumda 1 arkadaş belirtti ama usta gelen var demiş

2-8 ileri şanzımanlı dizellerde erken yağ ömür sorunu..

 

yeni makyajlı kasalarda bunlar ne olacak bilmiyorum..  ama vw de hep eskiyen veya arızalanan parçalar var, erkenden...

 

1950 tl lik yeni tiguan yakıtı sorun edilmiyorsa ki bu arabaya binen birisi sorun etmemeli.. benim tercihim olur

arkadaş 1900 e ikinci el kodiac aldı 2-3 ay önce neymiş sıfırı 2300 müş.. şimdilerde 2500 ü aştı sanırım.. almam yani skoda.. dışı skoda içi vw

Aman hocam Türkiye'de bir iphone a bir de vw a laf söylemeyin. Çarşı karışır sonra. 😅

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1800 lerden kalma alman hayranlığı var memlekette ayrıca ülkenin bütün yükünü çeken transitin konforuyla bütün fordu değerlendiren bir halk var. fordun da artık otomobil yada suv satmak gibi bir derdi yok. oyuncak satar gibi transit çekici ve hafif ticari satıyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Semih G. aynen kuga yazacaktım. düzelttim. tşkler 👍

ilk 1.0 ve 1.6 eb ler de sorun vardı ama sonrakiler için duymadım.. ilk algı önemli (2012-2016 larda kalmış olması lazım) elbet ama millet araştırsa fordun avrupada sattığı focusların ilk yıllarda 3 te 1i, şu anki rakamları bilmiyorum ama artık neredeyse hepsi 1.0-1.5 eb

hatta şimdi baktım ingilterede ki tüm focuslar 1.0 125 bg veya 2.3 280 bg eb. mustang motoru koymuşlar pahalı st lere

dizel i bizdeki dizelciler seviyor sanırım. 5-10 yıllık yakıt parasını vermeyi seviyor insanlar. hele bir de kredi çekip alıyorlarsa..

Model (ford.co.uk)

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eskiden Japonlar böyleydi dolu üst donanım araba getirir 3-5 fanboya satardı. Ford da yavaş yavaş oraya evriliyor. 

 

Bağlı modem ve e call dikkatimi çekti. Yani arabada modem var , Ford geçerli bir simkart ile mı verecek arabayı. 

 

Biliyorsunuz 2019 da uzaktan erişimi yasakladı sayın hükümetimiz. Tesla model Y ile birlikte bu yıkıldı. 

 

Mesela benim XC40 ta modem var. Ben ona bakıyorum o bana bakıyor. Hiç bir şekilde kullanamıyorum. 

 

Alacağımdan değil ( o paralara model Y alirim) ama bu konunun ayrıntısını merak ettim. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.